3.Bölüm:O zaman...

925 99 19
                                    

Qudve sırtında ki ağır kılıcı çıkartırken, Chaos'da cübbesinin önünü açarak omuzlarına atmıştı. Chaos'un elinde ki yay özel bir maddeden yapıldığını belli edercesine, yeşil ve mavi renklerde hafif bir parıltı yayıyordu.

Okyanus gibi bakana huzur veren tutma kısmı, insana sükunet verirken yeşil renkli ve bir ruh gibi insanın içini titreten ipi. Sessiz bir şekilde parıldıyordu, Banzai göz ucu ile Chaos'a bakmıştı dar bir alanda bir yay kullanıcısı oldukça ilginç bir görüntüydü.

Esrir'de diğerlerinin silahlarına sarılması ile ellerini arkasına atmış, bileğinden dirseğine kadar uzanan iki adet kama çıkarmıştı. Kamaların tutamaçları kırmızı bir ip ile sarılıydı, kabzalarının en ucunda beyaz bir diş şeklinde taş mevcuttu.

Tutamaç kısmını saran kırmızı ip, kabzanın ucundan sarkıyor ve oldukça dikkat çekici bir görüntü oluşturuyordu. Kamaların keskin kısmı, yeşil renkte üst kısımları ise geceyi aratmayacak kadar siyah bir renge sahipti.

Banzai bakışlarını yavaşça iki tarafta gezdirdi, her iki tarafında da silahlanan dostları onu gülümsetmişti. Ortamın ciddiyetine rağmen, yüzünde ki gülümseme ile birlikte arkasında ki tabureye oturan Banzai, yüzünde ki gülümseme ile birlikte konuştu.

"Bir generalin gücünü görün."

Qudve duyduğu cümleler ile birlikte yüzüne bir gülümseme yerleştirmişti, normalden daha uzun olan köpek dişleri tehlikeli bir şekilde gözler önündeydi. Ağır adımlar ile yavaşça ilerleyen Qudve, iki adım attıktan sonra derin bir nefes aldığında bir anda ortadan kaybolmuştu.

Qudve tekrar gözüktüğü zaman, Banzai'nin ayakları ucunda iki kafa mevcuttu. Banzai gözlerinde ki memnun ifade ile kafalara kısa bir bakış attıktan sonra, hafif bir tekme ile kafaları öteye göndermişti.

Dostlarının yuvarlanan kafalarına şaşkınlık ve korku ile bakan ödül avcılar, anlık bir şok yaşasa da bu şok Qudve'nin sesi ile bozulmuştu.

"CHAOS ŞİMDİ!"

Qudve'nin emri vaki sesi ile birlikte Chaos yayını gerdiğinde, Banzai göz ucu ile Chaos'a bakmıştı. Bir yay kullanıcısının böyle dar bir alanda ne kadar yetenekli olabileceğini gerçekten merak ediyordu.

Chaos aldığı işaret ile yayını germiş, parmakları arasında ki oku kapıya doğru hedef almıştı. Bu duruma ilk başta anlam veremeyen Banzai, aklına gelen düşünce ile sırıtmıştı.

"Yay kullanıcılarının işi..."

Banzai'nin yarım kalan sözünü duyan Chaos, yüzünde ki duygusuz ifade ile oku serbest bıraktığında, ok büyük bir hızla kapının kirişine çarpmış ve ortaya çıkan patlama ile birlikte kapının kirişi çökmüştü.

"Taktik destek."

Banzai'nin sözünü tamamlayan Chaos, duygusuz yüzünü bozmadan yayını yavaşça kenara koymuştu. Chaos yayını kenara bıraktıktan sonra ellerini beline atmıştı, Choas ellerini geri çektiğin de sol elinde üç adet fırlatma bıçağı, sağ elinde ise bir hançer mevcuttu.

Sol elinde parmakları arasında duran üç adet fırlatma bıçağı, bir parmak boyutundan büyük değillerdi. Tamamen siyah bir kabzaya ve yeşil bir bıçağa sahiplerdi, ne kadar küçük olsalar da oldukça keskin olduklarını anlamak için bakmak yeterliydi.

Sağ elinde ki hançer ise mavi bir çeliğe sahipti, kabzası aynı bıçaklar gibi karanlığa boğulmuştu. Kabzasının ucunda ise yeşil renkli oval bir taş mevcuttu, Chaos sağ elinde ki hançerin ucun dirseğine doğru çevirdikten sonra gardını almış bekliyordu.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin