Üç kelimelik basit bir soru, hatırlamak istemediği anıların hızla aklına dolmasına neden olmuştu ve o anıları durdurmak şöyle dursun, hızlarına yetişemiyordu bile. Telefonu bir kez daha titrediğinde korka korka ekrana baktı ancak bu defa mesaj kız kardeşindendi.
Balım: Uyuyor musun abi?
(00.37)
Yasin: Hayır güzelim. Bir sorun mu var?
Balım yazıyor...
Balım: Hayır, ne var ne yok bir bakayım dedim. Özledim seni abi.
Yasin: Daha dün konuştuk ya Özge, ne çabuk özledin?
Balım yazıyor...
Balım çevrimiçi.
Balım yazıyor...
Balım: Odun musun abi, ben seni her saat özlüyorum. Bu yaban ellerde senden başka özleyecek kimim var?
Yasin bir kahkaha patlatıp kardeşinin kıvranarak yazdıklarını okudu. Şu an elinde telefonla odayı gezerek mesaj yazdığını resmen görebiliyordu. Sonradan aklına gelen ihtimalle birlikte gülüşü solarken parmakları hızla hareket edip mesajı yazmıştı bile.
Yasin: Paran mı bitti?
(Görüldü, 00.40)
Yasin içinden kardeşinin gerçekten kendisini özlediği için mesaj yazmış olmasını dilerken bulmuştu kendini çünkü sattığı oyun konsolu bu ay sadece kendisini geçindirirdi, kardeşine bu ay para yollayamazdı. Gergin bir biçimde Özge'nin mesajını beklerken çoktan yatağından kalkmış, kardeşinin yaptığından emin olduğu gibi odanın içinde volta atmaya başlamıştı.
Balım yazıyor...
Balım çevrimiçi.
Balım yazıyor...
Balım: Önce kızmayacağına söz ver.
(00.41)
Yasin: Kızmayacağım, tamam. Ne oldu?
Balım: Abi ben hamileyim.
Yasin yanlış okuduğunu düşünerek tekrar, tekrar ve tekrar okudu kardeşinin mesajını. Üç kelimelik basit bir mesaj onu bugün ikinci kere beyninden vurulmuşa çeviriyordu. Bugünden sonra üç kelimelik mesajlara karşı fobi geliştireceğinden emindi. Doğru okuyup doğru anladığını biliyordu ama inanmak istemeyerek bir kez daha okudu.
Balım: Orada mısın abi?
Balım: Abiciğim ne olur kızma, bilmediğin şeyler var. Her şeyi anlatacağım. Ne olur açıklamama izin ver.
Balım: Açıklamama izin vermek zorundasın abi, ben senin açıklamanı dinlemiştim zamanında. Ne olur bir tepki ver, korkutuyorsun beni.
(00.50)
Balım: ABİ!!!
Yasin öğrendiği şeyi hazmetmeye çalışırken kardeşine cevap vermeyi unuttuğunu ancak telefon başka bir sohbetten gelen mesajla titrediğinde fark etmişti. Hemen kardeşine cevap yazıp telefonu kapattı, mesaj yazan her kimse onun kendine gelmesini bekleyecekti önce.
Yasin: Bana biraz zaman ver Özge.
(Görüldü)
Telefonunu yan tarafındaki boşluğa gelişigüzel bırakıp kafasını yastığa çarpar gibi bıraktı ve uyumak, uyuyarak dünyadan kaçmak için koyunları saymaya başladı.
------
Dırırırımmm dırırırımmm iyi uykular Yasin. ♥ Okuduğunuz için teşekkürler. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Top | bxb |
General Fiction"Bitime bir saniyeden az var beyler. Bu maçı alın, dileyin benden ne dilerseniz." Molanın sona erdiğini belirten ses duyulduğunda tüm gözler onun, onun gözleriyse kendisinin üstündeydi. Sahaya dönmeden önce kulağına en iyi arkadaşının sesi doldu. "S...