[Dört yıl önce]
"Hey Ace uyan seni uykucu!"
Fran'ın seslenmesi ile yavaşça gözlerini açan Ace, bakışlarını uykulu bir şekilde Fran'a çevirmişti."Hmm."
Konuşmaya bile üşenmiş olan Ace ile birlikte Fran derin bir nefes vermişti.
"Biri sana düello da meydan okumaya gelmiş."
"Gönderin gitsin, uykum var."
Ace'in umarsız sesi ile birlikte Fran kaşlarını çatmıştı.
"Ne yazık ki güçlü birisi sayılır, garip bir silah kullanıyor, zincirli bir kama eğer ilgini çekmiyorsa ben ilgileneceğim."
"Zincirli kama mı?"
Ace bir anda yattığı yerden fırlayarak kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı.
"Neden bu kadar heyecanlandın?"
Fran'ın sorusuna cevap vermeyen Ace yüzünde ki sırıtış ile ilerlemeye devam ederken, Fran'da sessizce onu takip ediyordu.
Dakikalar sonra ikili bulundukları yerin bahçesinde ki adamla karşılaştılar, adam yaklaşık bir yetmiş civarı bir boya ve siyah bir kıyafete sahipti.
Yüzünde ki maskenin ardından parlayan kırmızı gözleri, ona oldukça korkutucu bir hava
veriyordu.
"Yeni kurban sen misin?"
Ace'in sırıtış eşliğinde söyledikleri ile birlikte siyahlı adam, sağ elinde ki kamayı Ace'e doğru fırlatmıştı.
Ace kendine gelen kamayı hızla elinde ki balyoz ile savuşturduktan sonra adamı incelemeye
başladı.
"Ani saldırın hoşuma gitse de, ani saldırı dediğin öyle olmaz."
Ace hızla üzerinde ki ince ceketin iç cebinde ki iğnelerden bir kaç tanesini, karşısında ki adama fırlatmıştı. Adam üzerine gelen iğneler karşısında elinde ki zincirin diğer tarafını hızla çevirerek iğneleri engellemişti.
"Güzel yeterince eğlene bilecek gibiyim."
Ace'in sırıtarak söyledikleri ile birlikte Fran, bir kaç adım geri çekilirken Ace, elinde ki çekici omuzuna dayamıştı.
"Hadi başlayalım!"
Ace hızla ileri atılırken elinde ki çekici savurmuştu, adam da bu hamleye karşı kamasını Ace'in çekicine doğru savurduğun da iki silah da bir birlerine çarparak güçlü bir patlama meydana getirmişti.
Fran ortaya çıkan bu patlama sebebi ile başının her nedense zonklaması ile birlikte, gözlerini yavaşça karanlığa teslim ederken Ace ve zincirli adam bir birlerine sürekli vurmaya devam ediyordu.
***
"Sanırım her kes bayıldı ne dersin?"
Ace elinde ki çekicin ağır kısmını toprağa dayarken sapına dayanarak etrafı inceliyordu, Ace'in sorusu ile birlikte zincirli adam etrafa kısa bir bakış atmıştı. İkilinin çarpışması sonucu ortaya çıkan aura dalgaları, etrafta ki bir çok kişinin bayılmasına sebep olmuştu.
"Ciddi bir şekilde dövüşeceğimizi biliyordum, ancak bu kadar güçlendiğini bilmiyordum."
Adamın konuşması ile birlikte Ace hafifçe kıkırdarken adamın yüzünde ki maskeyi incelemeye başladı, maskenin ağız kısmını kaplayan tarafı kırılmış ve sağ üst kısmında da çatlaklar oluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasyHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...