36.Bölüm: O... Öldü...

1.5K 166 21
                                    

"Tatlı rüyalar."

Numal isimli adam önünde ki son elemanın yüzüne attığı tekme ile birlikte, sona kalan adam olduğu yerden metrelerce geriye uçarak yere düştüğünde bilincini kaybetmişti.

"Sanırım hepsi bitti..."

Numal kısa konuşmasından sonra sırtına değen tahta parçası ile birlikte göz ucu ile arkasına bakmıştı.

"Şimdi de açıklama yapma zamanı mı?"

Numal'ın sorusu ile birlikte Krasova başını hafifçe sallamıştı.

"Pekala, ancak bundan önce diğerlerinin de gelmesini beklemenizi isteyeceğim."

Numal'ın konuşması ile birlikte dört bir yanını yükselen dikitler ile birlikte, Krasova elinde ki asayı indirmişti.

"Diğerleri derken? Kaç kişisiniz? Amacınız ne?"

Maledicti'nin soruları ile birlikte Numal, bakışlarını Maledicti'ye çevirmişti.

"Ben, Numal ve Fleax olmak üzere üç kişi, biraz daha beklerseniz Fleax da buraya gelir o zaman her şeyi açıklamak konusunda daha rahat oluruz."

Numal tam konuşacağı sırada ortaya çıkan Ragnar'ın konuşması ile birlikte, Numal sessizliğini sürdürmüştü.

"Ejderha avcısı Ragnar Kraun mu?"

Krasova'nın şüphe dolu sesi ile birlikte Ragnar başını hafifçe sallamıştı.

"Deli simyager Krasova'yı görmek gerçekten onur verici."

Ragnar'ın konuşması ile birlikte Krasova başını hafifçe sallamıştı.

"Geç kaldık mı?"

Bir anda etrafı kaplayan dallardan birinden atlayan Parza, Kucağında ki turuncu saçlı kız ile birlikte herkesin önünde ortaya çıkmıştı.

"Ne?"

Parza üstünde ki bakışlar ile birlikte kafasını hafif sağa yatırdıktan sonra konuşmasına devam etti.

"Kanatlarından mahrum bir meleğin yürümesine izin veremezdim değil mi? Bu meleğin o narin ayaklarını yere değdirerek kirletmesine müsaade etmektense.

Onu her yerde kendimi çiğneterek götürmeyi tercih ederim."

Parza'nın kendinden emin çıkan sesi ile birlikte Krasova yğzğne istemsiz yerleştirdiği sırıtış ile birlikte başını hafifçe iki yana sallamıştı.

"Geri dönmen güzel Parza."

Parza'nın öz karakteri olan sapık haline dönmesine garip bir sevinç duyan Krasova derin bir nefes vermişti.

"Bir sorunumuz var."

Bir anda daldan inerek alanın ortasın da ortaya çıkan Gusion, elinde ki kopmuş kelleyi bir kenara doğru fırlatmıştı.

"Karga kralı."

Gusion'un konuşması ile birlikte bir miktar da olsan sakinleşen ekip de, kaşlarını çatmayan tek kişi Maledicti idi.

"Bir kral mı bu konuda emin misin?"

Qudve'nin konuşması ile birlikte Gusion başını hafifçe sallamıştı.

"Bize saldıran grubun yarısı Karga kralı yakalamak için peşlerinden gitti, Banzai de adamları engellemek için ortadan kayboldu.

En fazla bir kaç dakika geçmiş olmasına rağmen onları bulamıyorum."

Gusion'un sesinde ki öfke ile birlikte Maledicti bir elini onun omzuna koymuştu.

"Bu senin suçun değil, sen bir suikastçisin, avcı değil. İz sürmek senin alanına girmiyor, ancak size saldıran kişilerden kurtulmuş olmak ve bize haber verebilmen bile büyük başarı.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin