"Güç istiyorum."
Garzo'nun cevabı ile birlikte sivri dişlerini ortaya çıkaran Araknes, burnundan hafif bir duman üfledikten sonra sessizce beklemeye devam etti.
"Sana avcıların yasak bir tekniğini öğreteceğim, 'Avcının Kanı' isimli bu teknik için ölmen gerekiyor Garzo."
Garzo duydukları ile kaşlarını çatsa da konuşmamıştı, Araknes ise Garzo'nun bu tavrından dolayı gülümsemesini hafif bozsa da konuşmasına devam etti.
"Neden ölmen gerektiğini sormayacak mısın?"
"Ailemi korumak için gerekliyse, hayır."
Garzo'nun cevabı ile birlikte Arakanes gözlerini yavaşça kapatıp açmıştı.
"Avcının av tarafından öldürülmesinden sonra, avcının kanı avın vücuduna girer ve onun kanıyla karışır, bu şekilde avcı hedefinin gücünü kullana bilir. Bu bir yana, onun vücudunu da kullana bilir.
Yani Garzo Entai, yenilmez bir kişiyi düşün ölümsüz, güçlü ve muhteşem birisi. Bu kişinin ellerinde ölürken bu tekniği kullana bilirsen, o kişinin vücudunda ki her hangi bir yaradan kanını ona aktara bilirsin.
Eğer iraden ondan güçlüyse, onun vücudu sana ait olur. Düşünsene binlerce kişilik bir ordunun komutanıyla savaşıyorsun.
Seni öldürdüklerini sanıyorlar, ancak sen komutanlarının vücudunu ele geçirip düşmanlarını öldürüyorsun, o zayıf askerler ise komutanları tarafından öldürüldükleri için her hangi bir hamle yapamıyorlar.
Çaresizlik ve korku içersin de tanrılarına yalvarıyorlar, hayalini kurarken bile kanım kaynıyor. rhahahaharahaharhaha"
Araknes'in konuşmasının bitmesi ile birlikte Garzo yutkunma gereği hissetmişti, Araknes'in anlattığı teknik tek kelimeyle muazzamdı, rakip ne kadar güçlü olursa olsun tek yapmak gereken ona bir çizik atmak ve ardından avcının kanını onun kanına karıştırmasıydı.
Bu şekilde rakibe büyük bir darbe vurabilirdi, güvendikleri bir kişi tarafından öldürülmek. Topluca saldıran bir birliği kararsızlığa sürükleyecek bir durumdu.
"Bir dakika rakibimin her hangi bir yarasından kanımı nüfus ettirmem gerekiyor, peki rakibim çok güçlüyse ve ona bir çizik bile atamazsam."
"İnsanların tanrıya olan inancını yıkmak için, bir damla kan yeterli."
Garzo aldığı cevap ile birlikte başını salladığında, Araknes'in gözleri hafif kırmızı bir ışık ile parıldamıştı.
***
Mavi Aslan Garzo Entai ve Kızıl Şahin Penta Entai, avcılar kralı ve onun sağ kolu. Bilinen tüm avcılar krallarından daha güçlü olan şimdi ki avcılar kralı ve neredeyse avcılar kralına eşit bir güce sahip, Garzo Entai.
İkilinin arkasında sırtını duvara yaslamış olan, mavi saçlara sahip, bunun dışında üzerinde ki siyah pelerinden dolayı vücudunun hiç bir özelliği belli olmayan kişi. Sessizce sağında duran sarı saçları ve mavi gözlere sahip, dört yaşında bir çocuk duruyordu.
Biri çocuk toplam dört kişinin karşısında ise belkide bin kişiye yakın bir ordu mevcuttu, ordunun en önünde de onların lideri olduğu belli olan bir kişi göğsünü kabartmış bir şekilde duruyordu.
"AVCILAR KRALI PENTA ENTAİ VE ONUN SAĞ KOLU GARZO ENTAİ BURAYA AVCILAR KRALI ÜNVANINI SİZDEN ALMAK VE SİZE ÖLÜMÜ HEDİYE ETMEK İÇİN GELDİM. İSMİM KUAN HATED SİZİN RUHUNUZU ALACAK OLAN İSİM."
Adamın bağırmalarına rağmen dörtlüden sadece ufak çocuk bakışlarını adama çevirmişti, Garzo ve Penta ön tarafta olduğu için bunu görmeseler de arkalarında ki mavi saçlı adam, çocuğun gülümsemesi ile hafifçe kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar Kralı: Banzai
FantasyHiç bir şeye sahip olmayan bir gencin, güç, para ve bilgeliğe sahip olması adına ilerlediği bir macera duruyor. *** "Ben her şeye sahip olan, ancak kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim." Mavi saçlı kırmızı gözlü çocuğun konuşması ile birlikte a...