8.Bölüm:"BAYANLAR VE BAYLAR..."

1.2K 129 24
                                    

"Pekala ekip, unutmayın turnuvada sakın kendinizi zorlamayın sadece tecrübe kazanmaya odaklanacağız."

Güneşin doğması ile birlikte uyanan Banzai ve arkadaşları, odadan çıkarak kaldıkları hanın lobisine doğru ilerlerken Krasova merdivenlerde tekrar konuşmuştu.

"Krasova kendisini neden sürekli lider gibi görüyor? Umurumda değil de merak ettim."

Qudve'nin sorusu ile birlikte Banzai hafifçe omuz silkmişti.

"Aramızda yaşça en büyük ve tecrübe bakımından da en bilgilimiz o, kendisini lider olarak gördüğünü düşünmüyorum öyle olsaydı kelimelerine yansırdı. Daha çok sorumlu birisi olarak düşünüyor olmalı ki kararları o veriyor.

Aslında Krasova tam bir stratist ki bu gerçekten de önemli bir yetenek, bizim için en doğru kararları veriyor ve onları uygulamamızı sağlıyor."

Gusion'un açıklaması ile birlikte Qudve ve Banzai başlarını hafifçe sallarken ekip hanın lobisine doğru inmeye başlamışlardı.

"Bizim bir liderimiz mi var?"

Ursula'nın sorusu ile birlikte kıkırdayan Banzai ve Qudve başlarını hafifçe sallamışlardı.

"BU BULAMAÇ YEMEK Mİ OLUYOR HANCI!"

Hanın lobisinden yükselen sesler ile birlikte kırılan bir tabağın sesi etrafta yankılanırken, ekip merdivenleri inmeyi bitirmiş ve karşılarında ki olayı izlemeye başlamışlardı.

"Özür dileriz değerli müşteri, garsonları mızın kabalığını mazur görmenizi isteyeceğim."

Nell'in durgun ancak öfkesi rahatça anlaşılan sesi ile birlikte ekip kaşlarını yavaşça çatmışlardı.

"TABİ Kİ ÖZÜR DİLEYECEKSİN BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN? BEN KARA EL'İN BAŞ KENTTE Kİ LİDERİNİN KARDEŞİYİM!

EĞER BU APTAL ODUN YIĞINININ HALA PARA KAZANMASINI İSTİYORSAN BENİ MEMNUN ETMEN GEREKECEK HANCI!"

Nell'in karşısında ki adam yaklaşık iki metre boyunda, oldukça şişman ve kel bir adamdı, üzerinde koyu mavi renkli bir kıyafet varken sırtında oldukça büyük bir pala vardı.

"Üzgünüm Müşteri ama bu konuda size yardımcı ola-..."

'Tack'

Nell'in yüzüne inen devasa el ile birlikte konuşması kesilirken şişman adam yüzüne iğrenç bir gülümseme yerleştirmişti.

"KES SESİNİ SENİ-..."

"ÇEK ELLERİNİ ONUN ÜZERİNDEN!"

Şişman adam bir anda karnına yediği tekme ile birlikte metrelerce geriye uçarken, ağzının kenarlarından akan kan ile birlikte ayaklarını yere sürterek durduğun da ona saldıran kişiye bakmıştı.

"SENDE KİMSİN LAN!"

Şişman adama tekme atarak onu ileriye fırlatan genç, ellerinde ki ikiz kamaları çevirerek gardını aldıktan sonra öfke ile çattığı kaşları eşliğin de konuştu.

"İSMİM PARZA ENTAİ! HER KİM OLURSA OLSUN, NELL'E KİMSENİN DOKUNMASINA İZİN VERMEYECEĞİM! BU SEBEPLE SENİN ELİNİ KESECEK OLAN KİŞİ BENİM!"

Parza'nın uzun konuşması ile birlikte şişman adam yüzüne tekrardan bir gülümseme yerleştirmişti.

"Demek elimi keseceksin he velet? Benim adım Fat, seni öldürecek olan kişi. Şimdi sana soruyorum, benim elimi keseceksin demek. SEN VE HANGİ ORDU?"

Fat'ın bağırması ile birlikte handa ki kalabalık, yavaşça ayaklanırken ellerine aldıkları silahları ile birlikte Fat'ın arkasına geçmişlerdi.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin