Rina memandang pintu bilik Asha,sebenarnya Asha dari tadi berkurung dalam bilik sejak dia sampai tengah hari tadi.Dengan kepala berbalut?Ditanya tidak mahu dijawab.
"Sha,kalau kau nak makan aku dah siapkan dah makanan,kalau kau lapar kau makan eh." Ujar Rina di depan pintu bilik Asha.
Asha tidak menjawab,dia tidak mempunyai selera makan,sungguh hilang selera.
Buat dia sakit hati dan marah kerana begitu senang Harriz,suami yang sepatutnya melindunginya dengan mudah meninggalkannya dengan segala penderitaan.."Aku benci kau..aku benci kau!" Pekik hati Asha,orang boleh kata dia ego,keras kepala sebab orang tak tahu betapa payah dan sukarnya untuk dia bangkit daripada kesakitan ini.
Buk! Buk!
"So..sorry bos ..aku tak tahu.." Lemah suara lelaki itu,sejak dua hari lepas dia dilunyaikan.
"Bukan aku dah bagi arahan asal kau ingkar!!" Keras suara lelaki itu,sambil menghayungkan penumbuk ke muka lelaki bertatu itu,sungguh dia pantang orang yang melanggar arahannya.Saat satu lagi penumbuk mahu hinggap di muka lelaki itu lagi,satu tangan menghalang..
"Enough Mr.Harriz Rayyan or should I call you Reid the Leader of Evil Dragon." kedengaran sinis suara itu,Harriz merentap tangannya,sambil merenung tajam ke arah lelaki itu..
"Shut up bastard." Bidas Harriz,Amsyar hanya tersenyum sinis,kata-kata kesat tidak diambil hati,lagipun itu adalah perkara biasa.
"Take him." Arah Amsyar kepada lelaki yang sedari tadi memerhati keganasan Harriz,siapa tak kenal ketua kumpulan Evil Dragon yang paling pantang apabila arahannya dilanggar.Dan setiap ahli-ahli Evil Dragon di latih untuk tidak ada belas kasihan.
Lelaki itu menurut,lagipun siapa tak kenal Amsyar salah seorang orang kuat dalam Evil Dragon cuma yang paling atas mestilah Harriz tapi kedua-duanya juga ibarat monster."So,macam mana dapat pujuk wife kau?" soal Amsyar, bukan dia tidak tahu apa yang terjadi kepada temannya itu,tapi salah si Harriz juga suka buat kerja bodoh kan dah mendapat.
"She's still upset me,but I am not to easily give up bro,cuma aku malas nak memaksa." Jujur Harriz, tapi andai paksaan adalah cara terakhir dia akan lakukan.
"Patience bro,lagipun kau tahu semua perkembangan dia,so not need to worry." Kata Amsyar, Harriz hanya mendengar.
Bunyi iphone hitam milik Harriz menyentak,perbualan mereka.Arlin rupanya yang sedang menelefon,Harriz mengangkat dan sesekali di mengerutkan dahi,panggilan dimatikan.
Amsyar tidak mempersoalkan Harriz apabila muka Harriz kelihatan agak tegang,ni mesti pasal kerja biasalah CEO.
YOU ARE READING
MRS HARRIZ ( COMPLETE)
RomanceNur Ishanani tidak sangka niat baik bertukar kepada peristiwa yang bakal menjeratnya dengan satu ikatan. "Aku akan keluar dari sini.Perkahwinan ini satu kesilapan."-Harriz Luluh hati bila di tinggalkan pada malam perkahwinan yang tidak sampai 24 jam...