Banzai karşısında şaşkınca ona bakan arkadaşlarına sırıtırken, elini bir an olsun Karga kraliçesinin başından çekmemişti.
"Yaklaşık bir haftadır uyuyorsun, bu süre boyunca babaannen bizi eğitti, şunu söylemeliyim ki Babaannen tamamen bir iblis.
Verdiği eğitimler de bizi zaaflarımızdan vurdu ve çektiğimiz acıları umursamadan bizi ölüm riski yaşayana kadar eğitmeye devam etti.
Buna Karga Kraliçesi de dahil. Onun bile attığı çığlıklar, bir haftadır aydınlık gök yüzünü, kara bulutlar ile dolduruyordu.
En sonunda bir haftanın sonunda, yani dün sabah bizi eğitmeyi bıraktı, bize bir yer ayarladı ve ardından ortadan kayboldu."
"AÇIN KAPIYI!"
Dışarıdan yükselen sesler ile birlikte Banzai, bakışlarını Karga Kraliçesinin yıktığı duvara çevirmişti.
"Ayrıca sen uyurken ufak bir olaya bulaşmış olabiliriz."
Parza'nın farklı bir yöne bakarak konuşması ile birlikte Krasova, Parza'nın kafasına yumruk atmıştı.
"Yine ne halt yedin?"
Parza başını ovuştururken derin bir nefes aldı.
"Hancının kızı ile ufak bir yemeğe çıkmış olabilirim."
Parza'nın oldukça sıradan bir şekilde söylediği kelimeler ile birlikte Krasova derin bir nefes vermişti.
"AÇIN KAPIYI YOKSA ŞEHİR MUHAFIZLARINI ÇAĞIRACAĞIM!"
Hancının bağırışları ile birlikte başını hafifçe ikin yana sallayan Banzai, yüzüne yerleştirdiği sırıtış ile birlikte Karga Kraliçesinin başına elini koyarak, mavi gözlerini onun kırmızı gözlerine çevirmişti.
"Bana, seninle bağlanmama mı söylemiştin. Kuralları çiğnemek ister misin?"
Banzai'nin sorusu ile birlikte Karga kraliçesi hafifçe başını salladığında, gözlerini kapatmıştı. Banzai de gözlerini kapattığında Banzai'nin elinde ki mavi renkli parlak enerji, Karga Kraliçesinin başına doğru akmaya başlamıştı.
"SON KEZ SÖYLÜYORUM AÇIN KAPIYI!"
Kapının adeta kırılırcasına çalınması ile birlikte ekip bir süreliğine kapıya baktıktan sonra, bakışlarını Banzai ve Karga Kraliçesine çevirmişti.
"Bundan sonra senin adın, Nigrum. Benim ortağımsın."
Banzai'nin konuşması ile birlikte Karga Kraliçesi gözlerini açarken, kanatlarını çırparak etrafta rüzgar dalgaları oluşturmuştu.
"Uslu kız."
Banzai yavaşça Nigrum'un sırtına çıkarken bir yandan da ortağının başını okşamaya devam ediyordu.
"Sana güveniyorum ortak."
Banzai'nin konuşması ile birlikte Nigrum arkasını dönerken Banzai elini arkadaşlarına uzatmıştı.
"Gitmiyor muyuz? Yolumuz uzun."
Banzai'nin konuşması ile birlikte herkes hafifçe sırıtırken, Karga Kraliçesi Nigrum'un sırtına çıkmıştı.
"Hadi, bizi gök yüzüne götür."
Banzai'nin fısıltı edasıyla çıkan sesi ile birlikte Karga Kraliçesi kanatlarını çırparak bir kaç dakika önce yıktığı duvardan çıkarak gök yüzüne doğru yükselişe geçmişti.
Ne sırtında ki yedi kişi ne de muazzam boyutu, ona uçarken her hangi bir engel oluşturmuyor ve gök yüzünde özgürce hareket etmesinde her hangi bir sorun yaratmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasíaHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...