17- Aşk Kokusu (T)

7.8K 503 159
                                    

(21.13)

Mehmet: Yasin sen bu adama niye kılsın bilmiyorum ama resmen mucizeyi yaşıyoruz.

Mehmet: Herif ilaç gibi geldi takıma lan, herkesi kanatlandırdı uçuruyor resmen.

Yusuf: Mehmet Saruhan ile mübalağa sanatında yeni bir boyut programına hoş geldiniz.

Alper: Abartsa da haklılık payı var. Takımdaki gerginliği azalttığı doğru.

Yusuf: Evet, yeni bir heyecan yarattı gelişi. Hepimizin şevki arttı, bunu inkâr edemem.

(21.15)

Yasin: Ben toparlanalım diye kendimi parçalarken neredeydi o şevkiniz?

Yasin: Üç maçı kazandık diye her şey bir anda düzeldi mi yani? Daha bitime sekiz hafta var.

Yasin: @Mehmet Herif ilk günden burnumu kırdığı için kıl olabilir miyim acaba? Onun yüzünden kalan sekiz haftanın dördünde oynayamayacağım.

Alper: Ben senin pozisyonunu götürüyorum, merak etme. İkinizin Rusya'dayken beraber oynadığınız tüm maçlarınızı izledim.

Alper: Senin oyun stiline alışık olduğunu geçen üç hafta içinde görmüş oldum ama benim stilime de alışıyor. Toparlıyoruz işte takımı yavaş yavaş, istediğimiz bu değil miydi zaten?

Mehmet: Katılıyorum. Ayrıca birine kıl olacaksan Murat'a kıl ol bence Yasin.

Mehmet: Murat çıkıntılık yapıp adama saldırmasa araya girmezdin, burnun da kırılmazdı böylece. Olacağı vardı oldu, kaza işte.

(21.20)

Yusuf: Murat nerede bu arada?

Yasin: @Alper Maçta oynayamadım diye izlemedim değil ya, ben de oradaydım siz parkedeyken. Gayet başarılısın, böyle devam et.

Yasin: @Yusuf Seda'yı biliyorsunuz değil mi, Altuncubaşı SK'deki voleybolcu hani?

Alper: Geçen sezon bizim kulübün voleybol takımında değil miydi o?

Yasin: Ta kendisi. Bir süredir görüşüyorlar, bugün onunla beraberdi. Belki hala birliktelerdir, bilmiyorum.

Mehmet: Ooo, havada aşk kokusu var desenize!

Yusuf: E hadi hayırlı olsun, ne diyelim? İyi bilirdik Murat'ı, sevdiğimiz bir kardeşimizdi.

Alper: Yusuf niye adam ölmüş gibi konuşuyorsun lan? :D

Yusuf: Murat'ı tanıyorsam o iş evliliğe kadar gider kardeşim, evlilik demek hayatının bitişi demek. O yüzden.

(21.26)

Mehmet: Niye öyle diyorsun abi ya, bence evliliğe bu kadar öcü gözüyle bakma.

Mehmet: Sevdiğin insanla bir ömrü paylaşmanın nesi ölümcül olabilir?

Mehmet: Mesela ben önümüzdeki yıl Hale'ye evlenme teklif etmeyi düşünüyorum.

Alper: Ben de kafama göre birini bulsam basacağım nikâhı ama yok işte.

Yasin: Bence sen yanlış yerlerde arıyorsun nasibini.

Yasin: Minder gibi uygulamalardan evlenilecek kız bulunduğu nerede görülmüş?

(21.29)

Alper: Sinan buldu?

Yasin: İstisnalar kaideyi bozmaz güzel kardeşim.

Alper: Takımda sen, ben, Yusuf, Tuncay ve Hakan dışında herkesin ya sevgilisi ya eşi var zaten.

Alper: Kutay'ın da var mı lan acaba? O kadar muhabbet döndü ama hiç bahsetmedi kaç haftadır.

Mehmet: Sosyal medyasında bir şey yok. Dışarıda ne yapıyor bilemem ama bazen antrenmanda elinde telefon uzun uzun biriyle mesajlaşıyor.

Yasin: Adamı mı gözetliyorsun lan sapık gibi?

(21.32)

Mehmet: Hayır da onun gibi bir adamın sevgilisi yoksa bu biraz garip olur diye düşünüyorum.

Alper: Niye garip olsun ki, adam belki ilgilenmiyordur böyle işlerle.

Yusuf: Belki Rusya'dadır oğlum sevgilisi. Hem fotoğrafını paylaşmaması hayatında biri olmadığı anlamına gelmez ki.

Mehmet: Paylaştığı son fotoğraf üç yıl öncesinden, gökyüzünde bir uçak fotoğrafı o da.

Mehmet: Bence ayrıldılar, Kutay da onu unutamadığı için kimseye bakmıyor. Yoksa hayatta boş kalmaz onun gibi biri.

Yasin: Bizi ilgilendirmez kimsenin özel hayatı beyler. Bir elinize çekirdeğinizi alıp Cennet Mahallesi Pembe gibi tüküre tüküre yemediğiniz kaldı lan.

Yasin: Bırakın goygoy yapmayı da yatın zıbarın, yarın erkenden antrenman var.

(21.39)

Yusuf: Sen de gelecek misin Yasin antrenmana?

Yasin: Geleceğim ama spor aletlerinde çalışmaya geleceğim, topla antrenman hâlâ yasak.

Alper: Ne zaman başlayacaksın bizle çalışmaya?

Yasin: Herhalde bir veya bir buçuk hafta kadar sonradır. Yarın öğleden sonra kontrolüm var, doktora soracağım.

Mehmet: Gel artık iki gözümün çiçeği, seni çok özledim valla.

(21.43)

Murat: Bakıyorum da yokluğumu fırsat bilip yine Yasin'e yürümüşsün Mehmet Efendi?

Mehmet: Aha, geldi son eklem bükücü. Yürümüyordum aslında ama nasıl olduysa şöyle bir adım atayım dediğim anda geldin.

Murat: Ayak parmaklarının eklemlerini de bükmemi istemiyorsan onları oldukları yerde tutmanı öneririm.

Yasin: Paylaşılamıyorum.

Yusuf: Murat bir sus artık, yeter. Seda ile görüştüğünü bilmesek Yasin'e yanıksın diyeceğim ha. Sevgilin olsa ancak bu kadar kıskanırsın.

Murat: Yasin sen mi söyledin?

Yasin: Oldu o zaman beyler, antrenmanda görüşürüz.

Murat: Yasin kaçma.

(21.46)

Murat: Yasin diyorum.

Murat: YASİN!!!

(21.55)

Murat: Kaç aslanım kaç, kaçanın anası ağlamamış.

------------

Yasin kıskandın mı aslanım hyrdr :ddd ben de oklar üzerime dönünce aynen Yasin gibi topuk yapıyorum hll spr dvm bebeğim. Mehmet'in içinden stalker çıktı hiç bu kadarını bekliyordum hohohoho. Okuyana tenk yu yorum yapana çok tenk yu. Hoçça ğalın ğidiyom ben. :*

Yüzyıllar sonra gelen edit: medyaya söz konusu uçağı kodum, bizzat kendi çekimim skskdkfjjd hoçça kalın.

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin