20.Bölüm:Dünya...

1K 127 8
                                    

İki rakipte aynı anda arenada ki yerlerini almıştı, Parza yüzünde ki gülümsemesi ile birlikte Esrir'e bakarken Esrir, aynı ağabeyi gibi her hangi bir duygudan uzak bir şekilde Parza'yı izliyordu.

"HAZIR!"

"BAŞLA!"

Her zaman ki gibi hakemin konuşmasına eşlik eden seyirciler ile birlikte, Parza ve Esrir bir birlerini incelemeye başlamışlardı.

"Bayanlar ile dövüşmekten hoşlanmam, o yüzden bu işi hızlı bitireceğim."

Parza'nın konuşması ile birlikte Esrir gardını alırken, Parza düz bir şekilde Esrir'e doğru yürümeye başladı. Adımları hızlı değil aksine oldukça sakin ve yavaştı.

Esrir, Parza'nın yapmak için peşinde olduğu her hamleyi kafasında kurguluyor ve uygun şekilde karşı hamleleri düşünüyordu. Ne kadar öldürmek yasak olsa da çok ciddi bir turnuvada bulunuyorlardı.

"Sana fiziksel bir zarar vereceğimi düşünme, bayanlara karşı şiddet kullanmaktan çok."

Parza en sonunda Esrir ile aralarında bir metre mesafe kaldığında durmuş ve yüzünde ki sırıtış ile birlikte Esrir'e bakmaya başlamıştı.

"Onları utandırmak daha çok hoşuma git-..."

Parza sol elini havaya kaldırdığında aniden sözleri bir bıçak ile kesilmişti, sol eli havada dururken elinin parmaklarını oynatan Parza , bakışlarını eline çevirmişti.

"Yok mu? GERÇEKTEN Mİ!"

Parza'nın bir anda yüzünü kaplayan ifade ile birlikte Esrir hızla Parza'nın yüzüne bir tekme savurmuştu, Parza yediği tekme ile birlikte bir anda arenanın duvarına fırlamıştı.

Parza'nın duvara çarpması ile etrafı kısa bir süreliğine kaplayan toz bulutu, yavaşça dağıldıktan sonra hakem kendi kendine sayıklayan Parza'ya kısa bir süre baktıktan sonra sağ elini havaya kaldırdı.

"KAZANAN ESRİR RENARD!"

Maçın sonucu ile birlikte Krasova ve Maledicti ellerini yüzlerine vurmuşlardı.

"Kadın düşkünü kuş kafalı."

Maledicti'nin sitemi ile birlikte Banzai'nin kıkırtısı hafifçe etrafta yankılanmıştı.

"Daha eğlenceli olacağını umuyordum, yine de eğlenceliydi."

"SIRADA Kİ DÖVÜŞ, BANZAİ RİO'YA KARŞI KRASOVA EDNAND."

Ardı arkası kesilmeden devam eden dövüşlerde adı okunan Banzai, rakibinin ekip arkadaşlarından biri olması ile hafifçe kıkırdamıştı.

"Elbet böyle bir şeyin olacağını tahmin etmiştim."

Banzai bakışlarını Krasova'ya çevirdiğinde, Krasova'nın çatık kaşlar ile arenayı incelemesi ile birlikte hafifçe sırıtmıştı.

"Hey Krasova, bir iddiaya var mısın?"

Krasova, Banzai'nin konuşması ile birlikte bakışlarını Banzai'ye doğru çevirmişti, Banzai'nin gözlerini kaplayan ciddi ifade ile birlikte hafifçe başını sallayan Krasova eşliğinde.

Banzai yüzünde ki gülümsemeyi büyütmüştü.

"Eğer kazanırsan, istediğini yapacağım gerekirse ekipten ayrılacağım."

Krasova duydukları ile birlikte bakışlarını tekrar arenaya çevirmişti.

"Ya sen kazanırsan."

Maledicti ikilinin konuşmasına kulak kabartmıştı, Banzai'nin neden bir anda Krasova'nın ekipten ayrılmasını söz ettiğini bilmese de, işlerin ciddileşeceğini tahmin etmek zor değildi.

Hırsızlar Kralı: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin