49- Kaptan Amerika (T)

3.7K 237 32
                                    

Alper kişisi 'KSK Basket-5'i 1 Yerde' olan grup ismini "KAPTAN AMERİKA'YI AMERİKA'YA YOLLUYORUZ" olarak değiştirdi.

(16.05)

Alper: Kaptan nasılsın inşallah? Tatilin nasıl geçiyor inşallah?

Yusuf: İçine ne kaçtı bunun?

Alper: Yusuf araya girme lan.

Alper: Kaptan bize soğuk yapmana daha fazla dayanamayacağız. Güçlerimizi birleştiriyoruz.

Alper: Yaptığımız eşekliği affetmen için seni Özge'nin yanına yolluyoruz.

Mehmet: Bileti açık bilet olarak yapacağız, istediğin tarihe ayarlama opsiyonu sunuyoruz.

(16.08)

Yusuf: Özge'ye de bizden selam söyle, bebeğini sağlıklı sıhhatli kucağına alır inşallah.

Yusuf: Da neden böyle birleşen bankaların reklamlarına benzedi bu giriş anlamadım.

Mehmet: Ben ne zaman baba olacağım? :(

Alper: Olursun oğlum acelen ne?

Yusuf: Yaşın kaç başın kaç oğlum, daha abilerin var önünde. Hem Hale istiyor mu bakalım çocuk, hiç sordun mu kıza?

(16.11)

Murat: Bu işler sırayla da değil artık arkadaşlar, gençler birbirlerini sevmişler.

Murat: Bize de halt yemek düşer.

Mehmet: Hay ağzını öpeyim Murat.

Mehmet: Abi. Murat abi yani. Ellerinden öperim abi. Saygılar abi. :))

Yusuf: Ulan Mehmet sen böyle geri vites yapmayı ne zaman öğrendin? :D

Alper: Aynen amk. :D

(16.13)

Murat: Yasin bir tepki ver lan, birbirinizi mi yediniz Kutay ile ne yaptınız oralarda?

Alper: :D

Mehmet: :D

Yusuf: Beyler...

Murat: Bence de.

(16.22)

Yasin: Hayırdır ne iş?

Mehmet: ABİ ALLAH MUHAMMED ALİ AŞKINA AFFET BİZİ.

Mehmet: HEPSİ ALPER GODOŞUNUN BAŞININ ALTINDAN ÇIKTI.

Alper: Bu nasıl bir satıştır amk? Bim bile cuma günleri bu kadar hızlı satış yapmıyor.

Yasin: Beyler sağ olun da ben zaten biletimi almıştım.

Yusuf: Ne?

Alper: +1

Mehmet: +1

Murat: Kutay da gelecek mi seninle?

(16.34)

Yasin: Onunla konuşmadım, gelmek istemeyebilir belki. Özge ile araları pek iyi değil biliyorsun.

Murat: Bir konuş bakalım, gelmek isterse bileti onun adına alırız.

Murat: Direkt oradan mı yoksa Türkiye'ye dönüp sonra mı gidecektin?

Yasin: Direkt gideceğim. Ama önce Özge ile konuşmam lazım. Onun oluru varsa Kutay ile konuşurum.

Yasin: Ayrıca düşündüğünüz için teşekkür ederim beyler. Bir daha seks hayatımla eğlenmezseniz sevinirim.

(16.40)

Mehmet: TÖVBELER TÖVBESİ, BİR DAHA YAPARSAM HALE BANA TEKMEYİ BASSIN.

Yusuf: Bunun cidden gözü korkmuş.

Alper: Aynen amk. Kendini sevdiği insanla tehdit eden de ilk defa görüyorum.

Murat: Yasin hadi affet şunları da saçma sapan hareketlere girmesinler.

Yasin: Sen niye bu kadar rahatsın anlamadım, sana da kızdım diye hatırlıyorum.

Murat: Yani Yasin'ciğim şimdi ayıp oluyor ama. Özür diledik ya lan?

Alper: Ayıp yorgan altında Murat. :D

(16.44)

Mehmet: Alper ağzına iki ayaklı hayvanlar boşaltım yapsın e mi. Sussana lan, yakacak mısın bizi?

Mehmet: Çabuk sil şu mesajını Yasin görmeden.

Yasin: Çok geç Mehmet, gördüm ama üstüme alınmıyorum bu defa.

Yasin: Neyse, hediyeniz için tekrar teşekkür ederim. Benimkilerle bir konuşayım, duruma göre haber veririm. Bir daha yapmamak kaydıyla affedildiniz.

Murat: Tamam, bekliyoruz.

Mehmet: Canım kaptanım benim be!

Alper: Heykelini diksek taşağına beton yetmez be kaptanım!

Yusuf: Beyler bir susun artık, yeter.

(16.50)

Yusuf kişisi "KAPTAN AMERİKA'YI AMERİKA'YA YOLLUYORUZ" olan grup ismini 'KSK Basket-5'i 1 Yerde' olarak değiştirdi.


-------------
Özlemişsinizdir bizim oğlanları, ben özledim çünkü. Okuduğunuz için teşekkürler, yaban hayatı belgeselinin sonunda söylediğim hâlâ geçerli. Ölüm varsaaa bu dünyadaaa zulümm vaaar kaptınız inceyi. Hoşça kalın.

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin