8- Dayı

8.5K 553 118
                                    

Balım: Gördüğüm şeyin doğru olmadığını söyle abi.

(19.36)

Yasin: Boş ver onu. Göt gibi davrandığım için tekrar özür dilerim.

(Görüldü)

Balım çevrimiçi.

Balım yazıyor...

Balım: Göt gibi davrandığın doğru ama sen bu haberi herkesten önce biliyordun değil mi? Bu yüzden kafan yerinde değildi. Bana da bu yüzden açıklama fırsatı vermedin, değil mi?

(19.38)

Yasin: Analiz yeteneklerin göz dolduruyor fıstığım. Ama bu seni dinlemememi haklı çıkarmaz.

Yasin: Gerçekten çok özür dilerim, ne durumda olursam olayım sana kulak vermeliydim.

Yasin: Affedebilecek misin bu öküz ağabeyini?

(19.40)

(Görüldü)

Balım yazıyor...

Balım çevrimiçi.

Balım yazıyor...

Balım: Gerçekten üzüldüm ama kendince sebeplerin olduğunu bildiğimden sineye çekeceğim. Şimdi anlat bakalım, ne demeye geldi senin takımına o şerefsiz?

Yasin: Anlatacak bir şey yok, sıkılmış olmalı ki hayatına eğlence arıyor. Sen anlat asıl, tüm dikkatim sende.

(19.43)

Balım: Fırat'ı hatırlıyor musun?

Yasin: Şu senin sınıfındaki zengin velet mi? Çıkıyordunuz bir ara. Özge bak sana bir şey yapmadı değil mi? İlk uçakla oraya gelir tepesine çökerim, biliyorsun.

Balım: Dur abi, sakin ol. Anlatacağım. Ve evet, nasıl oldu anlamadım ama bir yılı geçti, hâlâ beraberiz. Sıkılıp bırakırım diye tahmin ediyordum ama abayı fena yakmışım adama. Çok seviyorum be.

Balım: Şey, neyse konumuz bu değil.

Balım: Aslında bilmen gereken ilk şey başıma kötü bir şey gelmediği. Yani geldi ama bebekle sonuçlanacak bir şey gelmedi.

(19.49)

Yasin çatık kaşlarla kardeşinin mesajlarını okudu. Ne demek istiyordu bu kız böyle?

Yasin: Abiciğim bilmece gibi konuşmasana. Beni artık hiçbir şey şaşırtamaz bu dünyada, o aşamayı çoktan geçtim ben.

Yasin: Ne yaptınız yıldırım nikâhıyla evlendiniz mi?

(Görüldü)

Balım yazıyor...

Balım: Nereden bildin?

Yasin: Harbiden evlendiniz mi?!

Balım: Hani seni hiçbir şey şaşırtamazdı?!

Yasin: Kızım sen bana bakma, seri bir biçimde anlat her şeyi. Araya girmeyeceğim artık.

(19.52)

Yasin: Anlatsana Özge.

Yasin: ÖZGE DİYORUM!

(19.55)

(Görüldü)

Balım yazıyor...

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin