Telefonu sinirle yatağa atarken başını ellerinin arasına alıp yüksek sesle ofladı. Arkadaşlarının saçmalamaları bir yandan, Kutay bir yandan, bir de Murat bir yandan yükleniyordu. Anlamasını bekliyordu ondan ama belli ki darılmıştı arkadaşı ona. Aramalarına cevap vermemiş, mesajlarına görüldü atıp bırakmıştı. Kutay bile bu kadar naz etmiyordu onlar sevgiliyken. Yasin şansını bir kere daha denemeye karar vererek telefonu fırlattığı yerden aldı ve Murat'a yeniden mesaj yazdı.
Yasin: Murat.
(Görüldü)
Yasin: Görüldü yapıp durma artık! Ne yapsaydım lan, sizi karşı karşıya getirip birbirinizi pataklamanızı mı izleseydim?!
(Görüldü)
Murat yazıyor...
Murat: Herif ağzına sıçtı sen hâlâ onu koruyorsun. Helal kardeşim böyle devam.
(16.30)
Yasin: Aptal herif, koruduğum o değil sensin. İlk günden takım arkadaşınla kavga etmeni kime nasıl açıklayacaktın ulan?!
Murat: Yanımdaki kıza sarkmıştı.
Yasin: Şahane bahane kardeşim tebrikler.
Murat: Ben ne yapayım lan, ben ne yapayım? Allah bilir yanına gelip yine ne boklar saçmaladı da apar topar başım ağrıyor diye kaçtın mekândan.
Murat: Yalan söylediğini fark etmedim mi sanıyorsun Yasin? Boynunu kütletme bahanesiyle oturduğumuz koltuğa baktığını görmedim mi sence?
Murat: Burcu var diye bir şey demedim sadece.
Murat: Nerede olduğunu bilsem anasından emdiği sütü burnundan getirene kadar döverdim pezevengi.
Yasin: Anladın mı şimdi niye böyle yaptığımı? Murat kendine mukayyet olmazsan başımız çok ağrıyacak lan.
Yasin: Ben zaten zar zor dizginliyorum kendimi, bir de sen yapma.
Yasin: Seni de kışkırtacaktır. Saha içi olsun saha dışı olsun hiçbir tavrına karşılık verme.
Yasin: Siktir et, görmezden gel. Ben öyle yapacağım.
(16.44)
(Görüldü)
Murat yazıyor...
Murat çevrimiçi.
Murat yazıyor...
Murat: Denerim ama söz veremem. O deliyse ben ondan deliyim.
Yasin: Mesele delilikse ben hepinizden deliyim. Deli deliyi görünce sopasını saklarmış, biz tutmuş hangimizinki daha büyük diye kıyas yapıyoruz.
Murat: Susun deli konuşuyor, konuş deli.
Murat: Güldürdün lan. :)
Yasin: İyi bari. Bak kendini tut Murat, tamam mı? Hatırım için.
Yasin: Onun derdi benimle.
Murat: Tamam dedik ya lan. Dırdır edip durma kafamda.
(16.52)
Yasin: Tamam. Mehmet'e de çok yüklenme, çocuk o daha.
Murat: Ufalsın da cebime girsin amk.
Murat: 22 yaşında kocaman adam.
Yasin: Biz 29 yaşındayız?
Murat: Kendi adına konuş kardeşim, ben daha 28 yaşında gencecik adamım.
Yasin: *alıntı* Ufalsın da cebime girsin amk.
Murat: Neyse pazartesi antrenmana giderken beni de al, arabayı servise bıraktım ben.
Yasin: Tamam alırım, hadi görüşürüz.
(16.55)
Yasin: Başım da gerçekten ağrıyordu bu arada.
(16.58)
(Görüldü)
Murat yazıyor...
Murat: İlaç içseydin, bana ne.
(17.00)
-----------
Murat sen ikizler burcu olabilir misin acaba bu dengesiz hâlini başka bir şeye bağlayamıyorum annem djksjkjd bir sonraki bölüm metin şeklinde olacak merak eden var mı bilmiyorum ama yine de söyleyeyim :d okuduğunuz için teşekkür ederim, bir de iki satır yorum yapsanız daha çok teşekkür edeceğim ama... :') öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Top | bxb |
General Fiction"Bitime bir saniyeden az var beyler. Bu maçı alın, dileyin benden ne dilerseniz." Molanın sona erdiğini belirten ses duyulduğunda tüm gözler onun, onun gözleriyse kendisinin üstündeydi. Sahaya dönmeden önce kulağına en iyi arkadaşının sesi doldu. "S...