17.Bölüm:Hell

2.5K 217 18
                                    

Kızıl güneşin ortada durduğu gökyüzünde, tek bulut dahi yoktu. Arenanın ortasında kırmızılar ile süslü bir kişi vardı.

Kan kırmızısı saçları, yakut misali parlayan gözleri ve üzerinde ki kırmızı cübbe ile birlikte tamamen kırmızılara bürünmüştü.

Genç kapalı gözleri ile birlikte sessizce beklerken dört bir taraftan gelen tezahüratlar arenada yankılanıyordu.

'Tınk tank'

Yere düşen iki nesne ile birlikte gözleri açılan kırmızılı genç, yerde duran kazma ve küreğe kısa bir bakış attıktan sonra bakışlarını karşısında ki adama çevirdi.

"Dediğim gibi kazma ve küreği getirdim, umarım manzaralı bir yer seçmişsindir."

"Lionel."

Qudve fısıltı edasında Lionel'in adını söylerken duyduğu tek duygunun öfke olduğu sesinden rahatça anlaşılıyordu.

Lionel karşısında ki rakibinin öfkesi ile birlikte sırıtmıştı.

"Ne oldu aptal it? Kuyruğuna mı bastım?"

Lionel'in kışkırtmalarına karşı kaşlarını çatan Qudve öfkesine mani olarak derin bir nefes aldı.

"Bakalım kuyruğunu vücudundan ayırdığım da ne yapacaksın."

Qudve'nin konuşması ile birlikte bu sefer Lionel kaşlarını çatmıştı.

"Sakin olun daha dövüşü başlatmadım!"

Bir anda ortaya çıkan yüzü maskeli adam ile birlikte ikili bakışlarını adama çevirmişti. Adam tüm vücudunu kaplayan cübbesi ve yüzünü kapayan maskesi ile bir gizem barındırsa da kimse bunu sorgulamak ile uğraşmıyordu.

"Bayanlar baylar, her yaştan çocuklar. Bugün S7'nin canavarı Aslan Kral Lionel'e karşı Qudve Ayato düello yapacaktır.

Düello, tarafların isteği ile ölümüne olacaktır güç farkının ortadan kalkması içinde, Lionel enerji kelepçeleri takacak ve gücünü gelişim alemine düşürecektir.

Bu dövüş sonunda eğer Qudve Ayato kazanırsa S7'nin üyesi olacaktır, seviyesinin düşük olması sebebi ile akıl alemine girene kadar koruma altında olacaktır.

Aslan Kral kazanırsa da, Qudve Ayato hakkında hüküm hakkına sahip olacaktır. Bu anlaşma taraflarca onaylanmıştır.

O zaman düello başlasın!"

Maskeli adam uzun konuşmasından sonra ortadan çekilmişti.

Maskelinin çekilmesi ile birlikte iki köle ellerinde bir sandıkla gelmişlerdi, sandığın açılması ile birliği içinden çıkan iki prangayı alan Lionel, prangaları bileklerine takmıştı.

Ani güç düşümü ile ufak bir sendeleme yaşayan Lionel hızla duruşunu düzeltmişti.

İki rakip sessizce bir birlerini süzüyordu ikisi de rakibinden gelecek olan saldırıyı ve ortaya çıkacak açığı bekliyorlardı.

"Saldırmayacak mısın pire torbası? shahahaha"

Lionel'in alay dolu sesi ile birlikte Qudve kaşlarını çatarken derin bir nefes aldı.

"QUDVE! BAŞARA BİLİRSİN!"

Qudve kendine seslenenler ile birlikte bakışlarını izleyicileri kısmında ki Banzai ve diğerlerine çevirmişti.

Yüzüne yerleştirdiği tebessüm ile birlikte sağ elini kaldırıp selam vermişti.

"Açık verdin!"

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin