"So,how's your life trouble right." Sinis Hayden bersuara ke arah Harriz.
"This time you win but that no be longer,kadang-kadang aku rasa aku adalah pemenang bukan macam kau takut dengan bayang sendiri." Harriz mencurah minyak ke atas Hayden.Hayden tersenyum sinis.
"Keangkuhan kau tetap sama dan kesilapan aku bila aku percaya dekat orang yang salah." Jelas terpancar kebencian di mata Hayden.
"But aku pastikan kau rasa apa yang aku rasa,dulu aku berjaya ambil salah satu daripada orang yang kau sayang tapi aku rasa tak cukup dan aku yakin bila orang aku jumpa bini kau that time kau akan melutut!""We will see.Aku harap kau jaga apa yang kau ada jangan sampai aku rampas balik tapi aku rasa dia sendiri akan kembali dekat aku,so be watch out." Sebaik Harriz menuturkan kata-kata dia berlalu pergi meninggalkan Hayden yang kepanasan.
"In your dream,Harriz!" Tidak akan dibiarkan,itu berlaku.
Zach yang sedang melakukan senaman menggunakan treadmill,mengerling ke arah Iphonenya.Dibuka ke arah notifikasi dan satu senyuman terbit.
"I will be save you sis." Tutur Zach.
"Bos,tuan suruh berkumpul di bilik." Ujar salah seorang lelaki yang berserba hitam.
"Ah!Aku baru nak sado,wrong time betul bos kau."
"Bos kami bos punya bos jugak." Zach menjeling,botol mineral di baling dan tersenyum sinis.
"Menjawab lagi,aku tembak kau." Yang lain hanya menggeleng,kadang-kadang bos mereka ni okey tapi kalau time serius memang serius tapi tak boleh kalahkan bos atas.
Zach menyarung kembali t-shirt birunya,jaket hitam disaut.
"Handsome aku lagi daripada bos tu." Yang lain hanya mengangguk,malas nak membenjolkan kepala dengan botol air lagi.
"You are late!" Zach hanya selamba,malas nak menjawab mahu cair telinga dia kalau abang dia berkata.
"Entah!" Sampuk satu suara,Zach menjeling.
"Kau diam." Lelaki itu hanya tersenyum meng-anjing,Amsyar hanya menggeleng.
"Dah!Aku nak kita fokus,stop buat sial dekat sini." Aura singa terasa.Dan keadaan disitu mula tegang.
"Betul awak nak cuti dua minggu?" Soal Harriz kepada Arlin,dia tudak ada masalah untuk memberi cuti itu lagipun PAnya ini tidak pernah mengambil cuti.
"Maaf bos,saya betul betul terpaksa ambik cuti ni."
"It's okay,enjoy your holiday." Arlin mengangguk.
Arlin menghantar satu pesanan satu langkah dah diambil sekarang satu lagi harus diambil.
"Tersenyum sorang dah gila." Bidas satu suara siapa lagi kalau bukan Zach.
"Encik Zach ni memang suka main sergah ke." Tempelak Arlin,nasib jantung dia sihat dan kuat.Zach tidak menjawab.
"Eee....nasib..." Belum sempat Arlin ingin menghabiskan ayatnya,interkom berbunyi.
"Dah dengarkan,jadi sila masuk." Zach hanya tersenyum sinis, pastinya mood gadis itu sudah hilang.
"Lain kali habiskan ayat tu." Dengan wajah yang ceria,Zach melangkah pergi ke dalam bilik abangnya.
YOU ARE READING
MRS HARRIZ ( COMPLETE)
RomanceNur Ishanani tidak sangka niat baik bertukar kepada peristiwa yang bakal menjeratnya dengan satu ikatan. "Aku akan keluar dari sini.Perkahwinan ini satu kesilapan."-Harriz Luluh hati bila di tinggalkan pada malam perkahwinan yang tidak sampai 24 jam...