Alper kişisi sizi 'KSK Basket-5'i 1 Yerde' Grubuna ekledi.
Alper: Yasin sakinleştin mi lan? :D
(22.03)
Mehmet: Pamuk gibi olmuştur, malum eylemi gerçekleştirince. :D
Yasin: Yine mi siz, kurtulamayacak mıyım oğlum ben sizden?
Yasin: Sadece dokuz saatlik rahatlığı mı çok gördünüz bana?
Yusuf: Dedim ben aslında rahat bırakın adamı diye ama dinletemedim. Üzgünüm kaptan.
Alper: Ee bu hâlâ taş gibi? Dokuz saatte adam pamuk tarlasına döner lan.
Mehmet: Kutay becerememiş galiba yumuşatmayı.
Mehmet: Yasin bence sen biraz daha uzan da Kutay iyice bir eylem planı yapsın üzerinde. :D
(22.10)
Yasin: Mehmet, biraz daha devam edersen yapılan tek eylem oturma eylemi olacak.
Yasin: Onu da ben, üzerine oturarak kafanı ezmek suretiyle gerçekleştireceğim.
Yasin: SİZE NE ULAN BENİM CİNSEL HAYATIMDAN, BEN SİZİNKİNİ KURCALIYOR MUYUM?!
Murat: :D
Yusuf: :D
Alper: :D
Mehmet: :D
(22.15)
Yasin: Ne oluyor lan, ne gülüyorsunuz gevşek gevşek?
Yasin: @Murat sen neye gülüyorsun lan ayı?
Mehmet: Ooo kaptan kızmış, en iyi arkadaşına bile ayı dediğine göre. :D
Alper: Allah'ım kaos, en sevdiğimiz @ Mehmet
Yusuf: Beyler bir susun artık, yeter.
Murat: Tamam beyler hadi, güldük eğlendik ama yeter. Yasin bu gidişle çıkarıp masaya vuracak.
Murat: Yumruğunu. :D
(22.19)
Yasin: Sırtımda bir acı var beyler bir saniye.
Yasin: Yediğim bıçakların acısıymış.
Yasin: Bana bakın, üstünüze vazife olmayan işlere burnunuzu sokacaksanız beni unutun.
Yasin: Yok eğer, aman kaptan yapma etme biz sensiz duramayız, diyorsanız cinsel hayatımı bu şekilde eğlence malzemeniz yapmayı bırakın.
Yasin: Aynı şeye Seda ile Hale'yi alet edip ben yapsam hoşunuza gider mi?
Yasin: @ Mehmet daha geçen gün birbirimizin hassasiyetlerine dikkat edelim diyen sen değil miydin? Lafta mı senin dikkatin?
Yasin: Ben son sözümü söyledim. Aklınızı başınıza toplayın, kimsenin seks hayatı kimseye dalga konusu olamaz.
Yasin: Hadi eyvallah.
(22.27)
Murat: Mehmet ile Alper, size uyan aklıma sokayım, iyi akşamlar.
Mehmet: Oha, bildiğin kızmış lan bu bize.
Alper: Aynen amk.
Yusuf: Haksız da sayılmaz hani...
Mehmet: Ne yapacağız?
Alper: Bir şekilde gönlünü alacağız.
Yusuf: +1
Mehmet: Murat abi ne yapacağız, kurbanın olayım söyle?
(22.31)
Yusuf: Abi mi?
Alper: Ulan götün tutuşunca nasıl da hemen abi dedin. :D
Mehmet: Beyler durum ciddi, Yasin'i ilk kez bize böyle öfkeli gördüm. Elim ayağıma dolaştı lan. Ne yapacağız?
Mehmet: Murat abi cevap versene?
Yusuf: Ulan iki kafadar postayı koydular, başıma da bu iki andavalı bırakıp gittiler. Bebek bakıcısı mıyım lan ben?
Yusuf: Ne bitmez çilem varmış, ben de gidiyorum.
(22.36)
Mehmet: Alper ne yapacağız, bari sen bir akıl ver.
Alper: Bindik bir alamete, gidiyoz kıyamete amk. Allah sonumuzu hayretsin.
Alper: Özele geç, belamızı sikecekler yoksa.
--------------
Hazır hafta sonu iken bir bölüm daha paylaşayım dedim, bu gece hiç tadım yok nedense. Hadi bana bir iyilik yapın ve yorumlarınızla beni coşturun. Okuduğunuz için tşk. Hadi hepinize iyi geceler, hoçça ğalın sevimli hayaletlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Top | bxb |
General Fiction"Bitime bir saniyeden az var beyler. Bu maçı alın, dileyin benden ne dilerseniz." Molanın sona erdiğini belirten ses duyulduğunda tüm gözler onun, onun gözleriyse kendisinin üstündeydi. Sahaya dönmeden önce kulağına en iyi arkadaşının sesi doldu. "S...