36- İfşa (T)

5.7K 405 165
                                    

(22.39)

Mehmet: Duyduklarım doğru mu?

Alper: Kulağıma bir şeyler geldi ama doğru olduğunu sanmam.

Yasin: Ne oluyor lan?

Alper: Yusuf Kutay ile seni neredeyse birbirinize dalacakken görmüş.

Yasin: Ulan Yusuf, ağzında bakla ıslanmıyor. Demedik mi oğlum bir şey yok diye?!

Murat: Yusuf sen böyle kaostan beslenen bir adam değildin.

Murat: Sana o kadar dedim Mehmet ile az takıl diye.

Murat: Kır atın yanında duran ya huyundan ya suyundan diye boşuna dememiş atalarımız.

Mehmet: Bu bana at mı dedi şimdi?

(22.45)

Alper: En azından at gibi adam olduğunu kabul etmiş işte oğlum fena mı?

Mehmet: Doğru, yakışıklı adamım he. :)

Yasin: Yusuf neredesin amk?!

Yusuf: Geldim, buradayım.

Yusuf: @ Muro Ne kaostan beslenmesi lan, gördüğüm bir şeyi arkadaşlarımla paylaştım sadece. Ne var bunda?

(22.47)

Murat: Şeytan da dananın ipini gevşetmiş sadece.

Mehmet: Amma abarttınız yahu. Bence siz Kutay ile ne derdiniz var onu paylaşın bizimle.

Alper: Aynen amk. Üstünüze gelmeyelim diyoruz ama dış kapının mandalı gibi kalıyoruz ortada.

Alper: Arkadaşınız olarak görmüyorsanız bizi söyleyin, ona göre işimize bakalım biz de.

Murat: @ Yusuf anladın mı şimdi ne kastettiğimi?

Murat: Ne alakası var oğlum sizi arkadaşımız olarak görmemekle bunun? Ben daha önce de dedim adamı sevmiyorum diye.

Alper: Biz de yedik.

Murat: Bok yiyin siz amk. Tövbe tövbe.

(22.51)

Yasin: Kutay ile ben Rusya'dayken sevgiliydik! Sonra ayrıldık ve ben geri döndüm!

Yasin: O da benim için geldi buraya!

Yasin: Başınız göğe erdi mi şimdi amına koyayım?!

(23.10)

Yasin: Ne oldu amına koyayım hepiniz şoka mı girdiniz öğrenince?!

(23.11)

Mehmet: Böyle bir şey çıkacağını tahmin etmiştim aslında ben.

Alper: Valla ben şaşırdım, inkâr edemeyeceğim. Başka bir mevzudan kavgalısınız sanıyordum.

Yusuf: Ben de şaşırdım.

Yusuf: Murat sen biliyor muydun lan?

Murat: Tabii ki biliyorum, Yasin benim kaç yıllık dostum.

Mehmet: Niye daha önce söylemedin Yasin? Bilseydik Kutay konusunda boşboğazlık etmek yerine yanında olurduk.

(23.14)

Alper: Aynen amk. Kötü hissettim şimdi Kutay'dan bahsettiğim zamanlar için.

Alper: Murat sen bu yüzden mi soğuk yapıyordun adama?

Murat: Evet.

Yasin: Kendi sorunum yüzünden ona tavır almanızı istemeye hakkım yoktu.

Yasin: Zaten sizin yüzünüzden adamı da ifşa ettim.

(23.16)

Yusuf: Hâlâ seviyor musun?

Murat: Kimseyi ilgilendirmez bu mevzu Yusuf.

Mehmet: Barışma ihtimaliniz var mı? Ona göre davranalım diye soruyorum.

Alper: Aynen amk. Sana bir yanlışı olduysa ben yakın davranmam ona, söyleyeyim.

Yusuf: Mehmet sanırım seninle daha az takılmalıyım, iyice dedikoducu kıza çevirdin beni.

Yasin: Artık saklamanın anlamı yok, seviyorum. Barışma konusuna gelince, onu da zamanı geldiğinde görürsünüz.

Mehmet: Barışacaksın yani.

Yasin: Galiba.

(23.23)

Yasin: Bu şekilde öğrenmenizi istemezdim ama konuşmak istediğim bir mevzu değildi bu beyler.

Yasin: Olay onunla benim aramda. Siz sadece aramızda bir ilişki olduğunu bilin yeter. Gerisini kurcalamayın lütfen.

Alper: Peki kaptan, sen nasıl istersen.

Yusuf: Seni paylaşmak istemediğin bir şeyi paylaşmaya zorladıysam özür dilerim Yasin.

Yasin: Öyle veya böyle ortaya çıkacaktı bir gün. Vesile oldun işte.

Yasin: Size kendi cinsel yönelimimi söylemek istemiyor değildim, sadece Kutay ile mazimi paylaşmak istemedim.

Mehmet: Paylaşmak zorunda değilsin zaten abi, bilmemiz gerekeni bilelim o yeter.

Alper: Aynen amk.

Yusuf: Yine de özür dilerim.

(23.39)

Mehmet: Yalnız bir şey sormak istiyorum.

Mehmet: Hanginiz üstteydi? :D

Murat: La havle...

Yusuf: Mehmet bir sus artık, yeter.

--------------
Mehmet = Ben shshshhshd harbiden hangisini top hangisini bottom yapsam acabaaa... :) akşama bir bölüm daha atsam mı acabaaa... Okuyana tşk oylayana çok tşk yorum yapana benden çay. Çay için. Çay iyidir. Hoçça ğalın sevimli hayaletlerim.

Son Top | bxb |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin