ÖZET

397 30 69
                                    

SELAMLAR 

Uzun zaman oldu biliyorum :D kim kaldı eskilerden bilmiyorum ama herkese selam :D şimdi bakalım, Banzai'yi hatırlayanlar vardır ancak hatırlamayanlar için ufak bir özet geçiyorum bu bölümde, Banzai 2 yani Kayıp Prens : Banzai'ye ulaşmak isteyenler ise profilimden ulaşabilirsiniz Banzai ye bölümler sürekli gelemeyecek ne yazık ki klasik ama max 3günde bir ortalama 1.5-2k kelime ile bölüm atmayı deneyeceğim o zaman hadi yolculuk başlasın

--------------------------------

ÖZET

Bir sokak çocuğu olarak yaşayan Banzai yine hırsızlık yaptığı bir günde peşinde ki muhafızlardan kurtulduktan sonra onu fark etmeden takip etmiş olan Usta ile ilk defa karşılaşır, sakladığı hazinenin bulunmasıyla korkan Banzai oradan uzaklaşırken kendine saldıran kaplanı yenerek onu kurtaran Usta'nın güçlü olduğunu fark ettikten sonra hızla oradan uzaklaştıktan sonra bu kez usta onu yanında yaşadığı ve ona eziyet eden dilenciden kurtarmıştı.

Dilencinin saldırısı ile yaralanan Banzai'nin iyileşmesi için ormanda yaşayan bir büyücü olan annesinden yardım alan Usta kendini Banzai'nin içine mühürleyerek hayatını feda eder. İki yıl Usta'nın annesi ile yaşayan ve ona büyükanne diyen Banzai 7 yaşına geldiğinde büyükannesinden öğrendikleriyle akademiye kayıt olmak için yola koyulur.

Yolda ilk başta Ursula Corbero ile karşılaşan Banzai daha sonra zor durumda kalan kurt adam melezi Qudve Ayato'yu ve arkadaşlarını kurtararak yakınlarında bulundukları şehirde ki muhafızlara haber vererek geri gelir ve onlara saldıran haydutları yakalarlar.

Akademiye varan Banzai babası olarak gördüğü Usta'nın eski dostları Fuank ve Kuank gibi bir çok kişiyle tanışmasının yanında akademide ki en güçlü kişilerden olan Krasova Ednand ve Parza Entai ile tanışır daha sonra aralarına katılan Maledicti ile birlikte Gusion'un da gelmesiyle yedili bir ekip oluşturarak ufak maceralara atılırlar.

Akademide yaşanan olaylar sonucu yedili bir kaç kişinin dikkatini çeker yedili ile ilk temas kuran Wolf Ayato, Qudve'nin büyükbabası ve güçlü bir savaşçıydı Wolf'un eski ekibi Banzai'nin Usta'sının babası Alphonse Rio'nun ekibiydi Wolf ekibin üyeleri ile konuşmaya gitti yedi kişilik ekibin dört üyesi olan Glass, Gon ve Wolf bir süre tartıştıktan sonra ortalık bir süre sessizliğe büründü dördüncü üye Palro'nun gelmesiyle dörtlü Banzai ve ekibiyle karşılaşmaya karar verdi.

Dört kişi Banzai ve ekibi ile karşılaştıklarında Glass, Banzai'nin Ustası ve babası olarak gördüğü Altair Rio ve onun babası hakkında bir süre konuştuktan sonra beşinci üye olan Banzai'nin büyükannesi Fenzi Mogui Rio iki grubun olduğu yere gelerek Glass ve diğer üç kişiyi esir aldıktan sonra Banzai ile kısa bir sohbet edip Glass ve diğerlerini serbest bıraktı, eşi Alphonse'un geçmişini anlatan Fenzi'nin güçlenmeleri gerektiğini belirtmesi ile birlikte Banzai ve ekibi bir karar alarak güçlenmek için yola çıktı.

Çeşitli olaylar sonucu Banzai yer yer Altair'in kendiyle birlikte içine mühürlediği Araknes ile antlaşmalar yaptı, Araknes'in güç konusunda yardımıyla ve Altair'in ilk başta tanışmalarında Banzai'ye sunduğu teklif olan her şeyin sahibi düşüncesi Banzai'nin motivasyonu olmuş ve bunun için güçlenmeye karar vermişti.

Yolculukları esnasında bilinmeyen bir grubun hedefi olan yedili dağılarak hedef olmuştu, grupta ki kişiler peslerinde ki haydutlar ile savaşırken Numal Elz, Ragnar Kraun ve Flaxe Morde isimli üç kişiyle tanıştılar,

Banzai'nin peşinde ki grup en kalabalık olandı, Banzai ve Qudve birlikte bir süre müdacele ettikten sonra saldıran grup alanda gözüken karga kraliçesini fark etmişti bir hayvan kralını yakalama fırsatını gören saldırganlar Banzai'yi göz ardı ederek hayvan kralına doğru harekete geçmişlerdi. Bir süre sonunda Banzai Karga Kraliçesi'ni kendine bağlamak istese de kraliçenin isteğiyle bundan vaz geçtiğinde kraliçe ayrılmak için hareketlendiğinde gelen bir okun önüne atlayıp onu korumaya çalışan Banzai göğsüne saplanan ok ile hayatını kaybetmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin