"Nasıl yenilebildin?" diye sordu tahtın üstünde oturan iri vücutlu, kaslı, insan davranışları sergileyen kaplan.
Tahtın önünde dizleri üstünde duran bir başka kaplan ise mahcup bir ifadeyle "Baba, açıklayabilirim." diyemeden tahttaki kişi sözünü kesti.
"10 potansiyele sahip bir velet tarafından yenildin! Bu aşağılanmayı çöz! Aksi takdirde gözüme bile gözükme!" dedi şiddetle tahtta oturan kaplan. O tahtta oturan kişi 'Yeryüzünün Yüce Kaplan Klanı'nın lideri Sidio idi.
Tam önünde, dizleri üstünde dikilen kişi ise onun oğlu Meissea(meysia) idi.
"Emrin olur!" diyerek geri çekildi Meissea sırtını babasına dönmeden.
-----------------------------------------------
"O çiçek ne işe yarıyor?" diye sordu yanımda yürüyen Melany.
"Sadece bir bitki, bir işe yaradığı söylenemez." diye yanıtladım. Boss savaşında 'Hilalah'ın Zambağı' '100 Değer can iksiri' ve 'Ork Ustası'nın deri çizmeleri' çıkmıştı. Ben de 'Hilalah'ın Zambağı'nı almış, Melany ve Aris'i merakta bırakmıştım. Çünkü '100 değer can iksiri' en düşük seviye iksirlerden biri olsa da fiyatı 100 gümüştü, 'Ork Ustası'nın deri çizmeleri' ise daha bile pahalıydı. Satılmak istense 1,5 altına kadar çıkabilirdi. Bunları almayıp zambağı almam, elimdeki çiçeğin daha değerli olduğunu düşünmelerini sağlamıştı.
Aynı boss savaşında 3 eşyanın düşmesi büyük şans olmalıydı, çünkü çoğu savaşta 1 eşya bile düşmezdi.
Aris ve Melany ile birlikte 11.kat şehrine girdik. Şehrin şekli en ufak değişiklik göstermemişti. Ancak ağaçlar daha kısa, otlar daha uzundu. Çoğu yerlerde ağaçlar bile yok, boyumdan uzun otlar bulunuyordu.
11K 2023.şehirde etrafı gezerken kulağıma gelen sesler gülümsememe sebep oldu.
"Sirie, Kumarbaz denen herifi duydun mu?"
"O kimmiş?"
"8 büyük klandan 8.sırada olan kaplan klanını bilirsin, onun lideri 1 hafta önce oğlunun tırmanmaya başladığını duyurmuştu. 10.kat boss'uyla yapılan savaşta Veliaht Prens Meissea da dahil herkesi öldürmüş."
"Ne? Herkesi mi?"
"Evet, kulağa saçma geliyor biliyorum. Ancak bilgi kesin, bizzat arkadaşım Rei, bu Seçilimde onlara denk gelmiş ve bizzat gözleriyle görmüş. Bana Seçilim sırasında Xavi'siyle bir mesaj gönderdi."
"Dur bir saniye, doğru düzgün anlat şunu. Nasıl öldürmüş herkesi."
"Duyduğuma göre çok hızlıymış. Tavuk keser gibi herkesin kafasını kesmeye başlamış. Rei de diğerleriyle birleşip toplanmışlar, böylece kurtulacaklarını düşünmüşler."
"Ee ne olmuş?"
"Hiç umulan gibi olmamış. 'Koca kafalı bir şey üstümüze bombalar attı, küçük bir ayı bacaklarımızı kesti, gözleri kanla kaplı kıpkırmızı bir kurt çıldırmış gibi herkese saldırdı, aralarından en acımasızı da çift çekiç kullanan bir kara şövalyeydi. Herkesin kafalarını çekiciyle ezdi, hasar vermek istemiyor, öldürmeye çalışıyordu.' diye iletti bana Rei. Sonra da bölgenin ortasında Meissea'nın diz çökmüş halde birine baktığını söyledi. Baktığı kişi tam önünde dikilip havaya bir sikke atmış, Rei ölmeden önce son gördüğü şey Meissea'nın kafasının yere düştüğüymüş. İşte o kılıcı kullanan kişi Kumarbaz'mış."
"Ne yapmış, boss'u yenebilmişler mi?"
"Kimse canlı kalmamış ki, zaten bu olay yeni yaşandı. Daha boss savaşı sona ermemiştir bile. Sonuçta sadece 1 takım, dayanıklılığıyla ünlü Ork Ustası'nı kısa bir sürede nasıl yenebilir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hila'nın Kulesi
Fantasy"Hila'nın Kulesine evrenin dört bir yanından varlıklar tırmanır. Bunların arasında her türlü canlı ve evrenin en iyi dahileri de yer alır. Ben ise adı sanı duyulmamış bir gezegendeki basit bir köylüyüm. Hila'nın Kulesine tırmanmak benim neyime öyle...