"Aku nak kau cari maklumat pasal perempuan ni.Aku nak tahu semua pasal dia.Aku tak nak satu pun benda yang terlepas!" Keras suara itu,lelaki bertatu kala jengking itu mengangguk. Arahan daripada ketuanya memang tak boleh di ingkari,kalau tak matilah jawabnya.
"Aku akan pastikan apa yang kau buat musnah..." Ujar lelaki itu,wain merah di teguk.Dalam pada masa yang sama seorang perempuan berpakaian seksi dengan menampakkan bahagian lurah,tersenyum sambil menghampiri lelaki itu. Lelaki itu tersenyum apabila dengan selamba perempuan itu membaringkan tubuhnya diatas riba lelaki itu..perempuan itu melemparkan senyuman menggoda sambil mengusap bibir lelaki itu..Tangan lelaki itu pulak bergerak ke leher perempuan itu...
"Miss me hurmm.." Manja perempuan itu berkata,dia mencium bibir lelaki itu dan lelaki itu membalas.
"Play with me baby.." Bisik perempuan itu, lelaki itu tersenyum sinis dia mencempung tubuh itu dan diletakkan ke atas sofa..perempuan itu tersenyum sinis, tangannya membuka baju lelaki itu yang berada diatasnya..Dan bermulalah malam yang penuh dosa buat mereka..Asha mengatur langkah ke dalam sebuah restaurant,dia tersenyum melihat kelibat yang sedang menunggunya itu.
"Hai,maaflah kak Riesa Asha lambat." Ujar Asha,dia duduk.Ariessa melemparkan senyum manis kepada Asha.
"Tak apalah,akak pun baru sampai sebenarnya." Ujar Ariessa dan ketika itu seorang pelayan datang untuk mengambil order Asha dan bergerak pergi.
"Mana Adam dia tak ikut akak?" Soal Asha, dia sebenarnya teruja untuk menemui budak cimel macam Adam.
"Adam dia dekat taska.Asha sihat?" Soal Ariessa.
"Sihat dan bertenaga." Usik Asha, dia sebenarnya selesa bercakap dengan Ariessa mungkin kerana kelembutan yang Ariessa ada dan keayuan Ariessa yang bertudung labuh menambahkan serinya lagi.
Harriz yang sedang selesai bermesyuarat meregangkan sedikit urat tangannya,bunyi notifikasi dari Ws di buka.
Felix
-Puan berada dekat Restaurant.Jumpa kawan.-Harriz memblue tick kan sahaja Ws daripada Felix,lagipun dia juga yang memberi kebenaran untuk iaterinya itu keluar tetapi masih dalam berada pemantauan anak-anak buahnya dan dia memberikan kepercayaan itu sepenuhnya kepada Felix.
Kelihatan seorang lelaki keluar daripada bilik air dengan mengenakan bathrobe,sekujur tubuh yang masih terbaring dengan lena.Dia tersenyum sinis,wain berwarna merah diteguk sebelum matanya ralit membelek Iphone.
"Aku nak kau terus awasi dia." Hanya satu arahan dia yakin anak buahnya boleh lakukan,terasa seperti ada tangan yang sedang menjalar dibelangkangnya.
"It's enough,orang aku akan hantar kau balik." Keras suara itu,perempuan itu mendengus melihat lelaki itu pergi namun dia puas dengan yang yang diberikan sungguh lumayan.
Rina memandang lelaki yang berada di hadapannya dengan rasa menyampah.
"Aku hantar kau balik." Rina mencebik,apahal pulak nak dengar cakap si mamat tiang konkrit ni.
"Saya tak nak." Tegas Rina,Amsyar tersenyum sinis, tanoa kata dia mengheret tubuh kecul Rina ke dalam kereta dan di tutup,susah sangat nak dengar kata-katanya padahal dah jelas lagi bersuluh yang dia gunakan itu bahasa melayu.
"Awak ni memang jenis yang suka memaksakan?" Soal Rina, Amsyar tenang memandu tidak pedulikan raut wajah cemberut gadis disebelahnya.
"Kalau kau rasa macam tu aku tak boleh buat apa." Balas Amsyar. Rina mencebik dengan jawapan Amsyar.
"Kau boleh tak jangan buat macam tu sebab .....buruk." Rina hampir ternganga,mamat tiang konkrit ni memang menyebalkan hatinya.Amsyar tersenyum sinis.
YOU ARE READING
MRS HARRIZ ( COMPLETE)
RomanceNur Ishanani tidak sangka niat baik bertukar kepada peristiwa yang bakal menjeratnya dengan satu ikatan. "Aku akan keluar dari sini.Perkahwinan ini satu kesilapan."-Harriz Luluh hati bila di tinggalkan pada malam perkahwinan yang tidak sampai 24 jam...