22.Bölüm: Shai Rio

1.1K 105 25
                                    

Mavi saçlı adam yüzünde ki sırıtış ile birlikte karşısında ki Tarum'a bakarken, bir anda sırtına girip göğsünü delen hançer ile birlikte kan kusmuştu.

"Gözcü mü? Ama neden?"

Mavi saçlı adamın konuşması ile birlikte gözcü, hançerini geri çekerken geriye doğru sıçradığında mavi saçlı adamın göğsünde ki yara kapanmaya başlamıştı.

"Bir kardeşime saldırıda bulundun, bu duruma sessiz kalamam."

Gözcünün kısa konuşması ile birlikte mavi saçlı adam yüzünde ki gülümsemesini büyütmüştü.

"Öyleyse şölen yapın, bir generale boyun eğecek bir asker. Sizin eğitiminizi aldı, gurur duymalısınız."

Mavi saçlı adamın alay dolu sesi ile birlikte, gözcü elinde ki hançeri adama doğru fırlatmıştı. Mavili adam kendisine fırlatılan hançeri dişleri ile yakalayarak dişlerini sıktığında. Hançer bir anda çatlaklar ile kaplanarak kırılmıştı.

"Tadı güzelmiş."

Mavi saçlı adamın sesi ile birlikte gözcü öfke kaplı gözleri ile gardını alarak beklemeye başlamıştı.

"Rio klanının üçüncü ve yeri bilinen son lideri. İlk yasak kan."

Gözcü'nün açıklama yapmaya başlaması ile birlikte mavi saçlı adam sessizce gözcüyü dinlemeye başladı.

***

Oldukça uzun zaman önce Rio klanı hala varlığını sürdürürken, klanın lideri olan Vei Rio, hayatının son zamanlarını yaşıyordu. Yılların verdiği yükten dolayı beyazlaşan saçları ve incelen derisinden dolayı kemikleri gün yüzüne çıkmıştı.

Belki bir kaç dakika bile dayanabileceği şüpheliyken, yanında duran uzun boylu, kırmızı gözlü, beyaz saçlı adam. Tek dizinin üstüne dökerken duygusuz sesi ile konuşmaya başladı.

"Klan lideri Vei, sonunda adamlarımız kara kıtaya girmeyi başardı ve orada yaşam olduğunu kanıtladılar. Kara kıtada ki insanlar oldukça vahşi olsalar da gayet mantıklı kişiler, oranın en güçlü ailesi olan Renard ailesi ile karşılaştık ve barış isteklerimizi ilettik."

Adamın konuşması ile birlikte Vei'nin kırışıklıklar ile dolu yüzüne bir gülümseme yerleşmişti.

"Oğlum Reld, artık sıra sana geldi. Kara kıtada dahil, tüm dünyaya huzur getirmeni diliyorum."

Reld isimli adam duydukları ile anlık bir şaşkınlık geçirse de yutkunduktan sonra derin bir nefes aldı.

"Nasıl isterseniz K-... Anne."

Reld'in dudaklarından dökülen anne kelimesi ile birlikte Vei yüzünde ki gülümsemeyi daha da büyütmüştü, derin bir nefes verirken kendini karanlığın kollarına teslim ederek sonsuz uykuya yatmıştı.

Reld ise annesinin ölmesine karşılı her hangi bir duygu göstermeden, sessizce odadan dışarı çıkmıştı.

***

Reld yüzünde ki gülümseme ile birlikte elini ileri uzattığında, Drogue Renard, Reld'in elini sıkarak ona karşılık vermişti. Biri bilinen dünyanın, diğeri de bilinmeyen dünyanın en güçlü klanlarının liderleriydi. İkisi de sonsuza dek sürecek bir barış antlaşması ile birlikte oldukça mutlulardı.

"Reld Rio, seninle çalışmak oldukça eğlenceli olacak."

Drogue'un konuşması ile birlikte Reld hafifçe kıkırdarken bakışlarını odada gezdirmişti, Drogue ve Reld karşılıklı dururken Reld'in arkasında iki muhafız dururken. Drouge'un arkasında da iki kişi duruyordu.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin