Güneşin doğması ve etrafın aydınlanması ile birlikte yürüyen beşi çocuk altı kişi devasa bir kapının önüne geldiklerinde durmuşlardı.
Kapının önünde bekleyen iki muhafız ve uzun beyaz sakallı beyaz saçlı mavi gözlü bir adam mevcuttu.
Çocukların önünde duran kadın hafifçe eğildikten sonra tek kelime etmeden arkasını dönerken yaşlı adam sakalını kaşımaya başlamıştı.
"Banzai Rio hanginiz?"
Adamın sorusu ile birlikte bir adım öne çıkan Banzai sessizce adamı izlemeye başladı.
"Yüce Kralımız bana sen ve arkadaşlarından bahşetti. Hepiniz F-sınıfından başlayacaksınız, toplam da on iki yılınız bu akademide geçecek.
Akademi de toplam altı sınıf mevcut umalım ki bu on iki yıl da A-sınıfına çıkabilirsiniz.
Her sınıf atladığınız da çeşitli artılar kazanırsınız, sizin kullana bileceğiniz tek şey ise eğitim sahası.
Akademide çeşitli bölümler mevcut, bunlar Arena, Kütüphane, Açık arttırma salonu, dershaneler, yaşam alanları, eğitim ormanı ve yurdlardır.
Eğer D-sınıfına gelirseniz kütüphaneyi kullanma hakkı elde edersiniz ancak bu güçlenmeniz için yetmez.
D-sınıfı kütüphanenin sadece giriş katında izne sahiptir, kütüphanenin giriş katı seviye atlamaya yönelik enerji çekme tekniklerinden ibarettir, ikinci katında ise çeşitli savunma büyüleri vardır.
Üçüncü katında ise saldırı büyüleri mevcuttur, dördüncü katta ise büyük ustaların kullandığı özel teknikler mevcuttur ancak onlar için A-sınıfına yükselmeniz gereklidir."
Yaşlı adam derin bir nefes alırken gözlerini bir süreliğine kapatmış bir kaç saniye sonra ise konuşmasına devam etmişti.
"Akademide bir nevi rütbe sistemi mevcut, bu rütbede en yukarıda müdür, ondan sonra S7 ve ardından öğretmenler ve diğer sınıflar mevcuttur.
Eğer sorunuz yoksa sizi yurtlarınıza bırakacağım."
Yaşlı adamın konuşmasının bitmesi ile birlikte Ayato bir adım öne çıkmıştı.
"Kıdemli bir kaç sorum var Yaşam alanları nedir? S7 ne? Ayrıca nasıl bir eğitim alacağız? Bu sorularını cevapla sormanızı istemekteyim."
Ayato başını hafifçe eğdiğinde yaşlı adam derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Yaşam alanları; Akademinin yanında bulunan ufak bir şehir bölgesi vardır, bu bölge de ki evler aylık ayrı bir ücret istemektedir ancak bir çok avantaja sahiptir.
Örnek olarak Akademi içersinde eğer bir zırh veya eşya alman gerekirse ancak Akademinin verdiği izin süreci içersinde akademiden çıkabilir, ihtiyaçlarını karşılamaya gidebilirsin.
Ancak yaşam alanlarında ki evlerde kalıyorsan, bu alanda ki zanaatkarların dükkanlarını istediğin gibi kullanabilirsin.
İkinci sorun S7; Akademinin seçkin yedi kişisinden oluşan bir ekiptir, bu kişiler çoğunlukla yaşam alanlarında ki güçlü birliklerin liderlerinin bir arada bulunduğu kuruldur.
Size bu kurul hakkında fazla bilgi vermeme gerek yok, tek söyleyeceğim yeterince güçlenmeden onlara karşı çıkmanızı tavsiye etmiyorum.
Güçleri ve potansiyelleri sebebi ile müdür onları Kıdemlilerden bile özel bir konumda tutmaktadır.
Alacağınız eğitim ise oldukça basit ilk önce alemlere girene kadar meditasyon ve teknik bilgi eğitimine gireceksiniz.
Alemlere girdikten sonra sınıflarınıza göre kıdemlilere atanacaksınız, ardından güçlenmek için gelişeceksiniz. Daha önce de söylediğim gibi toplam altı sınıf mevcut, her iki yılda bir seviye testi yapılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasyHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...