61- Gelin Evi (T)

3.2K 218 53
                                    

Medya = Yasin, kimdir necidir bilmiyorum da tumblr iyi ki varsın sjkfdshgkhkl gittim, keyifli okumalar.

-------------

Mehmet kişisi "KSK Basket-5'i 1 Yerde" olan grup ismini "Yasin Gelin'in Evi" olarak değiştirdi.

Alper 'Kumralım' kişisini ekledi.

(21.35)

Alper: @Kutsal Kuti aramıza hoş geldin damat. :D

Mehmet: +1

Yusuf: Hoş geldin Kutay.

(21.42)

Murat: O grup adını Yasin görmeden değiştirin hemen. Vallahi akıllanmayacaksınız siz.

Murat: Özellikle de sen Mehmet. Yarın bir gün ahdin tutar da Hale sana tekmeyi basarsa o zaman görürüm seni.

Mehmet: Abi ağzını hayra oturan yerlerini bayıra aç ya.

Mehmet: Ya da sen sadece ağzını hayra açsan da olur abi. Saygılar abi. :)

Yusuf kişisi "Yasin Gelin'in Evi" olan grup ismini "KSK Basket-5'i 1 Yerde" olarak değiştirdi.

(21.46)

Yusuf: Böyle iyi mi?

Alper: İyi de artık altı kişiyiz, Kutay da eklendi.

Kumralım: Ooo, hoş buldum beyler, hoş buldum.

Kumralım: Grup adını niye değiştirdiniz ya, iyiydi öyle? :D

Yusuf: Yasin'in gazabına uğrama riskine giremedim Kutay, kusura bakma kardeşim.

Yasin: @Kumralım önümüzdeki birkaç hafta boyunca kirpik diplerim ağrıyabilirmiş Kutay, doktorum öyle söyledi.

(21.51)

Alper: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Alper: KAPTAN NE YAPTIN YA HAHAHAHAHAHAHA

Mehmet: HEYKELİNİ KULÜBÜN ORTASINA DİKECEĞİM KAPTAN

Murat: Kutay, ben olsam hemen geri vites yapardım.

Kumralım: @Mehmet kardeşim o ne biçim grup adıdır öyle hiç yakıştıramadım sana.

Kumralım: Yasin gibi bir delikanlıya yapılır mı şimdi bu hareket?

(21.55)

Yasin: Yemezler yavrum, teknik faulden oyun dışısın.

Yusuf: Geçmiş olsun Kutay.

Kumralım: Yavrum yapma böyle ya, gençliğimi çürütme. :(

Alper: HAHAHAHAHAHAH kuş öldü beybi. :D

Alper: Yalnız şu an resmen koca-koca draması izliyoruz beyler, çekirdek getirsin biri. :D

Mehmet: Ben patlamış mısır isterim yalnız. :D

Yusuf: Beyler bir susun artık, yeter.

Yusuf: Daha birkaç hafta önce affedilmek için yırtındık, tekrara düşmeyelim.

(22.01)

Murat: Yusuf, Mehmet ile daha az takılmaya başladığından beri sana bir zekâ güncellemesi gelmiş kardeşim.

Yusuf: Özümde çok zeki bir adamım ama kötü arkadaşlar insanı bu hâllere düşürüyor işte kardeşim, ne yaparsın...

Yasin: Beyler yerinizde olsam Yusuf'u dinlerdim. :)

Yasin: Bu konuda konuşabilecek tek kişi benim. :))

Kumralım: BEN BİR EŞEĞİM.

(22.04)

Alper: Bunun Yasin'e sökeceğini sanmıyorum Kutay ama bol şans yine de. :D

Mehmet: +1

Yusuf: +1

Murat: +1

Kumralım: Neyse, ben kendimi affettirecek bir yol bulurum nasılsa.

Yasin: Bu öz güven nereden geliyor Kutay Bey?

(22.10)

Kumralım: Dayanamadığın cazibemden geliyor yavrum, lavabolarda yamacıma sokuluyorsun ya hani... ;)

Alper: HASSİKTİR AHHAHAHAHAHAHAHAH

Mehmet: :O

Murat: :O

Yusuf: :O

(22.14)

Yasin: Kutay, seni ömür boyu men cezasına çarptırmamı istemiyorsan hemen sus.

Kumralım: PARDON KUZENİM YAZMIŞ.

Alper: Beyler biz çıkalım en iyisi, burada birazdan çok kan akacak. :D

Mehmet: Kan yerine başka bir sıvı da akabilir... :D

(22.16)

Murat: Ben ne günah işledim de bana dost diye bu andavalları yolladın Rabbim?

Murat: Tamam, dört dörtlük bir kul değilim ama bunları hak edecek kadar kötü de olamam...

Yusuf: @Muro noktasına virgülüne kadar katılıyorum kardeşim.

(22.20)

Mehmet: Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye boşuna dememişler...

Alper: Üzülme Mehmet'im, onuncu köye muhtar oluruz biz de.

Alper: Şimdi onlar düşünsün!

Yusuf: Beyler bir susun artık, yeter.

Yusuf kişisi "KSK Basket-5'i 1 Yerde" olan grup ismini "Altılı Ganyan Bayii" olarak değiştirdi.

--------------------
Allah cezanı vermesin Alper kuş öldü beybi ne be kskgpalglatksk bu bölümü yazarken nedense ben çok eğlendim umarım siz de okurken eğlenmişsinizdir :d Okuyana tşk oylayana çok tşk yorum bırakana en çok tşk artı öpçük. Mutlu haftalar dilerim. Hadi hoşça kalın. :*

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin