62- [M]ahkeme

3.7K 212 23
                                    

Yaban hayatı belgeseli bölüm 3 ona göre, keyifli okumalar dilerim. :d

---------------

"Demek ömür boyu men cezası ha?" Kutay, Yasin'in elinden ilaçları ile suyunu alıp içmeden önce küstah bir sırıtışla konuştu. Bardağı başucundaki komodine bırakırken yatakta yanına uzanan Yasin de orman rengi gözlerinde aynı küstah bakışla onu yanıtladı.

"Evet, fazla kaşınırsan yersin cezayı."

"Peki tam olarak neyden men edileceğim, onu da açıklar mısınız Sayın Yargıç?" Kutay sırıtarak, yavaş hareketlerle yan dönüp Yasin'in sırtından başlayarak kalçasına kadar okşayarak indi. Dudaklarına yaklaştığı esnada Yasin kalçasındaki eli tutarak yerinde kalmasını sağladı ve beklediği öpücük geldiğinde Kutay'ın alt dudağını dişlerken elini yavaş hareketlerle eşofmanının önüne doğru sürükledi.

Dudakları ayrıldığında sırıtarak gözlerini bal renkli gözlere dikti ve konuştu. "Tam olarak bundan men edileceksiniz bayım."

Kutay kaşlarını alayla kaldırdı ve bir süre tavana bakıp düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra yanıt verdi. "Bu cezayı kabul edeceğimi hiç sanmıyorum Sayın Yargıç." Cümlesi bittiğinde yeniden sevgilisinin dudaklarına sarıldı ve uzvunu kavrayan elinin tutuşunu sıkılaştırarak kumaşın üzerinden okşarken boştaki eliyle Yasin'in elini tutarak kendi önüne götürüp ellerinin temasını bozmayarak onu kavramasını sağladı.

Öpücüklerinin arasından gülümseyen Yasin, nefes almak için geri çekildiğinde buğulu bakışlarla sevgilisine bakıp derin bir sesle konuştu. "Öyleyse temyiz mahkemesine gidebilirsiniz." Bir yandan da doğrulup Kutay'ı sırt üstü uzandırırken dizleri üzerinde durarak eşofmanının ipini çözüp dizlerine indirmeye çalışıyordu.

Kutay da onun eşofmanına davranırken aynı derinlikte bir sesle yanıtladı. "Gidelim bakalım."

Arzuyla titreyen parmakları, nihayet ipleri çözüp bedenlerini örten kumaşları dizlerine indirmeyi başardığında Yasin sevdiği adamın dudaklarına asılarak tutku dolu bir öpücükle dudaklarını buluşturdu.

Gövdesini saran tişörtün üzerinden sert gövdesini okşarken dudaklarının bağını koparıp boynuna yöneldi ve iz bırakacak kadar sert bir biçimde ısırıp emdi. Kulaklarına hafif acıyla karışık bir inleme dolarken az önceki sertliğinin aksine yumuşacık bir öpücük bırakıp Kutay'ın ilgi bekleyen uzvuna yöneldi.

Gözleri buluşurken eliyle yarı sert duran erkekliğini kavrayıp sıkarak çektiğinde canı acıyan Kutay'ın inlemesiyle beraber kısa bir süre için onu serbest bıraktı ve üzerine ağırlığını vermeden eğilip uzanarak komodinin çekmecesindeki kayganlaştırıcıyı aldı.

Kutay boğazını temizleyerek söze girdiğinde yeniden işe koyulmak üzereydi. "Hangimiz üstte olacak?"

Yasin sevgiyle ona gülümsedi ve eğilip alnına bir öpücük bırakırken boştaki eliyle yanağını okşayarak şefkatli bir sesle konuştu. "Kimse üstte olmayacak. Sen kendini tamamen toplayana kadar böyle idare edeceğiz."

Kutay'ın elleri sevdiğinin tişörtünün üzerinden sırtına dolanırken nefesini dudaklarına üfleyerek yanıtladı. "Öyle olsun bakalım, acısını sonradan çıkarırım ama. Uyarmadın deme çimen göz." Cümlesi biter bitmez içinde büyüyen yangının alevlerini sevgilisinin dudaklarına akıttı Kutay. Dilleri birbiriyle tutku dolu bir dansa tutuşurken elleri vücutlarının her bir köşesinde birer kâşif gibi geziyordu.

Nefes nefese ayrıldıklarında Yasin yatağın üzerine bıraktığı kayganlaştırıcıyı alıp açarken karşılık verdi. "Tamam, demem." Gülümseyerek bol miktarda kayganlaştırıcıyı avucuna döktü ve sertleşen uzuvlarını tutup hizalayarak yavaşça okşamaya başladı.

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin