"Aku nak kau terus perhatikan diorang, setiap info aku nak.Jangan pernah tertinggal." Dingin suara itu kepada perempuan berambut blonde itu yang mengenakan dress paras lutut dan dengan belahan yang menampakkan bahagian dadanya.Perempuan berambut blonde itu tersenyum sinis, dengan wajah yang menggoda dia mengusap pipi lelaki itu.
"Don't worry,I know my job.Tapi apa yang kau suruh aku buat sangat merimaskan." Ujar perempuan itu. Lelaki itu tersenyum sinis sambil mengusap bibir wanita itu.
"That's just acting babe." Balas lelaki itu,perempuan berambut blonde itu tersenyum sinis dengan selamba dia mencium bibir lelaki itu dan membiarkan lelaki itu mengusap pahanya yang terdedah.
"Looks like you miss me right.." ujar lelaki itu meleretkan suaranya.Perempuan berambut blonde itu,tersenyum menggoda.
"Always miss you honey.." Balas perempuan berambut blonde itu.Mereka leka dengan hanyut dosa,membiarkan diri mereka di lembah yang hina.Tapi apa yang mereka peduli asalkan nafsu mereka terlunas dan mereka puas.
Ariessa memandang frame perkahwinannya,jika dulu dia merasakan perkahwinan yang dia lakukan ini adalah betul tapi kenapa sekarang dia rasa kebahagiaan itu semakin hilang.
"Saya betul-betul rindukan awak Hayden.Terlalu rindukan Hayden yang dulu." Rintih Ariessa,air mata yangengalir dibiarkan.
"Ibu,why are you crying?" Soal Adam sambil memeluk erat tubuh ibunya itu.Ariessa mengelap air matanya, dia membalas pelukan anaknya itu.
"Kenapa anak ibu tak tidur lagi?" Ujar Ariessa mengubah topik.
"Abang nak ibu bobo,abang tunggu ibu dalam bilik tapi ibu tak datang sebab tu abang datang sini." Jawab Adam.
"Maafkan ibu,ibu terlupa." Ujar Ariessa. Dia tak sepatutnya melayan kesedihannya ini.Ariessa memaniskan mukanya,ditepuk perlahan badan anaknya itu.Adam tersenyum dan matanya kian terlelap.
"Ibu akan kuat untuk Adam,Ibu sayangkan Adam." Sebak Ariessa. Dia mungkin akan lemah tapi sekurang-kurangnya dia ada penguat jantungnya.Dan mereka sama terlelap.
Ktak!Bunyi pintu bilik dibuka,suasana yang malap dan hanya diterangi lampu tidur tidak menjejaskan penglihatan lelaki itu menatap pemandangan yang indah.Tubuh si comel yang berada di dalam dakapan si ibu.Dia mengelus rambut si comel itu dan dicium di dahi.Dia membetulkan comforter tebal yang menyelimuti tubuh-tubuh kesayangannya.Hoodie dibuka dan menampakkan six packnya.
Tangan si isteri yang memeluk anak mereka digenggam."I am a bad guy for you but I can't to let you go." Ujar lelaki itu.
Rina melangkah masuk ke dalam bilik,jam di dinding sudah menunjukkan angka 12:00 malam,dan seluruh isi keluarga sudah tidur kecuali dia...Dan dia memang sengaja nak masuk lewat menunggu Encik suami tidur dulu.
"Harap-haraplah,dia dah tidur Amin.Calm down Rina Tasneem,Encik suami dah tidur jadi kita masuk." Ujar Rina,dah macam pencuri padahal rumah sendiri.Fuh lega bila melihat bayangan sekuhur tubuh yang sudah berselimut membelangkan kannya.Pintu bilik ditutup dan tudung berwarna hitam dibuka.Hati bagai nak bersorak....selamat.
Gulp!Rina tersentak bila terasa ada yang memeluknya dari belakang,terasa pinggangnya dipaut..dia ingin menjerit namun mulutnya ditekup dan suara itu berbisik di telinganya.
"Tak payah jerit,aku ni suami kau,kalau kau jerit nanti dorang fikir lain pula." Sinis suara itu.Rina berpusing ke belakang dan sekali lagi dia tergaman bila bibirnya bersentuh dengan bibir si suami..
Amsyar yang pada mulanya tergaman namun hanya seketika bila dia tersedar raut wajah berubah menjadi riak nakal.Rina kebelangkang dia semakin ke depan.
"You are so naughty wifey..you took my....kiss..." Nada suara Amsyar berubah kepada yang lebih husky dan bercampur gatal tambah nakal.Rina mula blushing dia bukan sengaja.
"A..wak...nak buat apa ni?" Tak tahu nak kata apa bila tubuhnya sudah dikunci dengan tangan Amsyar.Amsyar tersenyum sinis, mata mereka bertembung...Amsyar melepaskan ikatan rambut isterinya, Rina masih terkaku.
"Paras bahu.It's nice." Ujar Amsyar, lagipun dia tidak suka sangat perempuan berambut panjang sangat.Tangan Amsyar mula mengelus rambut hitam Rina,lembut.
"Will you?" Bisik Amsyar, Rina seakan-akan terpaku dengan mata hazel milik suaminya.Bagaikan dipukau.
Amsyar kian merapati tubuh isterinya semakin dekat dan dekat.Dan malam itu secara mutlaknya Rina adalah milik Amsyar.
YOU ARE READING
MRS HARRIZ ( COMPLETE)
RomanceNur Ishanani tidak sangka niat baik bertukar kepada peristiwa yang bakal menjeratnya dengan satu ikatan. "Aku akan keluar dari sini.Perkahwinan ini satu kesilapan."-Harriz Luluh hati bila di tinggalkan pada malam perkahwinan yang tidak sampai 24 jam...