7.Bölüm: Uzun zaman olmuştu

3.2K 296 70
                                    

Oldukça basit, sadece bir kaç saniye de düşünülen plan olamayacak kadar kusursuz işlemişti.

Banzai'nin yaptığı plan oldukça mantıklı ve çabuktu, gaz lambalarında ki yanıcı gazı etrafa bir hilal şeklinde dökmüş.

Ardından kamp ateşini harlayarak yağın tutuşmasını ve etrafın alev almasını sağlamıştı, bu şekilde hedefi olan kişileri korkutmuş ve can havli ile kaçmalarına sebep olmuştu.

Ardından onların silahlarını alarak onların karşısına geçmiş ve onları zorla kafesin içine sürüklemişti, ne tek damla kan ne de ter akıtmadan bu şekilde onları soymaya çalışan haydutları yakalamış ve esir edilen üç kişiyi kurtarmıştı.

"Adım Banzai tanıştığımıza memnun oldum."

Banzai kırmızı kıyafetler içersinde ki gence bakarken yüzünde ki tebessüm eşliğinde konuşmuştu.

Çocuğun saçı kömür karasıyken gözleri kan kırmızısı parlıyordu, boyu Banzai'den bir kaç santim uzun ve vücudu oldukça yapılıydı.

'Tısk'

Banzai havayı yaran kılıcın boynuna dayanması ile birlikte yüzünde ki sırıtışı bozmadan ellerini havaya kaldırmıştı.

"Sakin ol kızıl, ben dostum."

Banzai'nin konuşması ile birlikte kırmızılı genç boynuna dayanan kılıca kısa bir bakış atmış ardından gözlerini kılıcı tutan Ursula'ya çevirmişti.

"Kılıcını indir."

Ursula bir anda boğazına dayanan hançerin soğukluğu eşliğinde bakışlarını Banzai'ye çevirmişti.

"Pekala herkes sakin olsun Ursula kılıcını yere bırak."

Banzai'nin konuşması ile Ursula kırmızılıya kısa bir bakış attıktan sonra elinde ki kılıcı yere bırakmıştı.

Ursulanın kılıcını bırakması ile birlikte boğazında ki soğuk hançer de geri çekilmişti.

"Bize neden yardım ettiniz?"

Kırmızılı gencin konuşması ile birlikte sırıtan Banzai konuşmaya devam etti.

"Demek dilsiz değilmişsin."

Boğazına hafifçe değen kılıç ile birlikte Banzai'nin boğazında ufak bir kan ortaya çıksa da Banzai sırıtışını bozmadan konuşmaya devam etti.

"Hiç şakadan anlamıyorsun değil mi?"

Banzai'nin konuşmasına karşılık kırmızılının sessizliği eşliğinde Banzai tekrar konuştu.

"Şu aptallar sizden önce ormanın çıkışında bize saldırmışlardı, tekrar seslerini duyduğumdan dolayı tüm olan biteni izlemeye gittim.

Sizi esir alışlarını gördüm ancak o zaman bir şey yapamamıştım, sonuçta altı kişi olacak olsakda onları yenmemiz bu gücümüz ile imkansızdı.

Almus zaten tek başına yirminci seviye gücü ile bizi yenerken diğer yedisi ile birlikte bizi yenmesi saniyelerini almazdı."

Banzai'nin konuşmasından sonra kırmızılı genç kaşlarını çatmıştı.

"Altımız mı?"

Kırmızılı gencin sorusu ile sırıtışını tebessüme çeviren Banzai başını hafifçe salladıktan sonra konuştu.

"Arkana bak."

Banzai'nin konuşması ile başını hafifçe arkasına çeviren kırmızılı gördüğü görüntü ile kaşlarını daha fazla çatmıştı.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin