8- Balçık Sistemi=Açık

2.3K 257 17
                                    

[Hilalah'ın Karanfil Tohumu] = Hila'nın kardeşi Hilalah'ın çiçek bahçesinden gelen bir karanfil tohumu.

"Vaaaay. Kaliteli bir şeye benziyor. Sahibinin adı bile yeter. Samiel, sence karanfil tohumları ne işe yarar?"

"Hmmm. Sanırım..." dedi Samiel. Düşünüyora benziyordu. Samiel'i pek böyle göremezdim. Bu ciddi tavırlarını ya bir şey öğretirken takınırdı ya da...

"Karanfil tohumları, ekince karanfil diye bir bitkinin açmasını sağlayan küçük boyutlu tanelerdir." dedi Samiel. Birkaç saniye dayandı, dayandı, dayandı. En son, bir 'pfft' sesiyle başlayarak kahkaha atmaya başladı.

Tahmin ettiğim gibi; bu kadar ciddileşemez bu adam, lügatına ters.

"Ohohohohoh. Karanfil tohumları ne işe yarar diyor bide. Ohohoho. Ne olacaktı sence? Gerzek ya, ohohohohohoho."

"Yav Samiel ondan mı bahsediyorum ben. Hilalah denen kişi Hila'nın kardeşiymiş. Hani 'Hila'nın Kulesi' ya çağrışım yaptı mı?"

"Ne fark eder? Bir eşşeğin sahibi güzel bir bayan olsaydı, eşşeklikten kurtulabilir miydi?"

"Annen sana hiç masal anlatmadı mı? Gerçi... bende başka birinden duydum..." dedim. Sesimdeki hüzünü saklamaya calışsam da yapamadım.

Ancak doğru düzgün kendime geldiğimde konuşabildim. Çok şükür ki Samiel böyle konularda sessiz kalıyordu. "Jack bulutların üstündeki kaleye nasıl gidiyor ha? Bir tohumla!"

"Öyle düşününce biraz mantıklı geldi. Görünüşüne bakmamak lazım. Envantere koy dursun, zaten satınca fazla para vermeyecekler."

"Envanter açıl!"

Dur dur dur. İlk satışımızı yapmışız. 1 tane boş şişe var. Ohhhh. Siftahımızı da yaptık. Woaw. Niye 791 çöpüm var la benim? Evrimleşmiş Kral Slime kaç çöp veriyor ki?

"Normalde Kral Slime 100 çöp veriyor. Evrimleşince 500 vermiş olmalı. 250 çöp de derece 5 balçık." dedi Samiel.

"Market açıl!"

Kim almış bakacağım. Siftahımı yaptığım kişiyi görmek istiyorum.

'Aleksey' demek?

"Samiel ben buna mesaj atabiliyor muyum?"

"İlk önce 10. Kata ulaşman lazım. Şimdilik tüm bağlantın kesik."

"Hmm. Acaba neden aldı. Zehir iksirini ne yapar ki biri?"

"Simyacıdır. Ya da 5.kattadır. 5.kattaki canavarların zehire karşı bağışıklığı oldukça az."

"Heheheheh. Yani ben kolaylıkla geçeceğim."

"Ohohohohoho"

Materyal bölümünden 200 tane şişe aldım. Sonuçta bana para lazım.

Heheheh efsane sistem kurdum. Balçık tekniğinin seviyesi arttıkça fiyat da artacak. LAN DUR DUR DUR. Ya balçık tekniğine tükürürsem ne olur? O da evrimleşir mi? Hahahaha. Zeka fışkırıyor mübarek.

Hemen marketten çıktım. Balçık tekniğini kullandım.

HĞAAKK PUĞHH

Ahahahaha. Gerçekten oldu. Kırmızılaşıyor. Bu zeka yemin ederim bana fazla.

"Değerlendir!"

[Evrimleşmiş Balçık Seviye 5] = Oluşan balçığın hasarı yeşil halinden çok daha fazladır. Kulanılan mana has değerinde, yani 4'tür.

Ahh. Söylemeyi unutmuşum. Balçık 5.seviyeye çıkınca mana değeri de 4'e çıktı. Ama hasarı da artmış olmalı. Canlı bir rakibe karşı hiç kullanmadım gerçi.

Hila'nın KulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin