4.Bölüm:Biz varız

1.4K 152 31
                                    

"Herkes hazır mı?"

Krasova'nın sorusu ile herkes doğuya doğru ilerlemeye başlarken, Banzai aksi yöne doğru ilerliyordu.

"Her zaman ki gibi."

Krasova hafifçe mırıldandıktan sonra Banzai'nin ensesini yakalamış ve onu da diğerleri ile birlikte doğuya doğru sürüklemeye başlamıştı.

"Sen ve muhteşem yön duyun bir gün başımıza iş açacak."

Krasova'nın konuşmasına sessizlikte karşılık vermişti.

"Bozuk bir pusuladan farkın yok."

Krasova'nın azarları karşısında Banzai bu sefer hafifçe kıkırdamıştı.

"Belki de sadece doğru kullanmayı bilmiyorsunuzdur."

Banzai'nin cevabına kısa bir bakış ile karşılık veren Krasova, sessizce onu sürüklemeye devam etmişti.

***

"Başkente girmemize sadece dakikalar kaldı, Kara Kuzgun Krallığının girişini buradan göre biliyorum."

Krasova'nın konuşması eşliğin de yürümeye devam eden ekip, aralıksız yürümenin faydası ile gün batımı eşliğin de şehrin girişine varmışlardı.

"Kimsiniz?"

Kapıda ki muhafızlar karşılarında ki yedi genci durdurduklarında akıllarından, onlardan her zaman yaptıkları gibi giriş ücreti alma fikri geçiyordu.

"Bir grup gezginiz, konaklayacak bir yer arıyoruz. Bize en iyi hanın yerini göstere bilir misiniz?"

Krasova'nın konuşması ile birlikte muhafız, paranın o mest eden kokusunu almış ve yüzüne bir gülümseme yerleştirmişti.

"Tabi ki efendim, ancak giriş ücreti almam gerekecek."

Muhafız'ın konuşması ile birlikte Krasova, yüzünde ki hafif gülümsemeyi, bir tebessüme çevirmişti.

"Başkente giriş ücreti olduğunu bilmiyordum. Ama sorun olacağını düşünmüyorum, Zeng benim adıma size parayı ödeyecektir."

Krasova'nın bahsettiği isim ile birlikte muhafız anlık bir duraksama yaşasa da, bu şehir de toplamda on Zeng vardı ve bu kişilerden sadece birisinin önemli olduğunu biliyordu.

Bu sebeple karşısında ki genci ciddiye almamaya karar vermiş ve kaşlarını çatmıştı.

"Zeng dediğin kişi kim bilmiyorum ama, bu dediğin imkansız eğer şimdi parayı vermezsen seni hem izinsiz girişten, hem de bir başkasının adını kullanmaktan dolayı öldürürüm."

"Demek Zeng'i tanımıyorsun? O zaman neden onun adını kullandığımı düşündün?"

Krasova'nın sorusu ile birlikte muhafız, elinde ki mızrağını Krasova'nın boğazına dayamıştı. 

"Kes sesini yoksa-..."

"Yoksa ne?"

Krasova muhafızın sözünü keserek yüzüne yerleştirdiği sırıtış ile birlikte muhafıza bakarken, gözlerinde ki küçümseme rahatça anlaşılıyordu.

"Seni aşağılık!"

Muhafız elinde ki mızrağı hızla Krasova'nın boğazına doğru saplamaya çalışırken, Krasova mızrağın sapını tutarak muhafızın hareket etmesini engellemişti.

"Henüz güç seviyen oldukça düşük, alemlere girmeyi bile başaramamışsın. Üstelik Zeng'i tanımıyorsun. Öyleyse sizi tanıştırayım."

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin