Uçsuz bucaksız çimenliğin ortasında iki silüet bir birilerine bakıyordu.
"Showroom artık bence anlamalısın beni asla yakalayamazsın hehehe."
İkiliden Siyahlar içersinde ki adam konuşmuştu, tamamen siyah bir kıyafete, siyah saçlara ve kömür karası gözler ile birlikte karşısında ki adamı izliyordu.
Karşısında ki adam ise deri bir zırha ve yeşil yapraklar ile süslü bir kıyafete sahipti, saçları kahverengi gözleri ise bir okyanus gibi mas maviydi sol gözünde dikine bir yara izi mevcut olsa da bu iz ona oldukça hava katmıştı.
"Hırsızlar Kralı olan sen ve Avcılar kralı olan benim kaderimiz bu, ben seni yakalamak için çabalarım sense kaçarsın."
Showroom'un konuşması ile birlikte siyahlı adam hafifçe kıkırdamıştı.
"Eğlenceli olacak hehehe. "
Siyahlı adam bir anda ortadan kaybolarak Showroom'un önünde ortaya çıktığında, Showroom karşısında iki kan kırmızısı göz ile birlikte geriye sıçramıştı.
"Her şeyi ortaya koyacağız demek."
Showroom'un konuşması ile birlikte gözlerini kapatması eşliğinde siyahlı adam tekrar ileriye sıçramış ve Showroom'a saldırmıştı.
Tam yumruğunu Showroom'un yüzüne indirmek üzere olan siyahlı adam gördüğü yaprak yeşili gözler ile birlikte geriye sıçramıştı.
"Bu eğlenceli olacak."
Siyah kıyafetli adam yüzüne yerleştirdiği sırıtışı ile birlikte savunma pozisyonu alarak beklemeye başlamıştı.
***
"Bu savaşın nasıl sürdüğünü kimse bilmese de, en sonunda savaş alanından tek bir kişi çıkmıştı.
Bu kişi sağ elinde tuttuğu kafaları yere fırlattıktan sonra bir anda ortadan kayboldu.
Kesik kafaların sahipleri ise bir önceki ki Avcılar kralı ile Hırsızlar kralının kafaları idi.
Usta bu olay ile birlikte gücünü göstermiş ve bilinmezliğe karışmıştı, iki yüz elli yıldan bu yana ne ondan nede ona dair bir şey olmamıştı.
Sense Banzai, tam iki yüz elli iki yıldan sonra onun söylediği bu kodu biliyor ve bana usta'dan bahsediyorsun.
Heyecanımın sebebini anlamış olmalısın."
Fuank'ın gülümseyen yüzü ile birlikte Banzai şaşkınlık ile başını hafifçe sallamıştı.
"Peh sadece son saneyi biliyorlar, gözlem yetenekleri gerçekten de rezalet hehehe."
Banzai zihninde kıkırdayan Usta ile birlikte hikayenin daha bilinmeyen kısımları olduğunu anlasa da sessizce beklemeye devam etti.
"Sohbetimiz için teşekkürler Banzai, bu sohbet bir yana akademi konusunda sana söyleyeceklerim var.
Her daim bir araba kapımda harekete geçmek için bekliyor istediğiniz zaman yola çıkabilirsiniz.
Usta'nın öğrencisi olduğun için sen ve arkadaşlarını güvenli bir şekilde başkente götürmek için sekiz kişilik bir muhafız birliği size eşlik edecek.
Her biri yetmiş seviye olan muhafızlar size yardımcı olacaktır.
Sorun var mı?"
Fuank'ın konuşması ile birlikte Banzai başını hafifçe sağa yatırmıştı.
"Kıdemli Fuank sizin seviyeniz ne efendim?"
Banzai'nin sorusu ile birlikte hafifçe sırıtan Fuank göğsünü şişirerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasiHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...