16🌺

11K 377 23
                                    

Selesai sahaja meeting bersama client di Kanada,Jimin dan Taehyung mula menjejakkan kaki ke club malam yang terkenal di negara tersebut.

Sebenarnya ini kali kedua mereka berdua ke sini gara-gara tuntutan kerja.Haihh asyik datang sini je bila nak datang Malaysia pulak😌tiberr hahahaha!

Kelihatan ramai manusia yang asyik melayan nafsu masing-masing. Perempuan-perempuan di situ mengenakan pakaian yang agak menjolok mata.Jimin dan Taehyung hanya berlagak biasa kerana sudah biasa.

Mereka mengambil tempat di bahagian yang sedikit tersorok.

Sejurus itu,terdapat beberapa orang perempuan yang sangat seksi dengan pakaian yang menjolok mata datang menghampiri mereka berdua.

Fuhhh memang nampak terus lurah dendam plus dengan ketat sehingga menampakkan aset-aset masing-masing.Tak malu ke pakai macam tu?Dah macam pelacur.Tapi memang diorang pelacur pun...

Taehyung hanya menjeling sahaja kerana dia memang tidak berminat dengan perempuan-perempuan kelab malam.Sorry not my taste okay.Lain lah kalau si Jimin ni.

Salah seorang perempuan itu mula menghampiri Jimin sambil melingkari bahu jejaka itu bagi tujuan mengoda.Gatal miang keladi betul perempuan ni.

Taehyung tersenyum sinis.Dia perasan yang ada tangan mula melingkari pinggangnya.

"Go away.I don't need your services"Taehyung menepis tangan kasar yang menyentuhnya.Jijik.

Jimin menghela nafas panjang sebelum menepis kasar tangan yang melingkari bahunya.Ya memang dia playboy tapi bukan dalam waktu kerjanya.No woman when work.Itu prinsipnya.

Lagipun sekarang mereka di Kanada kerana ada urusan kerja jadi sorry girls...just go away.

"Girls...get out from my side.Go away"halau Jimin selamba.Wine yang diordernya diteguk selamba.Menghilangkan lelah selepas meeting.

"Lepas meeting esok kita balik terus ke?"tanya Jimin.

"Haah lah.Sebab lepas ni ada client dari China nak datang.So tak payah nak holiday sangatlah"balas Taehyung seraya menyisip sedikit wine.

"Aku peliklah dengan kau ni Tae.Apasal kau tak kerja dengan appa kau eh?Nak jugak jadi partner aku"Taehyung memandang Taehyung.

"Malaslah nak kerja under appa aku.Apasal?Kau tak suka ke aku kerja dengan kau?"

"Bukan tak suka.Just pelik je.Yelah appa kau punya syarikat bukannya kecik,besar,terkenal tapi kau still tak nak kerja dekat situ"

"Aku akan kerja jugak kat sana just not now.Dahlah takyah cakap pasal aku.Kita cakap pasal kau"Taehyung menukar topik perbualan mereka.

Malas nak peningkan kepala fikirkan tentang halnya yang memang takkan menemui jalan penyelesaiannya.

"Pasal aku?Pasal apa?"

"Kau dengan perempuan tu lah"

"Kau ni!Aku malas dah nak ambik tahu pasal perempuan tu.Lantak dialah.Lagipun aku rasa dia pun tak nak tahu aku sape.Biarlah"balas Jimin sambil merengus kasar.

Jujur dia katakan yang dia berasa tidak senang duduk setiap kali berbicara tentang perempuan tersebut.Hati dia tidak tenang.Berdebar,gelisah semuanya bercampur baur.

"Jimin,aku tak nak kau menyesal"

"Aku tak akan menyesal.Buat apa aku nak mneyesal?Takde faedah pun"Jimin cuba menenangkan dirinya.

"Mungkin bukan sekarang.Tapi pada kemudian hari?Yelah lepas dia bersalin.Lepas tu dia kahwin dengan orang lain.Baby tu dah besar.Panggil suami perempuan tu papa sedangkan kau papa dia bukan lelaki tu.

Kau rasa?Tak sakit hati ke?"provok Taehyung sambil tersenyum sinis.Sengaja je dia cakap macam tu.Nak kasi sentap itu anak😈

"Kau ni memang saje je kan nak sakitkan hati aku!"berang Jimin.Dia semakin gelisah apabila memikirkan kata-kata Taehyung.

"Lantak kaulah Jimin.Kau tak nak balik lagi ke?Aku nak balik hotel ni.Badan habis melekit.Nak mandi.Kau nak stay sini ke?"

Sepi.

"Hoi!"

Jimin terpinga-pinga.Nampak sangat badan je kat situ,fikiran dan terbang melayang.

"Mwo?"

"Kau nak stay sini lagi ke?Aku nak balik hotel dah ni"keluh Taehyung kerana terpaksa mengulangi persoalannya.

Dia berfikir sejenak sebelum mengambil keputusan untuk pulang ke hotel.

*****

Rambut coklat keperangan miliknya disanggul tinggi sebelum melabuhkan punggung di atas katil.Jam menunjukkan pukul 12 tengah malam namun dia masih belum mengantuk.

Ni kalau atuk dan nenek tahu ni mengamuk diorang.Lebih-lebih lagi nenek.

Tangannya mencapai kotak hadiah yang dikirim kepadanya tadi.Dibuka dengan tertib.

Suha tersenyum kecil.Novel.

Macam mana dia tahu aku suka baca novel ni?Hmmm...ni mesti Sara punya kerja,desisnya.

"Ya Allah...perlu ke aku bagitahu dia?Tapi kalau aku bagitahu ibarat buka aib aku sendiri.Hmmm...What should i do?"gumam Suha.Dia mengeluh lemah.

Memikirkan hal ini betul-betul membuatnya gelisah.




















K done😗
Hohohoho so how?
Kalau tak best sorry lh ehh
Sis amatur lagi 🤧😌

[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now