(08.44)
Yusuf: Beyler Yasin'den haberi olan var mı? İki gündür telefonu kapalı.
Mehmet: Ben de merak etmeye başladım.
Mehmet: Son günlerde bir garipti zaten dalgınlıkla karşıdan karşıya geçerken araba çarpmış olmasın?
Alper: Mehmet ağzını hayra mabadını bayıra aç koyduğumun geri zekâlısı. O nasıl laf lan?
Yusuf: Bugün antrenmana gelmezse koç sinirlenir. Adam zaten barut gibi, ilk ateşte patlar alimallah.
Alper: Bir şey olmaz, bir bahane uydururuz gelmezse.
Murat: Beyler Yasin sözleşmesini feshedecek.
(08.49)
Mehmet: Murat şakanın sırası mı amk?
Murat: Şaka yapar gibi mi duruyorum göt lalesi?
Yusuf: Murat harbi mi?
Yusuf: Oğlum herkesten beklerim de Yasin'den bizi yüzüstü bırakmasını beklemem, Yasin yapmaz lan.
Alper: Aynen amk. Yasin'im yapmaz.
Murat: O da bunaldı artık oğlum, bırakmasın da ne yapsın?
Yusuf: Yasin bırakırsa ben de bırakırım.
Mehmet: Ben de.
Alper: Aynen amk ben de.
Murat: Beni bu kadar seviyor olmanız gözlerimi yaşarttı beyler.
(09.05)
Mehmet: Yasin sen misin lan?
Murat: Benim, benim. Murat yanımda, telefonum düşüp kırıldığı için onunkiyle iletişim kuruyorum sizinle.
Murat: Ayrıca Mehmet aşkım, göt lalesi yazan Murat'tı.
Mehmet: Tahmin etmiştim zaten hayatım, ayı Murat ne olacak.
Alper: Yalnız Yasin şaka maka bizi bırakırsan yüzyılın kazığını atmış olursun haberin olsun.
Yusuf: Bunu söyleyeceğimi hiç ummazdım fakat...
Yusuf: Aynen amk.
Alper: :D Alper etkisi bebeğim.
Murat: Tamam, tamam beyler ciddileşelim. Haberleri aldınız mı?
Alper: Evet, söylentiler doğruymuş. Koltuklarımız ciddi anlamda sallanıyor artık beyler.
Mehmet: Sen kendi derdine yan oğlum, benim gibi bir pivotu kolay kolay harcayamazlar.
Yusuf: Kardeşim adam gerekirse senden âlâ pivot olur, boşuna kendini kandırma.
Mehmet: Bence sen gözünde fazla büyütme bu adamı, o da senin benim gibi bir insan.
Mehmet: Yeteneği bizden bir tık fazla ise ne olmuş, dünya onun gibi yetenekli oyuncularla dolu.
Alper: Beyler bırakın laf dalaşını da söyleyin, ne zaman takımla çalışmaya başlar bu herif?
Yusuf: Valla herkes merakla adamı bekliyor, bence yarından sonra gelir.
(09.20)
Murat: Geldiği zaman görürsünüz abi, bu kadar heyecanlanmayın.
Mehmet: Yasin sen misin yoksa o ayı Murat mı?
Murat: :D Mehmet parmak eklemlerini sikeceğim kardeşim az kaldı.
Mehmet: Yasin ne zaman telefon alacaksın kendine, bu ayıya daha ne kadar katlanmalıyım?
Murat: O ayı seni parçalarken Leonardo DiCaprio gibi kurtulamayacaksın.
Alper: Acaba siz savaşmayı bırakıp sevişseniz mi abi?
Alper: Rahatlarsınız bir kendinize gelirsiniz.
Murat: Al işte amk bu da başladı.
(09.24)
Murat: Beyler ben Yasin, en kısa zamanda telefon alacağım kendime merak etmeyin.
Murat: Antrenmana da Murat ile birlikte geleceğim.
Murat: Bir şey olursa dumanla haber verin.
Mehmet: Ben sana güvercin uçururum hayatım uğraştırmam dumanla mumanla.
Mehmet: Neyse Murat parmak eklemlerimi sikmeden susayım.
Murat: İsabet olur.
Yusuf: Anlaşıldı beyler, antrenmanda görüşürüz.
Yusuf: Mehmet bence de sen bir sus artık, yeter.
(09.25)
--------------
Alper'in aynen amk demesi ile Yusuf'un xxx bir sus artık yeter demesini nedense çok seviyorum fkldşskfdş nasıl gidiyor sizce? Olaylara ufaktan giriş yapsak mı artık? Yorumlarınızı paylaşırsanız mutlu edersiniz bu minişi. Okuduğunuz için teşekkür ederim. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Top | bxb |
General Fiction"Bitime bir saniyeden az var beyler. Bu maçı alın, dileyin benden ne dilerseniz." Molanın sona erdiğini belirten ses duyulduğunda tüm gözler onun, onun gözleriyse kendisinin üstündeydi. Sahaya dönmeden önce kulağına en iyi arkadaşının sesi doldu. "S...