13.Bölüm:Merhaba genç avcı

2.8K 246 3
                                    

Etrafında tek bir pencere dahi bulunmayan yaklaşık on metre karelik salonun ortasında, daire bir masa ve masanın etrafında da ikisi boş yedi adet sandalye vardı.

"Krasova ve Parza neredeler?"

Sandalyelerde oturan beşliden en kalıplı olan gür sesi ile birlikte konuşmuştu, oturduğu sandalyenin yanında ki iki metrelik devasa kılıcı ile birlikte bir savaşçı olduğunu resmen bağırıyordu.

Siyah saçları masanın ortasında bulunan ve odayı aydınlatan mumlara rağmen odanın karanlığında resmen kaybolmuşken, mavi gözleri elmas gibi parlıyordu.

"Parza'yı sormana gerek yok, eğlenmeye gitmişti. Krasova ise yine bir velede meydan okudu.

Şu sıralar da dövüş başlamış olmalı tabi buna dövüş denilirse."

Savaşçının yanında duran yeşil cübbeli sıska bir vücuda sahip olan sarı saçlı siyah gözlü genç konuşmuştu.

"Krasova dövüş için tüm mekanları kapattırdı, Parza'da bu durumda onunla konuşmaya gitmiş olmalı.

Sorun şu ki Krasova kimin izlemesi için özellikle tüm mekanları kapattırdı."

İki boş sandalyenin ortasında oturan siyah cübbeli siyah gözlü çocuk konuşmuştu, yüzünü ve başını kaplayan maskesinde bir tek kömür karası gözleri ortadaydı.

Kısa boyu ve ince sesi onun hala genç bir yaşta olduğunu söylüyordu.

"Krasova daha önce de defalarca kez düello yapmış bu sebeple mekanlar düelloları izlemek için işlerine ara vermiş olsa da.

Krasova'nın kendi kararı ile bu yerleri kapattırması, gerçekten de ilginç bir şey bulmuş olmalı.

Gusion, gidip onları kontrol eder misin."

Savaşçının konuşmasından sonra Grison isimli genç gözlerini kapatarak karanlıkta kaybolmuştu.

"Daha Kök aleminde olduğuna gerçekten inanamıyorum."

Savaşçının sol tarafında oturan hafif bir deri zırh giyen yeşil saçlı yeşil gözlü çocuk konuşmuştu.

"Ancak gerçek bu, daha kök aleminde olmasına rağmen Akıl aleminin sekizinci seviyesi olan Dark'ı dakikalar içinde yenmeyi başardı.

Karanlık elementine olan yatkınlığı ve büyücülük sayesinde ki enerji kontrolü ile birlikte, suikastçı yeteneği eşliğinde Dark'ı yenmesi gerçekten de geleceği parlak biri olduğunu işaret ediyor."

Savaşçının konuşması ile birlikte etraf tekrar sessizliğ gömülmüştü.

***
Bir tarafta ellerinde iki yeşil kama tutan hafif bir zırh giyen sarışın mavi gözlü birisi,  dururken karşısında kırmızı bir cübbe giyen.

Siyah saçlı siyah gözlü genç elinde ki ince iki metrelik tamamen düz olan, sarı renkli bir sopa ile birlikte sessizce ona bakan biri mevcuttu.

Etraflarında ise ilk otuz metre kare alan bomboş olsa da ardından belki de on binlerce kişiden oluşan bir izleyici topluluğu mevcuttu.

"Parza! Geri çekilmen için sana son bir şans vereceğim, kabul etmeni öneririm."

Siyah saçlı çocuğun konuşması ile birlikte gülümsemesini büyüten Parza derin bir nefes aldı.

"Yoksa koleksiyonum bir parçası olmaktan korktun mu Kras? Hadi hemen bitirelim şu işi daha Olivia'nın civcivlerine gitmem gerekli."

Parza'nın konuşması ile birlikte öfkesi katlanan Krasova derin bir nefes alırken gözlerini kapatmıştı.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin