Ormanın ortasında ilerleyen mavi saçlı genç, yüzünde ki tebessüm eşliğinde sakince yürümeye devam ediyordu.
Saniyeler dakikalara dönüşürken en sonunda olduğu yerde duran genç başını gök yüzüne çevirerek derin bir nefes aldı.
"Sanırım kayboldum."
Tekrar bakışlarını etrafında gezdiren genç, derin bir nefes alarak olduğu yere çöküp bağdaş kurmuştu.
"En azından hem enerji mi yenilerim hem de Babaanne'min bana verdiği kitaplardan birini okurum."
Çocuk düşüncelerini dışa vurdum sonra, sol elinde ki beyaz yüzüğü dikkat etmeye başladı.
"Sanırım enerjimi aktarmam ve odaklanmam lazım, bu şekilde yüzükte ki nesneler zihnimde canlanacak.
İstediğim nesneyi dışarı çıkarmak için daha fazla odaklanmam gerekecek, hadi başlayalım."
Çocuk yüzüne yerleştirdiği tebessüm eşliğinde gözlerini kaparken, sol elinin işaret parmağında ki yüzüğü yavaşça alnına yaklaştırdı.
Çocuk aklında oluşan görüntülere dikkatini daha çok verirken gördüğü şeyleri dikkatle incelemeye başladı, bir kaç küçik bıçak ve halat gibi çeşitli ıvır zıvır, bir miktar para, bir kaç parça kıyafet, bir kaç adet sebze, meyve ve bir miktarda et ve bunlarla birlikte dört adet kitap mevcuttu.
Dikkatini kitaplara yoğunlaştıran çocuk, aklında gördüğü yazıları dikkatle seslendirmeye başladı.
"Hava sınıfı temel teknikleri, Yemek tarifleri, Dünya kayıtları ve başlangıç mı?"
Çocuk aklında gördüğü dört yazıyı dikkatle inceledikten sonra Başlangıç isimli olan kitaba odaklanmaya başladı, sağ avucunu açarak bekleyen genç kitaba daha fazla odaklandıktan sonra en sonunda avucunda ki ağırlık ile gözlerini açtı.
Çocuk avucunda tuttuğu kitabı dikkatle incelemeye başladı, kitap on sayfa kalınlığında oldukça ince ve yeni bir kaba sahipti, kabında ki renklerin canlılığı kitabın yazıldığı zamanın oldukça yakın bir zamanda olduğunu anlatırken çocuk yavaşça kitabın ilk sayfasını çevirdi.
"Bu kitap yolculuğun ve geleceğin için ilerleyeceğin yolda sana yardımcı olması için yazdığım kısa notları barındırmaktadır.
Bu kitapta öncelikle dünya hakkında sana bilgi vereceğim, dünyamız olan bu gezegenin adı Lingoan'dır. Tam olarak dünyamızın yaşını bilmesekte oldukça etkileyici ve büyük bir dünyadır.
Toplam da dokuz farklı kıtaya sahiptir, bu kıtaların her biri bir Kral tarafından yönetilir ancak iki kıta vardır ki bu kıtalar da kralların hükmü yoktur.
Bu kıtalardan ilki Mu kıtasıdır, Mu kıtası tüm canlıların ırk ayırmaksızın bir arada yaşarlar, elbet bu kıtada çeşitli suçlar ve diğer durumlar mevcut olsa da bu kıtanın diğer kıtalardan özelliği.
Diğer kıtalarda oldukça nadir görülen belli ırkların dışında ki yaşamını sürdüren ırklar dışında bulunan canlılar oldukça sıktır. Yani Mu kıtasında döndüğün her sokakta farklı bir ırka mensup birisini görebilirsin.
Mu kıtası bir yana ikinci kıtanın adı, Karanlık Kıtadır bu kıta gözden uzaktır onu tarif eden kişiler oranın karanlık bir toz bulutu olduğunu ve toprağın görünmediğini söylerler.
Ancak hakkında en az bilgi sahibi olunulan kıta burasıdır.
Kıtalar bir yana seviye sistemlerini anlatayım, ilk seviye birinci seviye ile yüzüncü seviyededir bu ilk yüz seviye de sınıfın fark etmeksizin fiziksel gücünde artar, ancak savaşçı sınıfına oranla kol gücün sadece dörtte bir oranında artar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasyHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...