15.Bölüm:Devam edelim mi?

1.1K 125 28
                                    

"BAYANLAR VE BAYLAR, HER YAŞTAN ÇOCUKLA, HEPİNİZ HOŞ GELDİNİZ. BU GÜN MU KITASININ BÜYÜK TURNUVASININ İLK MAÇLARI BAŞLAYACAKTIR.

KALAN YÜZ YİRMİ SEKİZ KATILIMCI, ELEME MAÇINDA Kİ PERFORMANSLARINA GÖRE KARARLAŞTIRILDI, BU YÜZ YİRMİ SEKİZ KATILIMCI, BÜYÜK GÖSTERİLER SUNMASINI VE BİZE ETKİLEYİCİ BİR TURNUVA GÖSTERMELERİNİ UMUYORUZ.

TABİİ Kİ EN İYİYİ EN SONA SAKLAMAMIZ BİR YANA, TURNUVAYI BAŞLATACAK DÖVÜŞTE, DİĞER DÖVÜŞLER GİBİ OLDUKÇA EĞLENCELİ OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUZ.

ÖYLEYSE HAZIR MIYIZ!"

Sunucunun bağırması ile birlikte kalabalıktan heyecan dolu bağırışlar yükselmişti, herkes çıkacak katılımcıları sabırsızlıkla bekliyor ve heyecanla ortaya sunacakları dövüşleri izlemek için çırpınıyorlardı.

"O ZAMAN İLK DÖVÜŞÇÜLERİMİZİ ARENAYA BEKLİYORUZ, İLK ÇIKACAK KİŞİLER STEVE GNAJOM'A KARŞI, BRİNE HERO."

Sunucunun konuşması ile birlikte arenaya gelen iki rakip, bir birlerini incelemeye başlamıştı.

"ÖYLEYSE İLK DÖVÜŞ BAŞLASIN!"

Hakem'in bağırması ile birlikte ilk dövüş başlamış, seyirciler bir birleri ile savaşan iki genci tezahüratlar ile desteklemeye başlamışlardı.

***

"Sanırım bize oldukça fazla kişi var."

Qudve'nin konuşması ile birlikte başını hafifçe sallayan Krasova sessizce turnuvayı izlemeye devam etti.

"Ben biraz gezeceğim, görüşürüz."

"Hey nereye gidiyorsun?"

Banzai'nin konuşması ile birlikte ona arkasından seslenen Ursula'ya rağmen, Banzai cevap vermeden sessizce ilerleyerek ekibin gözünden kaybolmuştu.

"Sence bu fikir işe yarar mı?" 

Maledicti'nin sorusu ile birlikte Krasova bakışlarını kısa süreliğine Maledicti'ye çevirdikten sonra, tekrar bakışlarını arenaya çevirmişti.

"İnsanlar oldukça ilginçtir, davranışları ve yapmaları gerekenler arasında sürekli bir uçurumda kalırlar. Şanslıyız ki o bir çocuk, eğer düşündüğümüz gibi olursa, bir çocuğu kandırmak oldukça kolay olur."

"Onunda bir çocuk olduğunu unutma."

Krasova'nın konuşması karşısında hafifçe sırıtarak cevap veren Maledicti eşliğinde, Krasova hafifçe kıkırdamıştı.

"Görünüş aldatıcı olabilir."

"Aynısı o kız için de geçerli."

Maledicti'nin cevabı ile birlikte Krasova'nın yüzünde ki sırıtış yerini durgun bir ifadeye bırakmıştı.

***

"Sei yine çiçeklerimi izliyorsun?"

Nei yüzünde ki gülümseme ile birlikte karşısında ki dizleri üzerine çökmüş ve yüzünde ki gülümseme ile çiçekleri izleyen kız kardeşine seslenmişti.

Sei ağabeyinin ona seslenmesi ile birlikte bakışlarını ona çevirerek başını hafifçe sallamıştı.

"Çiçekler rengarenk, çeşit çeşit, aynı insanlar gibi bir çok farklı renge ve şekle sahipler. Her biri bir birinden güzeller."

Sei'nin açıklaması ile birlikte hafifçe kaşlarını kaldıran Nei, tek dizinin üstüne çökerek kız kardeşi ile aynı hizaya gelmişti.

"Anlıyorum, gerçekten de etkileyici bir görüntü değil mi?"

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin