Fuank yüzünde ki tebessümü ile birlikte Parza'nın mavi gözlerine sessizce bakıyordu.
"Kıdemli Fuank hoş geldiniz."
Banzai'nin sesi ile birlikte Fuank kahverengi gözlerini Banzai'ye çevirmişti.
"Hoş bulduk küçük kardeş Banzai, kısa bir süre de olsa görüşemeyeli nasılsın?"
Fuank'ın samimi konuşması ile birlikte etrafta ki kişileri büyük bir şaşkınlık kaplasa da Banzai, Fuank ile sohbetine devam etti.
"Oldukça iyiyim diyebilirim, usta ile eğitime yavaştan başladım ve bir kaç güne alemlere çıkabileceğimi düşünüyorum.
Bunun dışında bir kaç dakika önce oldukça eğitici ve gösterişli bir düello izledim ve oldukça etkilendiğimi söylemeliyim.
Siz nasılsınız kıdemlim."
"Ben de iyiyim, usta'dan haber aldıktan sonra eğitime odaklanmaya karar verdim.
Bu sebeple oldukça uzun bir süre bu şehirden uzak kalacağım, gitmeden bir küçük kardeşimi zirayet edeyim dedim.
Bu arada Kardeş Banzai, bana büyük kardeş diye hitap etmeni rica ederim."
Fuank'ın son söyledikleri ile birlikte etrafta ki öğrenciler yutkunmaktan kendilerini alamamışlardı.
Hemen herkes karşılarında ki adamı biliyordu, Suikastçiler Kralı Shadow'un irtibatta olduğu sayılı kıdemli arasında bile Fuank'ın önemi bir başka idi.
Ruh aleminde olmasına rağmen kralın ordusunda önemli savaşlarda bulunmuş, ordulara karşı savaşmaktan asla kaçmamıştı.
Hatta hakkında çeşitli efsaneler çıkmıştı, kimi efsanelerde ordulara karşı tek başına savaştığı, kimilerinde ise sırf birisi ona saygısızlık yaptığı için bir köyü merhamet göstermeden yok ettiğiydi.
Merhametsiz Canlı Bomba, ordu katleden ve çeşitli isimli anılsa da en çok kullanılan adı 'Canlı Bomba' idi.
Kullandığı basit bir mantık isteyen ama kontrolü oldukça zor olan bir teknik kullansa da, bu basit teknik ona Kral ile tanışma fırsatı kazandırmıştı.
"Düello teklif ediyorum."
Arkalarında ki ses ile birlikte Banzai ve Fuank'ın gözleri, Parza'nın mavi gözlerine dönmüştü.
"Bu yeni yetme kim bilmiyorum, ancak senin kardeşin olarak gördüğün birisi, benim düşmanımdır! Canlı Bomba!"
Parza'nın öfkeli sesi ile birlikte Fuank gözlerini koşarak Parza'yı inceliyordu.
"Sen kimsin?"
Fuank'ın sorusu ile birlikte Banzai hızla ağzını kaparken Parza daha da öfkelenmişti.
"Ben Parza Entai, Entai klanının son temsilcisi senin yok ettiğin klanın!"
Parza'nın konuşması ile birlikte Fuank sakallarını kaşımaya başlamıştı.
"Entai... Klanını hatırlıyorum çocuk, oldukça başarılı bir avcı klanıydı. Klanın başarıları, efsanelere bile konu olmuş olsa da.
Neyden bahsettiğini bilmiyorum."
Parza duydukları ile daha öfkelenmişti ve öfke ile Fuank'a bakmaya devam etmişti.
"Klanıma döndüğümde orada enerji patlaması ile yapılmış saldırılar gördüm, senin kullandığın tekniği kullana bilen bu şehirde tek kişi var o da sensin!"
Parza'nın her geçen saniye artan öfkesi ile birlikte, Fuank derin bir iç çekti.
"Eğer düellonu kabul edersem ve seni yenersem, kininden gaz geçecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasyHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...