1- Beşi Bir Yerde (T)

26K 813 228
                                    

Yusuf kişisi sizi 'KSK Basket-5'i 1 Yerde' grubuna ekledi.

Yusuf: Duyduklarım doğru mu?

(18.06)

Murat: Doğruysa büyük kaos olur ülkede.

Mehmet: Aynen.

Alper: Yasin sen duydun mu lan olayı?

Yasin: Kulağıma bir şeyler geldi ama bunlar söylenti sadece, gerçeklik payı olduğunu sanmam.

Mehmet: Oğlum bırak gerçeğini sadece söylentisi bile hesaplarımızdaki takipçi sayısını üçe katladı. Bir de gerçekse var ya...

Yasin: Gerçekse bu fantastik beşliden birinin yerini alacak demektir, yedekte beklemeye çok mu meraklısınız lan?

(18.08)

Alper: Adam haklı beyler, koltuklarımız sallanıyor.

Yasin: Eğer söylentinin aslı astarı varsa.

Murat: Hüseyin abiye bir soralım, o kesin biliyordur.

Yusuf: Alper ya sen sor ya da Yasin sorsun, Hüseyin abi en çok ikinize güvenir.

Alper: Ben müsait değilim amk, Yasin sorsun.

Yasin: Niye ben?

Murat: Adam bir anda kalbine silahı doğrultup acıyla Behlül'e bakan Bihter'e bağladı.

(18.11)

Murat: Yasin soracak mısın?

Yusuf: Hadi koçum yap bir güzellik abilerine.

Mehmet: En büyüğümüz Yasin yalnız, ben olsam kızdırmazdım herifi.

Yasin: Akıllı insanları sevdiğimi söylemiş miydim?

Mehmet: Ben de seni seviyorum aşkım.

Murat: İğrençleşmeyin amk, Yasin sen de soracaksan sor bu Alper yavşağından hayır yok.

Alper: Murat o yavşak yazan parmaklarını bir yerine sokarım senin, düzgün konuş amk.

(18.15)

Yasin: Tamam, tamam soracağım. Yeter ki susun artık.

Mehmet: İşte benim aşkım be!

Murat: La havle...

(18.16)

-----------------------

Herkese uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar! Görüşmeyeli nasılsınız? Valla ben pek iyi değilim shjshdjsds. Bu defa çeviri bir hikâye ile değil kendi karalamam olan bir kurguyla buradayım. Açıkçası paylaşıp paylaşmamak konusunda çok tereddüt ettim çünkü çeviri yapmak konusunda yazmakta olduğumdan daha iyi olduğumu düşünüyorum. Ama bu defa biraz kendimi zorlamak istedim ve ortaya böyle bir şey çıktı. 

Texting + normal hikâye şeklinde yazmayı düşünüyorum. Bölümler ne sıklıkta gelir, hatta gelir mi onu da bilmiyorum ama biraz da beni yazmak için gazlaması adına paylaştım, bende yalan yok gencolar djfldsjfls. Umarım sonuna kadar gidebilirim.

Muazzam bir şey olmayacak tabii ki hatta bok da çıkabilir güvenemiyorum djhjhjshdjhj ama yine de paylaşmak istedim. Sanırım biraz değişikliğe ihtiyacım var. Şimdilik giriş babında bunu bırakıp kaçıyorum. Bu arada KSK için tahmini olan varsa alalım asdjgkgiasd.

Yorumlarınızı bekliyor olacağım, sonraki bölümde görüşürüz (inşallah). :)

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin