30- Sevmek Suç Mu? (T)

6.2K 438 157
                                    

Yusuf: Valla Yasin, dünkü maçta tanıyamadım seni. Ne yaptın oğlum sen 24 sayı 15 asist 8 top çalma ne?

Alper: Maçtan önce ne içtin doğru söyle.

Murat: Niye bu kadar şaşırdınız ki, o bunu sık sık yapıyor.

Mehmet: Sakatlıktan dönünce bu kadar çıldırmaz diye düşünmüştük.

(22.18)

Yasin: Yanlış düşünmüşsünüz beyler, sakatlıktan çıktığım için hepinizden çok çalışmak zorundayım ya zaten.

Murat: Sen boş ver bunları Yasin, herkesi kendileri gibi tembel sanıyor develer. :)

Yusuf: Hadi be oradan, herkes tembel olsa dibi gördüğümüz yerden şampiyonluğa oynuyor olmazdık!

Alper: Aynen amk.

Alper: Ama Kutay'ın da çok etkisi oldu şimdiki durumumuza ha.

Mehmet: Takımın üç sayı istatistiğini tek başına yükseltti hayvan herif.

Mehmet: Rusya'da sadece üçlük mü çalıştı ne yaptıysa?

(22.23)

Yasin: Ne bileyim ben ne yaptı?

Yusuf: Soru sana yöneltilmemişti ki.

Alper: Rusya'da beraber oynadılar ya herhâlde ondan üstüne alındı.

Murat: Beyler bırakın şimdi onu bunu, son iki maçımız kaldı.

Murat: Ve haftaya Yeni Yakut ile oynayacağımız maçı mutlaka kazanmamız lazım.

Mehmet: Alper kesin yedeksin o maçta kanka.

(22.29)

Alper: O nedenmiş amk?

Yusuf: Soruyor musun gerçekten?

Yasin: Alper sen aldırma bu develere. Kutay ile benim yerime sen oynadın, birbirinize alıştınız artık.

Yasin: Koç o riske girmez.

(22.31)

Mehmet: Bence girer.

Murat: Bence de. Kritik anlarda maç kazandırmışlığınız çok Yasin.

Yasin: Böyle yaparak Alper'i küçük düşürdüğünüzün farkında mısınız?

Yasin: Alper'in performansını bilmeseniz neyse diyeceğim. Saçma sapan konuşuyorsunuz ya.

Yasin: Herkes işini yaparsa yeneriz Yeni Yakut'u. Basketbolun takım oyunu olduğunu unuttuysanız hatırlatayım.

(22.34)

Alper: Yürü be kaptan.

Mehmet: Tamam aşkım celallenme hemen ya.

Murat: Hay aşkını sikeyim, hâlâ mı aynı muhabbet lan?

Mehmet: Sevmek suç mu Murat abi?

Mehmet: Bak abi dedim, aşkımı kabullen de bu mevzu kapansın artık.

Murat: Lan getirtme beni oraya gevşek herif. Hale hiç mi okumuyor oğlum mesajlarını?

Mehmet: Okuyor, hatta Yasin'e bu şekilde takılmam hoşuna bile gidiyormuş.

Alper: Ne biçim kız o lan? Benim tanıdığım kızlar sevgilileri başkasına bakınca bile kuduruyor.

(22.39)

Mehmet: Valla Hale sizin bildiğiniz kızlardan değil pek. Seviyor o böyle şeyleri.

Yusuf: Nasıl yani?

Mehmet: Özetleyecek olursam erkeklerin birbirine sevgi sözcükleri söylemesi ya da yakın davranmasının erkekliklerinden bir şey götürmediğini düşünüyor.

Yusuf: Ama niye birbirimize sürekli hayatım canım tatlım diyelim ki, top muyuz biz?

Mehmet: Top olmakla ne alaka? Homofobik diye Murat'a diyordum da asıl sen homofobiksin galiba.

Mehmet: Yasin'e aşkım dedim diye top mu oldum şimdi?

Yusuf: Ne alakası var lan homofobik olmakla, niye yükseliyorsun şimdi?

Yusuf: Hem ne bileyim bu top dedikleri adamlar böyle aşkımlı canımlı konuşmuyor mu?

(22.44)

Yasin: Yusuf Allah aşkına git biraz kültürlen kardeşim. Seven sevdiğine sevdiğini söyleyince illa homoseksüel mi oluyor? Öyleyse kadınların %99.9'u lezbiyen olmalı.

Yusuf: Bir dakika, bir dakika. Önce bir yanlış anlamayı gidereyim, ben homofobik değilim.

Mehmet: O zaman neden öyle bir ifade kullandın?

Yusuf: Ne bileyim oğlum aklıma geleni yazdım işte, demem bir dahakine.

Yusuf: Tamamen merakımdan soruyorum bu arada, biseksüel olduğun için mi içerledin bu kadar?

(22.47)

Alper: Oha Mehmet biseksüel miymiş?

Murat: Garip şeyler oluyor grupta.

Yasin: Yusuf öyle pat diye ulu orta sorulur mu? Belki adam söylemek istemiyor biseksüelse de?

Mehmet: Biseksüel değilim, ama bir insanın cinsel yönelimi yüzünden aşağılanmasına içerlemek için illa eş cinsel veya biseksüel olmaya gerek yok.

Mehmet: Bu arada Yusuf, aklına geleni söylerken iki defa düşün bundan sonra. 

Yusuf: Hay elim kırılaydı da yazmayaydım. Muhabbet nereden nereye geldi ya.

(22.55)

Yasin: Tamam, uzatmayın. Anladığım kadarıyla hiçbiriniz homofobik değilsiniz ve bu iyi bir şey.

Yasin: Öpüşün, barışın bakayım. Kaptanınız konuşuyor.

Mehmet: Küs değilim, sadece sevdiğim bir abimin homofobik olması ihtimali üzdü bir miktar. Gerçi Murat'tan hâlâ şüpheleniyorum.

Yusuf: Allah'tan değilim de daha çok üzülmedin. Daha dikkatli olacağım bundan sonra. Özür dilerim.

(22.58) 

Murat: Merak etme, değilim. Sana çıkışıyorum diye öyle düşündürdüğüm için üzgünüm. Yasin'e karşı biraz fazla korumacıyım, biliyorsunuz. Ondan oluyor hepsi.

Yasin: Bu konuda rahat olabilirsin Mehmet. Murat'ın homofobik olmadığına dair seni temin ederim, yıllardır tanıyorum onu.

Mehmet: Neyse. Ben de bu konuda hassasım işte. Birbirimizin hassasiyetlerine dikkat edelim bundan sonra.

Murat: Ederiz, ederiz. Eee ne demişler, 'Bir insanı sevmekle başlayacak her şey.'

(23.00)

-----------------

Ne yazdım hiç bilmiyorum, kafam hiç yerinde değildi bu bölümü yazarken. okuduysanız tşk okumadıysanız bir şey kaybetmediniz. sonraki bölümde görüşürüz. veya belki de görüşmeyiz. hoşça kalın.

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin