11- Münzevi (T)

8.1K 522 41
                                    

Alper: *fotoğraf* *fotoğraf* *fotoğraf* *fotoğraf*

Alper: Yasinciğim bize açıklamak istediğin bir şey var mı?

(15.29)

Mehmet: Beni aldatıyor musun Yasin?

Murat: Mehmet şu an sana bir şey derdim ama dua et Hale yanında.

Yusuf: Yasin?

Yasin: Bu fotoğraflar nereden çıktı?

Alper: Dün gece gittiğin bardan çıktı kardeşim. Adamı bize boklayıp duruyordun ama kendin herifle çoktan âlemlere akmışsın bile.

Yusuf: Sosyal medya coşmuş, yeni transferi bizden çok takip ediyorlar.

Alper: Çok darıldım sana Yasin, insan bizi de çağırır.

Mehmet: Aynen amk.

Alper: Gruptaki Alper sayısı her geçen gün çoğalıyor, kendimle ne kadar gurur duysam azdır.

Mehmet: Bu gurur hepimizin.

(15.33)

Yasin: Kimseyle âlemlere aktığım yok. Adamla iki sezon aynı takımda oynadık, gece de tesadüfen aynı barda bulunmuşuz.

Yasin: Gelip selam verdi ben de selamını aldım, yanımdan mı kovacaktım herifi?

Yasin: Hem ben neden size hesap veriyorum amk sevgilim misiniz nesiniz?

Mehmet: Sevgilindim ama bu fotoğraflardan sonra aramızdaki ilişkiye bir son vermek zorundayım.

Mehmet: Resmen aldatıldım.

Yusuf: Mehmet bir sus artık, yeter.

Alper: Hadi dediğin gibi olsun bakalım. @Yasin

Alper: Murat sen niye bir tepki vermiyorsun, yanlarında değil miydin?

Yasin: Ağız tadıyla içmeye bile gidemeyeceğiz artık anlaşıldı.

Yasin: Bundan kelli içkiye tövbe edip münzevi olacağım. Evden maça, maçtan eve.

Mehmet: Evimin direği gemimin küreği olur musun?

(15.40)

Murat: Mehmet hayatımda senin kadar gevşek herif görmedim lan, yanında kız arkadaşın var sen burada boş yapma peşindesin.

Murat: El deliye ben akıllıya hasret. Ne haliniz varsa görün amk.

(15.45)

Alper: Bu Murat neden sürekli muayyen günündeymiş gibi davranıyor?

Yusuf: Vardır bir derdi bilemezsiniz. Mehmet sen de bir sus artık, baydı bu muhabbet.

Yasin: Beyler pazartesi tanışır kaynaşırsınız kendisiyle, abartmayın siz de. Altı üstü yeni transfer.

Mehmet: Oğlum her transfer bu kadar sansasyon yaratmıyor ama.

Mehmet: Sen de niye bu kadar rahatsızsın bu heriften anlamış değilim ya neyse.

Yasin: Ne alakası var, sizin kadar heyecanlanmıyorum diye rahatsız olmuş mu oluyorum?

Yasin: Herifle iki sezon oynadım, onu tanıyorum, dolayısıyla heyecanlanmamı gerektirecek bir durum yok ortada.

Yasin: Sansasyon yarattı diye galeyana gelmek zorunda değilsiniz.

Alper: Sen şuna kısaca kıskandım, çekemiyorum desene Yasin.

(15.58)

Yasin: Kimi, kimden kıskanacakmışım? Ayrıca neden çekemeyecekmişim?

Alper: Bizi Kutay'dan kıskanıyorsun. Hem herifin istatistikleri ayan beyan ortada, ben olsam ben de çekemezdim. Hak veriyorum sana aslında.

Yusuf: Alper saçmalamadın.

Yasin: Ağır saçmaladın hem de. Cevap vermeye tenezzül bile etmeyerek siktirip gidiyorum.

Mehmet: Ciddi misiniz beyler? Böyle tartışmaları en son lisedeyken yapıyordum ben.

Yusuf: Oğlum sen liseyi yeni bitirmedin mi zaten hahahaha.

Mehmet: Hayır amına koyayım üç buçuk sene oluyor bitireli. Hakkımdaki bilgileri aklınızda bu kadar iyi tutmuş olmanız da gözlerimi yaşarttı.

Yusuf: Küfrü kısaltmadan yazdığına göre harbiden bozulmuş.

Alper: Oğlum üç senedir Hale ile birlikte olduğunu biliyoruz ya, yeter işte.

Mehmet: Bırakın abi ya.

(16.09)

------------

Nasip olur mu bize de Mehmet gibi sadık bir yâr Ya Rab... Acaba Yasin'i bırakıp Kutay'ı Alper'e mi yamasam, adam inceden yanık sanki Kutay'a ama acelesi yok, ne dersiniz? :d Okuduğunuz için teşekkürler ama YORUM YAPIN YORUM kendi kendime konuşup duruyom burada. :( Hadi öptüm. :*

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin