33.Bölüm:Yanlış yön(2)

2K 156 33
                                    

"Öyleyse yola çıkıyoruz."

Banzai arkasında ki Krasova, Maledicti, Qudve, Ursula, Gusion ve Parza ile birlikte karşısında ki Fenzi, Glass, Wolf ve Palro'ya sırıtarak bakıyordu.

"Bu yolda bir çok macera yaşayacaksınız, kimi zaman savaşacak kimi zaman sırt sırta vereceksiniz. 

Biz Alphonse ile bir buçuk yılda, muhteşem bir takım olduk. Binlerce kez savaş veya ufak bir kavga demeden hepimiz sırt sırta verdik.

Her şeyi göre bilen gözlere sahip olsam da göremediğim bir geleceğe sahipsin. Banzai Rio geleceğini görmemi engelleyen bir perde var. O perdenin arkasında ki geleceğin, senin için bekliyor."

Glass'ın konuşması ile birlikte yedili yüzlerinde ki sırıtışı bir kenara bırakırken yüzleri ciddi bir ifadeye bürünmüştü.

"Madem geleceğimiz gözükmüyor, o zaman onu ortaya çıkarmamız lazım."

Krasova'nın konuşması ile birlikte Wolf omuz silkmişti.

"Size ümit olacak şeyler söylemeyeceğim, bu yolda siz yediniz bir arada olacaksınız. Bol şans."

Wolf'un konuşması ile birlikte Qudve kırmızı gözlerini Wolf'un kırmızı gözlerine çevirmişti.

"Görüşürüz büyük baba."

Qudve'nin kısa cümlesi ile birlikte Wolf tekrar omuz silkerek arkasını dönmüştü.

"Banzai, sana vereceğim sayılı tevsiye var eğer daha fazla şey söylersem geleceğini kendin kuramaz senin için çizilen yolda yürürsün.

Sana Alphonse'dan öğrendiğim yedi kuralı söyleyeceğim.

Birincisi, asla kendi aranızda tartışmayın eğer böyle bir durum olursa aralarında sorun olan kişiler kendi aralarında dostça savaşsın ve haklı olan kazansın.

İkincisi, asla kalplerini karanlığa gömmeyin zor durumda olana yardım edin.

Üçüncüsü, kötülük yapanı affetmeyin eşitliğe değil adalete inanın kime nasıl yardım gerekiyorsa onu sağlayın.

Dördüncüsü, gülümseyin ne derlerse ne yaparlarsa gülümseyin kazananlar her daim gülen kişilerdir.

Beşincisi, asla bir birinize ihanet etmeyin sırt sırta savaşacak sırt sırta yaşayacaksınız bir birinize güvenin.

Altıncısı, zayıfa el kaldırmayın.

Yedinicisi, Zayıfa kalkan eli kırın, kırdığınız o eli de sahibine sokun."

Fenzi'nin konuşmasının bitmesi ile birlikte Wolf ve Palro kıkırdamaya başlamışlardı, Fenzi ise söylediği terbiyesiz kekime ile birlikte hafifçe kıkırdadıktan sonra başını iki yana sallamıştı.

"Alphonse'un şu kuralları, hala söylerken bile gülmekten kendimi alamıyorum."

Fenzi'nin gözlerinde ki anlık hüzün ile birlikte derin bir nefes alan Glass. Yutkunduktan sonra konuşmaya başladı.

"Size üç eşya vereceğim, bu eşyalardan birisi bir harita. Alphonse ile dünyayı gezerken bir harita oluşturmuştuk.

Bu harita tüm dünyayı kapsamlı bir şekilde anlattığı için oldukça değerli olsa da yaklaşık yüz adet kopyası var size vereceğim orijinal harita."

Glass sağ elini ileri uzattığında otuz santim karelik sararmış bir kağıdı Banzai'ye uzatmıştı.

"Krasova haritayı senin almanı istiyorum."

"Liderim filan olduğunu düşünmüyorum sadece bu yolda ilerlerken birlikte seyahat edeceğiz bunu bil."

Krasova'nın tavrına rağmen kıkırdayan Banzai başını hafifçe saklarken Krasova haritayı alıp incelemeye başlamıştı. Bir kaç saniye sonra Krasova anlamamış bakışlar ile Glass'a bakarken Glass açıklamaya başladı.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin