"...Gecenin Efendisi, Numal Elz!"
Eroni'nin söylediği isim ile birlikte ekip bir birlerine bakmışlardı, her birinin karşılaştığı bu durum hem şaşırtıcı, hemde tedirgin ediciydi.
"Öhm, o kişinin Numal Elz olduğuna emin misin?"
Ursula'nın sorusu ile birlikte Eroni başını hafifçe salladı.
"O adam kendisini bize tanıttı, gerçekten de kafadan kontak birisiydi. bize adını söyledi ne kadar zaman geçerse geçsin bir ismi asla unutmam."
Eroni'nin cevabı ile birlikte Maledicti ile Krasova bir birlerine kısa bir bakış atmışlardı, Maledicti'nin bakışları ile birlikte hafifçe başını sallayan Krasova eşliğinde Maledicti derin bir nefes aldı.
"Numal Elz'in hedefi neydi peki? Bir insan sırf basit bir sebepten girenin çıkamadığı bilinen bir yere girmek bir yana, bir krallığı tek başına basarak, krallığın kraliçesini ve en küçük varisini kaçırmaz. Hedefini biliyor musunuz?"
Eroni duyduğu soru ile birlikte dişlerini sıkmaya başlamıştı, kasılan vücudundan dolayı ellerini masanın kenarlarına dayamış ve masanın kenarlarını sıkmaya başlamıştı. Kendini kasmasından dolayı hem sıktığı parmakları kızarmaya başlamış, hem de tuttuğu kısımlar da çatlaklar oluşmaya başlamıştı.
Eroni başını hızla masaya vurduktan sonra arkasına doğru gerilmişti, ancak bu gerilme esnemek için değil zoraki bir gerilmeydi. Acıdan kasılan vücudu her saniye çeşitli şekillere girse de Eroni'nin konuşmamak için gösterdiği çaba oldukça etkileyiciydi.
"ESRİR, YAP ŞUNU!"
Eroni'nin dişleri arasından etrafta yankı uyandıran bağırtısı eşliğin de Esrir hızla ileri atılarak Krasova'ya doğru saldırıya geçtiğinde, Krasova başını hafifçe yukarı kaldırdığı gibi Esrir yüzüne yediği tekme ile birlikte geriye doğru uçtuğunda, Banzai hızla masanın üzerine çıkarak tek dizinin üstüne çökmüş ve beklemeye başlamıştı.
Esrir'in yaptığı ani saldırı ile bir anda derin nefesler almaya başlayan Eroni, aldığı derin nefesler ile birlikte sakinleşirken başını tavana çevirmişti.
"Bu durumdan dolayı özür dilerim, kan anlaşmasını bozmak için gerekliydi, size söyleyemeyeceğim bazı şeyler elbet var. Bunları saklamak için elimde ki her şeyi kullanırım, tek söyleye bileceğim şey.
Numal Elz, Kardeşimin kanı ile mühürlü olan iblisi uyandırmak istiyor.
Krasova Ednand bizimle yaptığınız bu kan yemininden dolayı, size ve arkadaşlarınıza teşekkür ederim. Ayrıca Banzai Rio, ilgimi çeken bir kişi olmak için ilk adımı attın, kız kardeşim Esrir'e normalde vurabilecek kişiler oldukça nadirdir.
Elbet Esrir'in düşünmeden sadece saldırı odaklı bir hamle de bulunması sebebi ile oluşturduğu açıklarında etkisi bunda büyük olsa da, yine de Esrir normalde senin seviyende ki birisini rahatlıkla izleye bilirdi.
Senin ismini de unutmayacağımdan emin olabilirsin. İyi akşamlar."
Eroni'nin yüzüne konuşmasının sonunda bir tebessüm yerleşirken, sakince arkasını dönerek hanı terk etmek için hareketlendiğinde, yerden kalkan Esrir'de hafifçe eğilerek selam verdikten sonra Eroni'nin peşinden handan ayrılmıştı.
İkilinin çıkması ile birlikte handa ki kişilerin bakışları Banzai ve diğerlerinin bulunduğu masaya dönmüştü.
"Bu neydi şimdi?"
Banzai'nin sorusu ile birlikte herkes yaptıkları işlere geri dönerlerken, Krasova kaşlarını öfke ile çatmıştı.
"Mühürlü olan iblis derken, neyden bahsediyordu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasíaHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...