(Bu bölümü furkantoru ya ithaf etmek istiyorum. İyi okumalar)
"Usta Tiran, oluşturulan Fetih İttifakı'na katılanlar; Yeryüzünün Yüce Kaplan Klanı, Heracles Klanı, Yanmış Cennet Klanı ve Semires Klanı'dır." dedi yeşil bir savaş üniforması giyen kısa saçlı adam.
Kısa saçlı adamın 'Usta Tiran' dediği kişi tam önünde terli bir şekilde kılıcını savuruyordu. Kısa saçlı adam sözlerini bitirdiğinde kılıcını kavrayıp savuruşlarını durdurdu. "Öğrenilen başka bir bilgi var mı?" dedi terini silerken.
"Evet efendim var. 4 Klan, Veliaht'larını ve oturum öğrencilerinin hepsini bir takıma toplamış. Şuan 15.katta oldukları hakkında kesin bir duyumumuz da bulunmakta." dedi kısa saçlı adam saygıyla.
"Başka?" diye sordu adam soğuk bir sesle.
"Yeni aldığım bilgilere göre 15.kat boss'unun olduğu yerde öldürülmüşler. Başta bir şaka olabileceğinden şüphelenmiştim. Ancak Fetih İttifakı'nın bir grup acemiye baskı yapıp düşman olduklarını duyurunca bunun doğru bir bilgi olduğu sonucuna vardım."
Kaslı Liderin yüzünde bir gülümseme belirdi. "Hangi klan yapmış bunu?"
"Bir klan değil, bir takım, herhangi bir klana dahil olmayan bir takım. Bu takım hakkında sadece bir isim biliyorum, görünüşe göre liderleri, Kumarbaz." diye açıkladı kısa saçlı adam aynı saygıyı devam ettirerek.
"Kimmiş bu 'Kumarbaz'?"
"Eğer isterseniz araştırabilirim, elimde sadece birkaç ufak bilgi var."
"Ne biliyorsan anlat."
"10.katta Yeryüzünün Yüce Kaplan Klanı'nın Veliaht'ını öldürmüş. Eski klanlardan biri olan Maastia Klanı'nın 6 takımını bertaraf etmiş, Marvick Klanı'nın simyacılarından birini takımına alıp, Klan liderine tehdit dolu bir mektup göndermiş."
Bunları duyunca Kaslı Lider gülmeye başladı. "Ve bunları arkasında hiçbir güç yokken, kendini güvenceye bile almadan yapmış, öyle mi?"
"Aslında efendim, gelmeden önce ufak bir araştırma yapmıştım. Ve birkaç detay da öğrendim. Kumarbaz denen kişi Aleksey'e zehir iksiri satıyormuş. Aleksey'in de ona büyü teknikleri verdiği kayıtlarda yazıyor. Ancak aralarında başka bağlantı yok, hiçbir zaman yüz yüze görüşmemişler. En azından Aleksey alt katlara hiç inmemiş."
"Ufak araştırma ha?" dedi Kaslı Lider kılıcını yanındaki sütuna dayarken. "16.katta bulunan sahamız kaç numaralı bölgedeydi?"
"434, efendim."
"1 saat sonra Kumarbaz denen kişiyle bir görüşme ayarla."
"Peki efendim." deyip ayrıldı talim alanından kısa saçlı adam.
------------------------------------------------------
"Şimdiye çoktan uyanmış olmalılar, acaba yenildiklerini nasıl anlatacaklar? Hahaha." diye güldüm bir kafede otururken. 16.katın boss'una gidecektik. Ama kapının açılmasına daha vardı, bu yüzden kafede bir çay içmekten zarar gelmezdi.
"O 4 Klan çok güçlüdür, statüleri kulede çok fazladır. Eğer bize düşman olurlarsa başımıza büyük dertler açarlar." dedi Misfhe hafif endişeyle.
"Sizi uyardım, orada ölseydik hiç sıkıntıya girmezdik."
"Sen de dünden meraklıydın saldırmaya." dedi Misfhe gülerek.
"Hahahaha." diye güldüm. Diğerleri de bana katıldı. Gülüşümüz yanımıza gelen yeşil üniformalı, kısa saçlı biri tarafından kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...