(Video'da da her şeyi anlatsam da kaliteli ekipmanlara sahip olmadığım için ve telefon ile çektiğim için biraz garip çıkmışım :D isteyenler altta ki kısmı da okuya bilir isterseniz video'yu da izleye bilirsiniz.)
Normalde bölüm başı not yazmıyorum, ancak bu not son bir kaç günde sayısı gittikçe artan ve kendini bilmeyen bazı eleştirmenlere olan tepkimi anlatmak içindir. Eleştirmekte özgürsünüz ancak lütfen çizgiyi bilin, her şeyin bir çizgisi vardır. Bu çizgiyi geçmeden beni ve diğer yazar arkadaşlarımı çizgiyi geçmeden eleştirirseniz sevinirim, şayet çizgiyi geçecek ve ağır eleştirilerde bulunacaksanız. Gidin başka kitapları okuyun 'okuma zevkim puff oldu'. Puff mu olmuş? Puff olmak ne ya? 'Okuma zevkim bozuldu' ve bunun gibi binlerce kelam varken 'puff oldu' olsun sönsün eğer kurgumu beğenmeyip eleştiriyorsan(Ağır eleştiri; Şunu sil böyle yap vb. diyenler) Bana kendi yeteneklerinizi göstermeniz için sizi düelloya davet ediyorum, gelin ve bana kendi kurgunuz ile bu işte 'USTA' olduğunuzu kanıtlayın, bende size her hangi bir söz söylemez sessizce bir köşede beklerim. Şayet şunu söyleye bilirim ki bir çok ağır eleştiri yapanlar, kurgu yazmamış kişilerdir. Video'da da söylediğim gibi biz yazarlar elbet bir birimizi kıskanırız, bizde insanız ancak şu da var bir yazarlar bir birimize destek çıkarız, bu sebeple eğer aklınızda bir kurgu varsa bunu yazın. Çekinmenize gerek yok sadece yapın, umarım akıllarında kurgular olan ama yazmakta kararsız olan arkadaşlarım, yakın zamanda yeni kurgular ile Wattpad'in daha eğlenceli bir yer olmasında bize yardımcı olurlar.
Bu ani patlamadan dolayı özür dilerim ama bunlar gerçek, bir çok arkadaşım bu sebeple kitap yazmayı bırakmayı düşünen, bir çok yazar arkadaşım mevcut. Dediğim gibi eleştirme yapmaktan çekinmeyin ama lütfen, bu eleştirilerinizi dikkate alarak saygı çerçevemiz içerisinde yapın. Kimsenin kalbini kırmaya gerek yok, umarım anlayış gösterirsiniz daha fazla uzatmadan iyi okumalar, eğer beğenirseniz yorum yapmaktan çekinmeyin. :)
------------------------------------------
Ormanın içerisinde ilerleyen gölge, her saniye hızına hız katarak sessizce ilerliyordu. Bir anda geri çekilen gölge ile birlikte Yun'un bedeni ortaya çıkarken, yere saplanan hançer eşliğinde Yun'un yeşil gözlerini öfke kaplamıştı.
"Bu ne demek oluyor? Yeşil Yılan Swan!"
Yun'un öfkeli sesi ile birlikte çalıların arasından çıkan, bir seksen boylarında oldukça çekici bir vücuda sahip. Siyah saçları beline kadar uzanan üstünde yeşil gömlek tarzı bir kıyafet altında da kahve rengi bir pantolon olan kadın ortaya çıkmıştı.
"Krasova Ednand, benim avım. Ondan uzak dur Yun, aksi halde bir daha ki hançeri ıskalamam."
Kadının doğayla bir uyum eşliğinde çınlayan sesi ile birlikte, Yun kaşlarını çatsa da sadece vücudunu dikleştirerek bakışlarını kadına çevirmişti.
"O küçük hırsız benim kan taşımı çalmaya cüret etti! Sence onu bu kadar kolay sana bırakır mıyım?"
Yun'un öfke dolu sesine sadece gülümseyerek karşılık veren Swan, sağ eline aldığı hançerini gözler önüne sererken tekrar konuştu.
"İznini istediğimi söylemedim."
Swan'ın tehditkar hali ile birlikte Yun'un vücudunu kaplayan gölge, dalgalanmaya başladığında etrafta üçüncü bir ses yankılanmıştı.
"KRAS ŞİMDİ!"
Eroni'nin yankılanan sesi ile birlikte ağaç dallarından sıçrayan Krasova, hızla ellerinde ki için mavi bir sıvı ile dolu olan iki şişeyi hızla yere fırlatmıştı. Yere çarparak patlayan şişelerin içinde ki sıvı, toprak ile temas ettiği anda mavi bir duman yayarak etrafı kaplamaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantastikHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...