Kendimi yere attım. Çok yorulmuştum. Bu savaş gerçekten geçirdiklerim arasında en zorlusuydu.
Yerde yatarken marketten Samiel'in dediği eşyayı aldım. Bir tozdu. Sanırım toz bitene kadar kullanabiliyorduk. Yani tek kullanımlık değildi.
Tozu ölen evcillerimin üstüne döktüm. Nefes alıp canları dolmaya başladı. Görünüşe göre iyileştirmekten çok diriltmeye yarıyordu.
Bütün evcillerimi diriltsem de tozun daha çeyreği duruyordu. Görünüşe göre evcil diriltmek büyük bir olay değil. Baksana 10 bakıra kaç tane hayvan dirilttim.
Biraz uyudum. Buna ihtiyacım vardı.
Kalktığım gibi fareleri balçıkla besledim. Zehir özellikleri böyle böyle güçlenir herhalde. Acaba Değerlendir'i kullansam gösterir mi?
Irk= Fare(Evrim geçirebilir)
Seviye= 4 (%94)
Strengh(Güç)= 7
İntellegent(Zeka)= 4Sağlık= 70/70
Mana= 20/20
Yetenekler= Yok
Potansiyel = 100/4
Ustalıklar= [Tırmanma max] [Takım çalışması Seviye 2]
Kötü oldu bu. Zehirli fare falan olsaydı efsane olurdu. Neyse, belki daha yeterli zehir seviyesine falan ulaşmamıştır.
2.katta avlandıklarından beri takım çalışması diye bir teknik kazanmışlardı. Sanırım potansiyel burada etki ediyordu. Çünkü potansiyel 18'inki Seviye 3'e ulaşmıştı. Belki diğerlerine liderlik ediyor diye de olabilir. Emin değilim.
Besleme işlemi bitince fareleri ve kralcığı 3.kata saldım. Şuan 4.katta savaşacak güce sahip olabilirlerdi. Ama bütün canavar türlerini avlama kabiliyetine sahip olmalarını istiyordum. Sonuçta her katın farklı savaş taktikleri vardı.
4.kata yöneldim.
(Lenoria Notu= Bu boss olayı anlaşıldı mı emin değilim. Beceremediğimi düşünüp tekrar anlatmak istedim. Şimdi 3.kat boss'unu öldürdüğü an 2.kat boss'u yok oluyor. Veya şuan 4.kat boss'una saldırsa bir daha 3.kat boss'uyla savaşamaz. Yani kendi katındakine saldırdığı an bir önceki kat boss'u yok oluyor.)
Goblin kralı evcilleştirmek istiyordum. Ama bu Slime Kral kadar kolay olmayacaktı. Goblin Kral'ın 2 büyük kozu vardı. İstediğim gibi dövemezdim. Hem saf gücü de çok fazlaydı. Evcilleştirebilmem için onu bastıracak bir güce sahip olmam gerekiyordu. Ancak 4.katta uzun süre avlanabilirdim. Oldukça uzun bir süre gelişir, böylece büyük miktarda güç artışıyla Goblin Kral'ı evcilleştirebilirdim. Ama bu da uzun zaman alırdı. Tabi zamandan bol ne vardı bende? Hem Samiel de bana bir eşyadan bahsetmişti.
"Yaşam iksiri. 100 gümüşe en düşük seviyesini alabilirsin. Ömrünü 1 yıl uzatabilir. 1 altına alabileceğin 10 yıl uzatır. 10 altına alacağın da 100 yıl uzatabilir. Yoksa insanların kuleye tırmanmaktaki tek amacının dilek hakkı olduğunu mu düşündün? Bu kulede milyonlarca yıl yaşamış klan liderleri var."
Tabi bunları duyunca şaşırmıştım. Ancak düşününce mantıklı geliyordu. Yoksa insanların en tepeye ulaşabilmesi imkansız olurdu. Bu halde de ulaşan yok ama olsun.
Balçık tekniğimle para kazanabiliyordum. Yani 10 altın kazanmak hayal değildi benim için. Yapabilirdim. Ama ilk biriktirdiğim paralarla Ahmet abilere teknik alacağım. O 3'ünü de takıma alacağım, onlar kaçmakta usta olsalar da yıllar boyunca hayatta kalabilmiş düşük potansiyelliler. Binlerce köylünun içinden kuleye tırmanabilmeyi başaran kişiler onlar. Zaten tırmandıkça daha fazla para kazanacağız. Hayat iksiri alabiliriz. 40 yaşında olmaları önemsiz yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...