64🌺

10.9K 413 63
                                    

"Siyes ah kau belajar cakap bahasa Melayu sebab kau nak datang sini?Kau ni biar betul Tae"Ian seperti tidak percaya dengan kata-kata kawan baiknya itu.Taehyung ni bukan boleh jangka sangat.

Taehyung tergelak.Mak aii gelak pun nampak handsome.Den cair tengok dia gelakㅠㅠ

Den cair tengok dia gelakㅠㅠ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Haah.Dah kalau aku datang sini tapi tak faham apa yang diorang cakap memang tak syok lah weh.So baik aku belajar kan.Manalah tahu kalau bakal permaisuri hati aku tu orang sini"ayat terakhirnya diperlahankan sedikit.Dia tergelak sendiri.

"Ye tak ye jugak.Aku ni ada jugak belajar tapi aihh susah lah.Tapi aku faham je even tak semua lah"balas Ian pula.

"Kan so belajarlah weh.Isteri kau tu orang melayu so kau usahalah sikit belajar"bebel Taehyung selamba.

"Ye ye aku tahulah"

"Oh ya!Jimin!"

"Mwo?"

"Kat sini ada jual burger tak? Aku kempunan burger lah"cebik Taehyung manja.Cehh nasib baik comel.

"Kau ni burger dengan kau memang takleh berpisah eh? Asyik-asyik makan burger je kau ni. Sebijik dengan adik ipar aku tu"Ian tergelak.

"Adik ipar kau?Yang mana satu?"tanya Taehyung ingin tahu.

"Yang budak perempuan tadi tu.Nama dia Naura Camelia.Hampir setiap malam dia pergi kat gerai burger kat depan tu.Boleh pulak dia heret si Fayyad ikut dia sekali"Ian tergelak lagi kerana megenangkan sikap Naura yang manja tapi tegas itu.

"Budak tu?Badan kecik tapi kuat jugak dia makan burger"

"Dia tu nampak je kecik tapi selera makan besar weh!Kerja dia tu mengunyah je"balas Ian.

"Bolehlah kau berkawan dengan dia tu"sambung Ian lagi.

"Berkawan?Mimpilah kalau budak tu nak kawan dengan aku.Tengok aku pun dah macam nak telan.Aihh aku yang handsome ni boleh pulak dia jeling aku.Perempuan lain beratur nak dapatkan perhatian aku tapi dia?Lambat lagi lah jawabnya"cebik Taehyung tidak berpuas hati.

"Naura tu memang macam tu.Dia susah sikit kalau dengan lelaki ni.Aku sendiri pun dia bercakap sebab aku ni abang ipar dia kalau tak memang taklah dia nak pedulikan aku ni"ujar Ian selamba.

[C]Nasuha CassandraWhere stories live. Discover now