"He?"
Eroni ilk defa yüzünde ki şaşkınlık dolu ifade ile birlikte bakışlarını Parza'ya çevirmişti.
"Dedim ki, Esrir'in vücut ölçüleri ne?"
Parza'nın sorusunu tekrar etmesi ile birlikte, Eroni derin bir nefes vermişti.
"Şu arkadaşına şöyle kız kardeşim eğer onu kısır bırakırsa müdahale etmem."
Eroni sol eli ile arkasında ki Esrir isimli kıza bakan Parza'yı işaret ettiğinde, Krasova gözlerinde ki parıltı ile konuştu.
"Bunu gerçekten yaparsa, lütfen sakın dokunma."
Krasova'nın cevabı ile Eroni'nin her daim gülümseyen yüzünde, anlık bir şaşkınlık geçmişti, hafifçe omuz silken Eroni başını hafifçe iki yana salladı.
"Ne tarz bir grupsunuz siz böyle."
Eroni'nin umutsuz çıkan sesi ile birlikte ekip hafifçe kıkırdasalarda, ciddiyetlerini koruyarak sessizce beklemeye devam etti.
"Hakkımda her şeyi öğrene bilmek için bir soru hakkında sahipsin ve senin merak ettiğin şey, Esrir'in vücut ölçüleri mi?"
Eroni'nin sorusu ile birlikte Parza başını hafifçe sallamıştı. Parza'nın bu hareketi ile birlikte iç çeken Eroni sağ elini hafifçe savurduğunda, Esrir konuşmak için ağzını açmıştı.
"Bilmiyorum."
Esrir'in cevabı ile birlikte Parza'nın yüzünde ki gülümseme bir anda solmuştu.
"Ne demek bilmiyorum? Nasıl bilmiyorsun? İnsan merak etmez mi alımlı vücudunun ölçülerini?"
Parza'nın garip sitemi ile birlikte ekip başlarını hafifçe iki yana sallarken her birinin aklından aynı kelimeler geçiyordu.
'Ümitsiz vaka.'
"Tek soru demiştik, şansına küs eğer cevabını bilmediğimiz bir soru ise istediğin cevabı alamazsan, her hangi bir durum ile karşılaşmayız. Sırada ki soru?"
Eroni'nin konışması ile birlikte Qudve konuşmak için hareketlenmiştir.
"Bize Grass'ın mührü iki yüz yıl önce yaptığını söyledim, iki yüz yıl oldukça uzun bir zaman bu süre zarfında nasıl bu kadar fazla bilgiye sahipsin?"
Qudve'nin sorusu ile hafifçe kıkırdayan Eroni derin bir nefes aldı.
"Bu iki yüz yıllık zaman, sizin dünyanızda geçen süre olmalı, aranızda daha önce mühürlenen kimsenin olduğunu düşünmüyorum.
Mühürlerde işlem iki türlüdür, birincisi kadim mühürler içerisinde ki varlık ve ya nesne, zamandan ayrılır ve mühür birisi tarafından açılana kadar varlık ve ya nesne o şekilde bekler.
İkincisi zindan mühürleridir, bu mühürler belli bir süre de yenilenmezse zaman içerisinde mühür zayıflar. Mührün içerisinde ki varlık ve ya nesne de bu sebeple zamandan etkilenir.
Ancak mührün içerisinde varlığın hissettiği zaman, dış dünya da ki yani mührün dışarısında ki zamana göre oldukça yavaştır. Grass'ın yaptığı mühüre göre dış dünya da geçen her yirmi yıl, Kara kıtada bir yıla eşit bir sürede denk geliyor.
Kısaca size göre iki yüz yıllık bilgi birikimi, bana göre sadece on yıl."
Eroni'nin konuşması ile birlikte herkes istemsizce tedirgin kesmiş yı, karşılarında ki adam kendilerinden oldukça fazla bilgiye sahipti.
"O zaman diğer soru benden, bize kökeninizi anlatın, nereden geldiğinizi, kim olduğunuzu anlatın."
Gusion'un sorusu ile birlikte Krasova başını hafifçe sallamıştı, Gusion ve Maledicti'nin soracağı sorular büyük bir gizeme ışık tutan sorulardı. Bu durum Krasova'nın yüzünde bir tebessüm oluşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasyHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...