10.Bölüm: İyi dostlar...

938 94 28
                                    

"Tekrar başa döndük."

Odanın ortasında bulunan karşılıklı koltuklarda oturan iki kişi, sessizce bir birlerine bakıyorlardı. Mavi saçlı gencin konuşması ile birlikte, karşısında oturan sarışın genç bakışlarını ilk başta sırtını duvara dayamış olan. 

Sırtında çaprazlamasına duran ikiz kılıçları taşıyan kişiye, kısa bir bakış attıktan sonra karşısında ki okyanus mavisi gözlere dönmüştü.

"Bu sefer en azından itiraz edilecek bir şey yok, bu durumda bir tartışmayı daha ortaya çıkarmaz."

"Hazır bu kadar iyi bir fırsatı yakaladık, bunu kullanmamak olmaz. En son bir arkadaşımız ufak bir olay çıkardığından dolayı, konuşmamız yarım kalmıştı. Şimdi aklındakileri duyalım, Parza."

Banzai'nin konuşması ile birlikte Parza derin bir nefes aldı.

"Yapacağımız şey kelimelere döküldüğünde, oldukça basit bir şey olsa da belki de ölümümüze sebep olacak bir sonuca bile ulaşa bilir. Bunlara rağmen ben bu planı gerçekleştireceğim, kararınız ne olursa olsun."

Parza'nın ciddi konuşması ile birlikte Krasova hafifçe öne eğilmişti, gözlerinde ki ciddi ifade ile sessizce beklerken Banzai bakışlarını yavaşça etrafında gezdirdi. Kimseden her hangi bir ses çıkmazken Banzai derin bir nefes aldı.

"Amacını zaten Ursula söyledi, Garzo Entai'yi tahtından indirme ve başa geçmeyi düşünüyorsun. Ancak bunu yapmak için henüz hazır mıyız? Bu konuda bir çok eksiğimiz mevcut."

"Her şeyi ben üç aydır planlıyorum, her şeyi usta Gon ile birlikte planladık. Neler yapmam gerektiğini-..."

"Neler yapman gerektiğini değil! Neler yapmamız gerektiğini söylüyorum zaten!"

Banzai bir anda konuşarak Parza'nın sesini kestiğinde, Parza sessizce Banzai'nin gözlerine bakıyordu.

"Senin gücünü bilmiyorum ya da diğerlerinin güçlerini bilmiyoruz. Ne kadar geliştik? Gücümüz kimlere denk? Ne kadar ileri gide biliriz? Bir çok soruya dahil bilgimiz sıfıra yakın. Sense bize plan yaptığını ve gerekenleri hazırladığını söylüyorsun.

Sorun olan kısım ise sadece kendin için gerekenler hakkında bilgin var, diğerleri hakkında gerekli bilginin yeterli olduğunu düşünüyor musun? Qudve'nin cehennemde aldığı eğitimler sonucu neler yapabileceğini? Uzun mesafeli saldıran bir büyücü ile karşılaştığında, neler yapması gerektiğini?

Maledicti'nin elementler üzerinde ne kadar hakim olduğunu ve bunun gibi diğer her hangi bir konuda yeterli bilgin var mı?"

Banzai'nin soruları karşısında dişlerini sıkan Parza, başını hafif öne eğmişti. Diğerleri hakkında fazla bilgiye sahip olmasa da bunu pek umursadığını söyleyemezdi, ona göre şu an için en önemli olan şey intikamını almaktı.

"Ben-..."

"Ayrıca!"

Parza tam konuşacakken Banzai'nin tekrar sözünü kesmesi ile birlikte, bakışlarını kendisine gülümseyerek bakan Banzai'ye çevirmişti. 

"Sence bir kralı devirmeyi düşünen tek kişi sen misin? Üç aydır benim boş duracağımı düşünmedin değil mi?"

Banzai arkasına yaslanırken yüzünde ki sırıtışı ile konuşmasına devam etti.

"Büyük annem ile aura sayesinde sürekli haberleştik, bu süre boyunca büyük annem diğerlerinden, bende büyük annemden bilgi aldım. İşin sonunda da yapmamız gereken ve uygulamamız gereken planları, dikkatle düşündüm."

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin