18.Bölüm:Cehennemin generali

2.3K 183 25
                                    

Wolf adamın adını söylediğin de Hell isimli adam ayağa kalkmıştı iki buçuk metrelik boyu ve durduğu yerin etkisi ile birlikte, Wolf ile eşit bir boya sahipti.

Hell'in başında hiç saç yoktu, alnının tam ortasında birleşen ve yüzünü kaplayan bir 'X' şeklinde yara izine sahipti, sağ omuzundan başlayıp sol böbreği hizasına giden devasa kesik izi ise oldukça korkutucu bir hava katıyordu.

Gözleri birer kömür edası ile siyahın en koyu tonuydu, kaslı vücudu onun gücünü bağırırken sağ yanında ki gümüş renkli ağır kılıcının kabzasına elini uzatarak kılıcı havaya kaldırmıştı.

"Wolf Ayato, ölümün ellerimden olacak."

Hell'in konuşması ile birlikte Wolf yüzüne bir sırıtış yerleştirirken kılıcını çapraz bir şekilde tutarak sol ayağını ileri uzatmıştı.

"Senin kelleni almak için sabırsızlanıyorum Hell!"

Wolf kısa konuşmasından sonra hızla ileri atılırken Hell'de bir anda gözden kaybolarak Wolf'un saldırısını savunmuştu. Buna rağmen Hell üzerinde ki tonlarca ağırlığa eşit olan baskı sebebi ile dizlerini kırmıştı.

Wolf gücünü daha da arttırarak Hell'i ezmek için yüklenirken Hell'de hızla karşı hamle yapmıştı, hızla Wolf'u iten Hell kılıcını iki eli ile birlikte sağdan sola doğru savurduğunda, Wolf bu hareket ile birlikte kendi kılıcını aynı şekilde Hell'e savurmuştu.

Hell karşısında ki bu olay karşısında paniklemiş olsa da hızla yaptığı saldırıyı yarıda keserek sağın sıçradığında, Wolf'un kılıcından fırlayan hava dalgası odanın duvarına çarpmış ve bir yarık açmıştı.

Hell tekrar hızla gardını alırken Wolf yüzünde ki sırıtışı ile birlikte Hell'e döndü, Hell ise onun bakışlarında ki eğlenen ifade ile birlikte kaşlarını çatmıştı. 

Wolf kendi canını hiçe saymış ve Hell'i de beraberinde götürmek için saldırı da bulunmuştu, Hell'in ona yaptığı saldırı elbet Wolf'un darbesinden daha önce temas edecek olsa da.

Hell o saldırıyı tamamlarsa, Wolf'un kılıcından kurtulamayacağını fark etmişti, ölüm riskine rağmen rakibini öldürmek için savaşan Wolf'a karşı hayatta kalmak ve rakibini öldürmeye çalışan Hell.

Wolf'un kararlılığına hayran kalmadan edememişti, o da farkındaydı ki Wolf o saldırıyı yerse anında ölecekti ancak bu durum Hell için de geçerliydi.

"Seninle benim aramda ki farkı söyleyeyim Hell."

Wolf'un konuşması ile birlikte Hell kaşlarını tekrar çatarken sessizce dinlemeye devam etti.

"Sen, öldürmek için dövüşürsün bense ölmek için. Öldürmek için giden kişi öldürmeden de dönebilir ama ölmek için giden..."

Wolf bir anda ileri atılarak ağır kılıcını tek eli ile yukarıdan aşağıya savurmuştu, belki de tonlarca ağırlıkta ki kılıç Wolf'a göre tahta bir kılıçtan bile daha hafifti.

Hell üzerine gelen saldırı ile birlikte bir elini kılıcın geniş yüzüne koyarken, kılıcını havaya kaldırarak Wolf'un saldırısını engellemişti.

Hell üzerine çöken tonlarca kiloluk ağırlığa rağmen direnmeye devam etse de bacakları bu ağırlık karşısında çoktan bükülmüştü.

"Ölene dek dönemez."

Wolf hızla kılıcını geri çekerek bu sefer sağ taraftan savurduğun da Hell de kılıcını hızla o tarafa doğru çevirmişti.

Wolf'un saldırısını karşılayan Hell ne kadar yaralanmasa da sağ tarafına doğru metrelerce sürüklenmişti.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin