16.Bölüm:At c6'ya

2.6K 211 25
                                    

"Biri hava elementli bir büyücü yan sınıfı da hırsız, en zayıfları gibi gözükse de diğerleri ile en çok iletişim kuran kişi o ismi Banzai soyu veya geldiği yer hakkında bilgi yok.

Tek bildiğim Canlı bomba Fuank ve Yanan toprak Kuank tarafından özenle dikkat edediliyor, hatta Fuank onu resmen kardeşi ilan etmiş hakkında ne kadar az bilgi varsa çözüldükçe daha fazla gizem ortaya çıkıyor.

İki savaşçı var ikisi de sadece savaşçı sınıfına sahip, birisi Ursula Corbero insan iki yıldan beri kardeşi Asura ile birlikte kendini eğitiyor, kız bir su büyücüsü.

Diğeri ise Qudve Ayato kurt adam melezi savaşçılıkta oldukça etkileyici bir gücü var, yanında ki kızın adı ise Mery soy adını bulamadığımı gibi güçleri hakkında da bilgim yok.

Kız adeta bulmaca küpü gibi geçmişine dahil hiç bir şey bulamadım.

Son olarak da arenanın kafatası ezicisi olan Maledicti, soy adı yok toprak elementi bir büyücü dört yaşındayken arenaya gelmiş, dört yıldır arenada güçlenmiş ve büyümüş.

Düzinelerce kişi ellerinde can vermiş, içlerinde ki en büyükleri o kızlar altı diğerleri ise yedi yaşlarındalar."

Pars'ın konuşması ile birlikte Lionel baltasının ucuna sürdüğü taşı kenara koyarak baltasını sırtına aşmıştı.

"Qudve Ayato demek, ilk tanışacağım kişi o!"

Lionel'in öfke dolu yüzü ile birlikte Pars sırtını yaşlandığı duvardan çekerek, ilerlemeye başladı.

"Kuank'ın ve Fran'ın dediklerini duydum ciddi bir durumda sana yardımcı olmayacağız!"

Pars'ın ciddi bir şekilde söyledikleri ile birlikte Lionel yüzüne yerleştirdiği kibir dolu ifade ile birlikte ilerlemeye başladı.

"Endişelenmeyiniz, sizden sadece cesetleri gömmek için yardım istiyeceğim."

Lionel'in sesinde ki kibir etrafta adeta yankılanırken Pars, hakkında neredeyse hiç bir şey öğrenemediği Mery ve Banzai ile ilgili düşüncelere dalmıştı.

İkisinin de geçmişi sırlar altında idi, buna rağmen en azından Mery'nin bir soya mensup olduğunu düşünüyordu.

Banzai hakkında hiç bir bilgi bulamaması onun bir sokak çocuğu olduğunu ispatlasa da, Mery için işler çok farklıydı.

Bir melez tarafından korunması ve bu melezin bir kurt adam olması, Mery'nin saklı olan gerçeklerini oldukça ilgi çekici kılıyordu.

Asla boyun eğmeyen, değişik ancak çok etkili bir saldırı taktiği olan Hilal taktiğini kullanan, esir düştükleri zaman kendilerini öldürmekten çekinmeyen bu ırk.

Cesaretleri ile birlikte karakteristik yapıları ile de oldukça etkileyiciydi, böyle bir ırka mensup olan Qudve'nin ise Mery isimli o kızla yakın olması Pars'ın oldukça ilgisini çekmişti.

***

Banzai kulağında ki çınlama ile birlikte sağ eli ile en sesini kaşırken kaldığı odadan çıkarak evde gezinmeye başlamıştı.

Qudve, Maledicti ve kızlar salonda otururken mutfaktan gelen güzel kokular ile birlikte Ursula da ellerinde tabaklarla salona gelmişti.

"Ne kaçırdım."

Banzai'nin konuşması ile birlikte ona dönen beşli, yüzlerine yerleştirdikleri sırıtışlar ile birlikte enerjilerini ufak bir miktar salmışlardı.

Banzai üzerine gelen beş farklı enerji karşısında zorlansa da önemsememiş ve diğerlerinin seviyelerini ölçmeye başlamıştı.

Maledicti harici herkes gelişim alemi birinci seviyedeyken, Maledicti çoktan beşinci seviyeye çıkmıştı.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin