2.Bölüm: Bu kafayı...

1.4K 148 31
                                    

"Banzaiiiii. Banzaiiii, uyan ufağım."

Banzai, Krasova'nın sesi ve etrafında ki kıkırtılar eşliğinde gözlerini yavaş yavaş açmaya başlamıştı.

"Ni ildi bini"

Banzai gayet normal bir şekilde konuşmuş olsa da garip çıkan konuşması sebebi ile Qudve, Parza ve Ursula kahkahalar ile gülmeye başlamışlardı.

"Niyi giliyirsiniz, sisimi ni ildi."

Banzai hızla ayağa kalktıktan sonra başında ki ufak sarsıntı ile birlikte dengesi sarsılmıştı, tekrar kendini toplayan Banzai. Yanında duran Nigrum'un başını okşadıktan sonra bakışlarını Krasova'ya çevirdiği zaman, Krasova'nın dizleri ile karşılaştığında yüzünü kaplayan şaşkınlık ile birlikte bakışlarını yukarıya kaldırmıştı.

"Krisivi sinin boyin mi uzidi?"

Banzai, Krasova'ya elbet daha önce de aşağıdan bakmak zorunda kalıyor olsa bile Krasova'nın karın bölgesine gelebiliyordu, ancak şimdi Krasova'nın dizi ile aynı boydaydı.

"Eee... Durum biraz karışık."

Krasova kendini gülmemek için sıkarken hafifçe kıkırdayarak konuşmuştu.

"Ni ildi ki bini?"

Banzai yine komik ve zayıf çıkan sesi ile konuştuğunda Krasova başını gök yüzüne kaldırarak derin bir nefes almıştı.

"Anlaşılan ksisi... Anlaşılan ufak bir ksisisi... Ufak bir sorunumuz var."

Krasova'nın kıkırtılar eşliğin de duyulan sesi ile birlikte Qudve ve Ursula daha gür kahkahalar atmaya başlamışlardı.

Banzai bakışlarını onlara çevirdiğin de ikilinin de boyunun uzadığını görmüştü.

"Qidvi, İrsili sizdi mi izidiniz? Pirzi di mi?"

Banzai'nin sesi ile birlikte Krasova da kendini kasmayı bırakmış ve kahkahalar atmaya başlamıştı.

"Nilir iliyir yiii?"

Banzai bakışlarını Gusion'a çevirdiğin de onun da uzadığını görmüştü, en son Gusion, Qudve ve Ursula ile aynı boyda olan Banzai şimdi onların yarısındaydı.

"Nigrum küçülmek için deneme yaparken, bir sorun oluşmuş olmalı. Şuan ki boyun ortalama yetmiş santim kadar bir şey."

Gusion gayet düz bir ses tonu ile konuşurken dizlerinin üzerine çökerek Banzai ile aynı hizaya gelmişti.

"Ve sesinde oldukça komik çıkıyor, büyük ihtimal düzgün konuşuyorsun ancak biz bir kaç harfi yanlış duyuyoruz, bu durum da oldukça komik bir... durum ortaya çıkarıyor."

Gusion cümlesinde ufak bir duraklama yaşayarak derin bir nefes alırken, Banzai onun gülmemek için kendisini kastığını fark etmiş ve öfke ile kaşlarını çatmıştı.

"Bana öyle bakma."

"Nidin bikmiyiyim? Sizi ildirmik istiyirim şi in!"

Gusion başını aşağı doğru sarkıtarak derin bir nefes alırken bakışlarını tekrar Banzai'nin gözlerine çevirmişti.

"Çünkü korkunç değil, aksine çok tatlı bir ifade oluyor."

Gusion'un konuşması ile Banzai öfke ile ona vurmaya başlamış olsa da Gusion yerinden bir santim bile kıpırdamıyordu. Bu durum Banzai'nin her ne kadar sinirlerini bozuyorsa bir o kadar da diğerlerinin hoşuna gidiyor. 

Attıkları kahkahalara neşe katıyor ve kahkahaları ormanda yankılanıyordu.

"Bini himin diziltminiz lizim!"

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin