24- Koyun Kurt İle Gezerdi, Fikir Başka Başk'olmasa (T)

6.1K 453 45
                                    

(17.54)

Yasin: Hasret bitiyor...

Yasin: Yasin Aslanbaş, sahalara dönüyor...

Mehmet: Yalancının?

Yusuf: Yasin harbi mi? Oh be, sonunda!

Alper: Aynen amk, vallahi özledim seninle oynamayı!

Mehmet: Bunun şerefine tüm takıma yemek ısmarlayacağım.

Mehmet: Maaşlar yatınca tabii. :D

Alper: Böyle kazanmaya devam ettiğimiz sürece tıkır tıkır yatar maaşlar, merak etmeyin.

Yusuf: Alper, Yasin geri döndüğünde koç seni yedeğe alırsa biraz daha özlersin Yasin ile oynamayı.

Yusuf: Kutay ile uyumları malum, ikisi Rusya'dayken canavar gibilerdi.

(18.00)

Yasin: Bir şey olmaz. Alper de benim kadar kabiliyetli bir oyuncu ve gördüğüm kadarıyla Kutay ile gayet uyumlu hareket ediyorlar.

Yasin: Ben sahaya dönene kadar zaten bitime üç hafta kalmış olacak, o süreyi beni tekrar onunla oynamaya ısındırmakla harcamaz koç.

Yasin: Fazla süre alacağımı sanmıyorum kalan maçlarda. Zaten kaybetme lüksümüz yok.

Alper: Eyvallah kardeşim içime su serpildi şu an muazzam rahatladım.

(18.03)

Murat: Burnunla alakalı başka ne dedi doktor Yasin?

Mehmet: Hakikaten, bir sorun yokmuş değil mi?

Yasin: Darbelere karşı korumam gerekiyormuş önümüzdeki birkaç ay boyunca.

Yasin: İlle oynayacağım diyorsan maça çıkarken maske tak ve mümkün olduğunca yakın temasa girmemeye çalış dedi.

Yasin: Onun dışında herhangi bir sorun yokmuş, arkadaşlarına katılabilirsin dedi.

Murat: İyi bari, tez elden kendine bir maske al.

Yusuf: Çok sevindim nihayet aramıza dönecek olmana. Yokluğun sahiden hissedildi.

(18.07)

Yasin: Ben de seviniyorum. Özledim sizle top koşturmayı.

Alper: Kutay da çok sevinecek, adam seninle oynamayı iple çekiyordu.

Murat: Alper'ciğim senin bu Kutay'a düşkünlüğünün nedenini sorsam ayıp olur mu, her sohbette konuyu Kutay'a getiriyorsun da?

Alper: Yoo, niye ayıp olsun ki? Adam birlikte oynaması gayet zevk veren bir oyuncu.

Alper: Eğlenceli de bir tip, antrenmanlarda falan gayet neşeli, hepimizi güldürüyor.

Alper: Oynamaya teşvik ediyor, lider havası var. Sen de yanımızdaydın Murat. Takımdaki herkes çok seviyor Kutay'ı.

Yusuf: Valla ne yalan söyleyeyim ben imza törenindeki tavırlarından sonra başta çok egoist bir tip olduğunu düşünmüştüm.

Mehmet: Ben de. Ama ilk günden hepimize aslında bir halk adamı olduğunu kanıtladı.

Alper: Sevilmeyecek bir adam değil ki. Tam kafa dengi bir herif.

Murat: Anladım. Size mutluluklar o zaman Kutay ile.

Alper: Niye böyle bir şey sordun diye sorsam ayıp olur mu?

Mehmet: Hakikaten, Yasin ile sen bu adama karşı bir soğuksunuz. Bir derdiniz var sizin bu herifle.

Mehmet: Geçmişte üçünüz birden aynı kıza mı âşık oldunuz ne yaptınız?

(18.20)

Yasin: Ne alakası var?

Murat: Ne alakası var?

Yusuf: Valla beyler, kurcalamayayım diyorum ama ikinizin de Kutay'a karşı soğuk olmasına ben de bir anlam veremiyorum.

Alper: Aynen amk, bilmemiz gereken bir şey varsa anlatın da bilelim.

Mehmet: Size yamuk yaptıysa söyleyin, size yapılan yamuk bize yapılmıştır.

Yusuf: Evet beyler? Anlatmak istediğiniz bir şey var mı?

(18.25)

Yasin: Hayır, yok. Adam gelir gelmez burnumu kırdı beyler, yakınında yöresinde olmak istememem normal.

Murat: Ne demiş Âşık Veysel?

Murat: "Koyun kurt ile gezerdi / Fikir başka başk'olmasa."

Murat: Kısacası herkes herkesi sevecek diye bir şey yok beyler. Ben sevmiyorum kendisini, siz istediğiniz kadar sevebilirsiniz.

(18.30)

Yusuf: Dediğiniz gibi olsun bakalım.

Alper: Aynen.

Mehmet: *alıntı* "Aynen." +1

-----------------
Evinizi boyatıp badanalatmak gibi bir düşünceniz varsa yapmayın, biz yaptırıyoruz odadan odaya eşya taşıyacağım diye yorgunluktan parmağımı kıpırdatacak halim kalmadı. İşin kötüsü yarın da aynı çile devam edecek. :D Miniş mutsuz, yorum yaparsanız mutlu olacak. Okuyana tenk yu, oylayana çok tenk yu, yorgun günümün üstüne iki kelime yorum yapana en çok tenk yu. Hoçça ğalın.

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin